تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراض طلافروشان اصفهاني به پايتخت رسيد تعطيلي بازار طلا در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: اعتراض طلافروشان اصفهاني به پايتخت رسيد تعطيلي بازار طلا در تهران
آفتاب: اعتراض 5 روزه طلا فروشان اصفهاني به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده روز چهارشنبه به بازار طلا فروشان تهران نيز رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي آفتاب بازار طلا و جواهر تهران روزچهارشنبه تعطيل بود. در همين ارتباط يك فعال در بازار طلا فروشان تهران درباره علت اين تعطيلي به آفتاب گفت: «در پي اعتراض و تعطيلي 5 روزه بازار طلا فروشان اصفهان، طلا فروشان بازار تهران نيز تصميم گرفتند در جهت همبستگي با همكاران و هم صنفان خود و همچنين اعتراض به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده روز چهارشنبه مغازه‌هاي خود را باز نكنند».

وي گفت: «بر اساس اعلام كوروش گوهربين، رئيس اتحاديه طلا و جواهر طي جلسه‌اي كه اتحاديه طلا و جواهر با رئيس سازمان امور مالياتي داشته است اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده براي اين صنف به مدت 3 ماه به تعويق افتاد. از همين رو مقرر شده تا بازار طلا تهران از فردا باز شود».

گوهربين درباره دليل تعطيلي بازار طلافروشان تهران در روز چهارشنبه به فارس گفته است كه‌ «بازار طلاي اصفهان به دليل اعتراض به قانون ماليات ارزش افزوده تعطيل بود بنابراين بازار طلاي تهران نيز روز چهارشنبه تعطيل بود».
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن