تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني: فرهنگ اصيل مهدويت بايد تقويت و تعميق شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هاشمي رفسنجاني: فرهنگ اصيل مهدويت بايد تقويت و تعميق شود
تهران / واحد مركزي خبر/ مكتوب 1387/07/17
آيت الله هاشمي رفسنجاني عصر امروز در ديدار اعضاي هيئت امناي بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج)، شناخت و شناساندن فرهنگ درست و منطقي انتظار منجي آخرالزمان را يكي از ضروريات زمانه خواند و گفت: همه بايد در اين جهت تلاش كنيم.
رئيس مجلس خبرگان رهبري، موضوع مهدويت را مقدس دانست و گفت: بايد جوانان را با مهدويت آشنا كرد، چون اين روزها پيرايه ها و خرافات، معارف اصيل اين فرهنگ غني را معيوب كرده است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، امام زمان (عج) را صاحب الامر جهان خواند و گفت: بايد تمام سرمايه هاي نظام اسلامي را در جهت اهداف عاليه حضرت حجت هزينه كنيم.
آيت الله هاشمي رفسنجاني يكي ازكارهاي لازم براي رسيدن به تعاليم عاليه امام زمان را ترويج تفسير قرآن در جامعه دانست و گفت: كثرت تفاسير قرآن از قرون اوليه اسلام تاكنون نشان از عمق آسماني اين كتاب الهي دارد و بايد در شرايط زماني كنوني با ترويج تفاسير براي سطوح مختلف جامعه اقدام كرد.
در آغاز اين ديدار حجج اسلام والمسلمين قرائتي و كلباسي و آقاي عباس شيباني گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي بنياد ارائه كردند.
كد 0001/10107
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن