تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي استان اردبيل: پايه و اساس تهاجم فرهنگي غرب مواد مخدر و اعتياد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده نيروي انتظامي استان اردبيل: پايه و اساس تهاجم فرهنگي غرب مواد مخدر و اعتياد است
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي استان اردبيل گفت: پايه و اساس تمام ناهنجاري‌هاي اجتماعي و تهاجم فرهنگي غرب ضربه زدن به جوانان از راه اعتياد و آلودگي به مواد مخدر است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، امير يعقوب رضازاده امشب در همايش اصناف در مسجد عباسيه اردبيل، افزود: متاسفانه در بررسي كارشناسان اجتماعي معلوم شده كه پايه و اساس تمام منكرات از قبيل سرقت، اختلافات خانوادگي و جرايم ديگر اجتماعي، آلوده شدن به مواد مخدر و دام اعتياد است و به همين دليل نيز دشمن روي اين ترفند خود برنامه‌ريزي دقيق و منسجم كرده است.
وي به توليد 10 هزار تن مواد مخدر در افغانستان اشاره كرد و گفت: محصول توليدي اين كشورها با خروج از حالت سنتي به مشكل جديد و در قالب موادي همچون كراك، كريستال، شيشه و... به جوانان ما عرضه مي‌شود كه خطرناك‌تر از اصل مواد هستند.
رضازاده تلاش نيروي انتظامي در مقابله با اين پديده شوم را يادآور شد و افزود: با وجود تقديم صدها شهيد در راه مقابله با اين پديده‌ها امسال بالغ بر 50 ميليارد تومان براي انسداد مرزهاي شرقي كشور هزينه شده تا جلوي تردد و ترانزيت اين مواد و قاچاقچيان گرفته شود.
وي به امنيت بي‌نظير استان اردبيل اشاره كرد و گفت: استان اردبيل با كمترين جرايم در رديف سه استان امن و كم جرم كشور است و ما اين امنيت را مرهون دين‌باوري مردم و تلاس نيروهاي انتظامي مي‌دانيم.
رئيس پليس استان اردبيل نحوه تعامل پليس با مردم را يادآور شد و گفت: تاكنون اقشار مردم در قالب‌هاي مختلف با پليس تعامل خوب و سازنده داشتند كه نمونه موفق اين ارتباط و تعامل، هماهنگي اصناف و پليس است كه نتايج آن سودمند بوده است.
وي در خصوص تامين امنيت مدارس و مراكز آموزشي خاطرنشان كرد: خوشبختانه با هماهنگي سازمان آموزش و پرورش استان و كلانتري‌ها كليه مدارس و محيط‌‌هاي آموزشي با برقراري گشت‌هاي خودرويي، موتوري و نيز ايستگاه پليس و عوامل انتظامي با لباس شخصي پوشش داده شده و با هرگونه مزاحمت خياباني برخورد جدي صورت مي‌گيرد.
رضازاده پليس را حافظ ناموس و حرمت جامعه عنوان كرد و گفت: زماني پليس به موفقيت مطلوب و رضايت بخشي دست مي‌يابد كه تعامل و همكاري ساير نهادها و مردم را با خود همسو كند و ما در تلاش هستيم به اين مطلوب‌ها دست يابيم.
انتهاي پيام/ش
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن