تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده فدراسيون وزنه برداري مسابقات جام جهاني نامجو: سيماي مركز گيلان در بحث ورزش به خواب پاييزي فرو رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده فدراسيون وزنه برداري مسابقات جام جهاني نامجو: سيماي مركز گيلان در بحث ورزش به خواب پاييزي فرو رفته است
خبرگزاري فارس: نماينده فدراسيون وزنه برداري در برگزاري مسابقات جام جهاني نامجو گفت: سيماي مركز گيلان در بحث ورزش استان به خواب پاييزي فرو رفته و اعتقاد دارم يك دلال بازي پشت اين قضيه وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، الله كرم افتخاري ظهرامروز در نخستين نشست مطبوعاتي رقابت‌هاي جام جهاني وزنه برداري نامجو در محل سالن اجتماعات تربيت بدني گيلان افزود: آنهايي كه در ورزش سيماي مركز استان فعاليت مي‌كنند به دنبال دلال بازي هستند و در بحث ورزش تخصص ندارند و يك باند بازي مالي وجود دارد كه بايد با آن برخورد شود زيرا پوشش ورزش گيلان از سيماي مركز استان به جز براي چند نفر وجود ندارد كه فكر مي‌كنم اين روند به ورزش گيلان ضربه مي‌زند.
وي ادامه داد: به دنبال آن هستيم كه جام نامجو را به نحو احسن برگزار كرده تا به خوبي از نام بزرگ ايران، گيلان و اين قهرمان گيلاني دفاع كنيم.
افتخاري يكي از مشكلات عمده را بحث مالي دانست و افزود: هنوز هيچ اسپانسري براي برگزاري اين مسابقات اعلام آمادگي نكرده است و بايد اين فرهنگ را جا بيندازيم تا ادارات و هركس خود را كه يك گيلاني مي‌داند براي اين مسابقات تلاش كند.
مشاور رئيس فدراسيون وزنه برداري اظهار داشت: سال گذشته جام نامجو در تهران برگزار شد و خيلي‌ها عنوان كردند مگر نامجو گيلاني نيست؟ اما امسال اين مسابقات در گيلان برگزار مي‌شود و بايد گيلاني‌ها براي اين اسطوره گيلاني قدم برداند تا بتوانيم به خوبي اين مسابقه جهاني را در رشت برگزار كنيم.
وي خاطر نشان كرد: امروزه تعداد قهرمانان جهاني ما زياد هستند كه پر افتخارترين آن رضازاده است اما تفاوت‌هاي بسياري بين او و نامجو وجود دارد زيرا در آن زمان امكانات امروز نبود و نامجو با هزينه شخصي و دوستانش به مسابقات اعزام مي‌شد و با وزنه‌هايي كه خود تهيه مي‌نمود تمرين مي‌كرد، ولي در مقابل مي بينيم هر امكاناتي را كه رضازاده از فدراسيون و سازمان تربيت بدني خواسته در اختيارش قرار داده‌اند و با تغذيه بسيار عالي روبرو بوده است كه در زمان نامجو اين موارد نبود و بر اين اساس تفاوت‌هاي زيادي بين اين دو قهرمان وجود دارد.
افتخاري در ادامه به آثار منفي واگذاري سالن‌هاي ورزشي به بخش خصوصي اشاره كرد و افزود: ما در استان گيلان در رابطه با تاسيسات ورزشي كمتر از 25 سانتيمتر مربع فضا داريم كه با اين وقايع بر اساس ماده 88 سالن‌ها را نيز به اجاره گذاشتند كه نحوه اجراي آن نيز اصلاً درست نيست.
وي تصريح كرد: در اجراي واگذاري بخش خصوصي ضعف‌هاي زيادي وجود دارد زيرا كساني در مناقصه برنده مي‌شوند كه اصلاً ورزشي نيستند و نتيجه آن اين مي شود كه تيم‌ها و ورزشكاران ما در گيلان سالن براي تمرين ندارند و اعتقاد دارم ماده 88 در واقع يك نوع ماده سمي است كه به ورزش وارد شده و آثار خود را بعدها نشان مي دهد.
افتخاري خاطر نشان كرد: اين نشست مطبوعاتي هر دو هفته يكبار برگزار خواهد شد تا نتايج فعاليت‌هاي برگزاري مسابقه را به اطلاع مردم برسانيم.
رئيس هيئت وزنه برداري گيلان نيز در اين جلسه گفت: مشكلي در برگزاري مسابقات جام جهاني نامجو به جز مسئله مالي در رشت نداريم كه انتظار ما اين است مسئولان ارشد استان بتوانند اين مشكل را برطرف كنند تا مسابقات برگزار شود.
غلامعلي والامنش افزود: براساس برآوردي كه صورت گرفته، حداقل 200 ميليون تومان براي برگزاري اين مسابقه هزينه دارد كه سعي شده دراين زمينه جلسه اي با حضور شوراي شهر رشت، مسئولان استاني و نمايندگان مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در آينده‌اي نزديك برگزار شود.
وي بحث جوايز را از موضوعات پيشنهادي در برگزاري مسابقات جام نامجو عنوان كرد و اذعان داشت: پيشنهاد داديم به نفرات اول 5 هزار دلار، نفرات دوم 4 هزاردلار و نفرات سوم 3 هزاردلارجايزه نقدي اهدا شود.
رئيس وزنه برداري گيلان بيان داشت: با كمك مسئول برگزاري اين مسابقات و مسئولان گيلاني اميدواريم اين مسابقات را در رشت برگزار كنيم.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن