تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816184109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
انهدام شبكه خانوادگي قاچاق كراك
پنج نفر از اعضاي يك شبكه خانوادگي كه مواد مخدر قاچاق مي كردند با تلاش پليس در شمال كشور دستگير شدند. پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان با دريافت خبري مبني بر اين كه اعضاي يك خانواده، خانه خود را به پاتوق خريد و فروش ترياك، هرويين، كراك و.... تيديل و كرده اند آنجا را نامحسوس زير نظر گرفت.سرانجام ماموران در عمليات ضربتي، تمامي مجرمان مورد نظر را دستگير كردند و شش كيلو و 70 گرم كراك كشف كردند.تحقيق پليس نشان مي دهد سوداگران مرگ، مواد خانمانسوز را از مرزهاي شرقي به گيلان قاچاق مي كردند و جوانان اين خطه سرسبز را به روز سياه مي نشاندند.به گزارش ايسكانيوز، قاچاقچيان در حالي روانه زندان شدند كه تلاش ماموران براي شناسايي همدستان آنان ادامه دارد.

كلاهبرداري به بهانه ارتباط با ائمه
زني با ادعاي اينكه با امام زمان و ائمه ارتباط دارد بيش از 500 ميليون ريال كلاهبرداري كرد. به گزارش برنا، اواخر شهريور ماه امسال فردي كه خود را وكيل معرفي مي كرد با مراجعه به دادسراي رسالت از فردي به نام "رعنا" به جرم كلاهبرداري و سرقت از موكلش به نام "همادخت" شكايت كرد. مرد وكيل مدعي شد كه فردي به نام "رعنا" با طرح دوستي و جلب اعتماد طي مدت 19 ماه در منزل مسكوني موكلش سكونت كرده و خود را مرتبط با ارواح، امام زمان و ائمه معرفي كرده و در اين مدت به بهانه اينكه از طريق ائمه و نيروي ارواح به وي اعلام مي شود كه به مستمندان كمك كند. در قالب اين كمك ها و بدست آوردن مايحتاج مستمندان مبالغي بالغ بر 500 ميلييون ريال را از موكلش "هما دخت" كلاهبرداري كرده است. در ادامه مرد وكيل مدعي شد، كه رعنا ادعا كرده است نامه هايي كه از قول ارواح نوشته است متعلق به روح پدر و مادر هما است و روح مادرش به او گفته كه خانه اي كه قصد خريدش را داري به نام رعنا كن كه شگون دارد تا اينكه اقوام موكلم به رعنا مشكوك شده و از آن شكايت كردند. بااعلام شكايت، رعنا متواري شده و خود را در منزل اقوام نزديكش مخفي كرده است. بازپرس "جواد ميري" با توجه به حساس بودن موضوع و احتمال افزايش كلاهبرداري به اين شيوه پس از چهره نگاري و شناسايي متهم دستور دستگيري كلاهبردار فراري را صادر كرد.

مرگ مرد 70 ساله در هاله اي از ابهام
پرونده مرد 70 ساله اي كه به دلايل نامعلومي كشته شده بود و جسدش در كنار يكي از خيابان هاي شادآباد كشف شده بود، صبح ديروزبراي ادامه تحقيقات به اداره دهم آگاهي انتقال يافت. حدود دو ماه پيش جسد مرد 70 ساله اي در كنار يكي از خيابان هاي شادآباد تهران كشف شد كه به دنبال آن هويت وي به نام محرم علي مشخص و به پزشكي قانوني انتقال يافت، بنابراين پس از شناسايي خانواده متوفي در اين خصوص شكايت خود را به دادسراي جنايي اعلام كردند.بنابراين گزارش; علت مرگ، اصابت جسم سخت به ناحيه پهلو و كمر بوده كه در اين خصوص دو مظنون بازداشت شدند اما مدركي دال بر مجرم بودن آنها بدست نيامد، بنابراين افراد آزاد قاضي شاملو بازپرس شعبه اول دادسرا پرونده را براي كشف حقيقت به اداره دهم آگاهي انتقال داد.

انهدام شبكه قاچاق دستگاه هاي مخابراتي در تهران
سرهنگ حسين قاسم لويي درباره جزئيات اين خبر، گفت: در پي دريافت گزارش هايي درباره فعاليت يك شبكه قاچاق دستگاه هاي مخابراتي، ماموران پليس براي شناسايي اعضاي اين باند وارد عمل شدند.وي با اشاره به اين كه پليس با انجام عمليات اطلاعاتي موفق به شناسايي اعضاي اين باند شد، گفت: در پي رسيدگي به اين پرونده، پليس اعضاي اين باند را كه در قالب چهار مغازه صوتي و تصويري، اقدام به فروش تجهيزات مخابراتي مي كردند، را شناسايي و با انجام اقدامات پليسي، متوجه شدند كه اين افراد، تجهيزات مخابراتي را در سه خانه قديمي مخروبه به عنوان انبار در خيابان هاي انقلاب، آذربايجان و جمهوري نگهداري مي كنند. سرهنگ حسين قاسم لويي اضافه كرد: پليس با اخذ مجوز قضايي، فعاليت هاي اعضاي اين شبكه را به صورت نامحسوس تحت كنترل قرار داد و متوجه شد كه بناست در تاريخ 25 و 26 شهريور ماه، محموله بزرگي از طريق مرز غربي كشور وارد پايتخت شود. در نتيجه ماموران در ساعت چهار بعدازظهر 26 شهريور يك وانت پيكان را كه در حال تخليه محموله قاچاق بود را متوقف كرد.به گفته رئيس پايگاه هشتم امنيت پليس تهران بزرگ، ماموران پس از متوقف كردن وانت پيكان بيش از يك هزار دستگاه مخابراتي را كشف كردند و در اين رابطه سه تن از اعضاي اصلي اين باند كه يكي از آن ها نيز متهم سابقه دار بود، دستگير شدند.وي اظهار كرد: با توجه به اعترافات متهمان دستگير شده، دو تن از اعضاي ديگر اين باند نيز در 28 شهريور ماه شناسايي و دستگير شدند.سرهنگ قاسم لويي، بي سيم هاي دستي، جمرهاي موبايل، دستگاه پروگرام بي سيم، بسيم هاي فركانس يابي با ظرفيت بالا و همچنين تعدادي از سيستم هاي راه اندازي شبكه بي سيم را از جمله دستگاه هاي كشف شده در اين محموله عنوان كرد.وي با اشاره به اين كه در حال حاضر ارزش ريالي اين محموله مشخص نشده است، افزود: با اعترافات متهمان دستگير شده، اين محموله دومين محموله وارداتي توسط اين باند به كشور بوده كه اولين محموله، زياد بزرگ نبوده است.وي ادامه داد: بررسي هاي بيشتر در رابطه با اين پرونده هنوز ادامه دارد.

پليس به دنبال قاتل فراري
بازپرس جنايي تهران از شهروندان خواست تا مخفيگاه جوان متهم به قتلي كه در يك درگيري يك جوان 22 ساله را به قتل رسانده است را شناسايي و اطلاع دهند. شامگاه سه شنبه ماموران كلانتري 114 غياثي از وقوع يك فقره درگيري و نزاع خياباني واقع در يكي از خيابان هاي اين محله با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند 5 جوان با يكديگر درگير شده اند كه در اين درگيري يك جوان 22 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحيه قفسه سينه اش مجروح شده است. روشن بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: تحقيقات نشان داد جوان مجروح پس از رسيدن به بيمارستان بر اثر شدت جراحت وارده به قتل رسيده است. وي ادامه داد: با تحقيقات به عمل آمده مشخص شد 4 جوان موتور سوار با يك عابر پياده به نام جواد درگير شده اند كه در اين درگيري جواد به قتل رسيده است. وي افزود: با شروع تحقيقات فردي به نام علي 25 ساله دستگير شد و مشخص شد وي يكي از 4 متهم شركت در درگيري و نزاع منجر به ضرب و جرح است. روشن گفت: علي از ابتداي تحقيقات به درگيري اعتراف كرد اما مدعي شد ضربه اصلي را وي وارد نكرده و يكي ديگر از دوستانش به نام روح الله اين كار را كرده است. وي گفت: تحقيقات براي دستگيري 3 متهم باقي مانده و روح الله همچنان ادامه دارد و به اين ترتيب در صورتي كه هر كدام از شهروندان در خصوص محل اختفاي وي اطلاعي دارند ماموران پليس را در جريان قرار دهند.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن