تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817182643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- "محمدرضا باهنر" كه رياست جلسه علني روز چهارشنبه مجلس شوراي اسلامي را بر عهده داشت، تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي را قرائت كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، جزييات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب، تجري نماينده قصرشيرين و سرپل، زماني كنگاور و صحنه، حسيني پاوه، جوانرود و ثلاث و شعباني، اميني و كرمي راد نماينده كرمانشاه به رئيس جمهور در خصوص دستور تامين اعتبار مورد نياز شبكه توزيع برق استان كرمانشاه در اجراي بند دوم مصوبات وزارت نيرودر سفر استاني سال 85 و دستور پيگيري جدي علل تضييع حق مجروحان و جانبازان شيميايي استان كرمانشاه با گذشت 20 سال پيگيري.

- تذكر رضايي ميرقائد نماينده مسجدسليمان و لالي به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رسيدگي جدي به كشاورزان خسارت ديده از خشكسالي مناطق مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل.

- تذكر قاضي پور نماينده اروميه به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص ضرورت احداث بيمارستان در شهر قوشجي و ايجاد امكانات درماني در بخش هاي صوماي، سيلوان و نازلو.

- تذكر عثماني نماينده بوكان به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص ضرورت احداث دانشگاه سراسري در شهرستان بوكان و لزوم ايجاد رشته زبان و ادبيات كردي در دانشگاههاي كردستان و اروميه؛ به وزير آموزش و پرورش در خصوص ايجاد فضاي آموزشي مناسب در شهرستان بوكان و به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص رسيدگي به وضعيت نابسامان و عدم امكانات در بيمارستان بوكان.

خانم الهيان نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص رسيدگي به علت عدم تامين فاكتور هشت براي بيماران هموفيلي و كمبود و گراني شديد داروي آي وي آي جي مورد نياز ماهانه بيماران نقص ايمني.

- تذكر مقيمي نماينده بهشهر، نكا و گلوگاه به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص اعلام علت تخصيص سهميه مديران در دفترچه آزمون دستياري پزشكي.

- تذكرات يوسف نژاد نماينده ساري به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص بررسي و حل مشكل بيمارستانهاي امام خميني (ره) و بوعل سينا ساري؛ به وزير مسكن و شهرسازي در خصوص حل مشكل طرح مسكوني صندوق مهر در روستاي مياركلا و وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در اجراي طرح جاده جوادالائمه مياندورود ساري.

- تذكرات حسين نژاد نماينده شيروان به وزير راه و ترابري در خصوص مطالعه احداث فرودگاه خراسان شمالي و به وزير نيرو در خصوص چاره انديشي براي روستاهاي شرقي شيروان بعلت احداث سد تبارك در بالادست شهرستانهاي فاروج و شيروان و خشك شدن حوزه آبريز، باغات و مزارع آنها.

- تذكر هاشمي نماينده سپيدان به وزير نيرو در خصوص لزوم آبرساني به بيش از 130 روستاي شهرستان سپيدان.

- تذكرات اكبريان نماينده كرج به وزير نيرو در خصوص پرداخت مطالبات قانوني شهرداري كرج از نيروگاه شهيد منتظرقائم فرديس و شركتهاي تابعه و به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رفع مشكلات تعاوني كشاورزان ماهدشت بدليل عدم واگذاري سند مالكيت زمينهاي هيات هفت نفره.

- تذكر حسيني صدر نماينده خوي به وزير جهاد كشاورزي در خصوص لزوم خريد محصولات كشاورزي از جمله گندم با قيمت روز و واقع بينانه.

- تذكرات نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير جهاد كشاورزي در خصوص بررسي علت تجويز گلخانه هاي فلزي بجاي گلخانه هاي چوبي و وزير بازرگاني در خصوص ساماندهي نانوايي هاي شهرستان ورامين با توجه به افزايش جمعيت و لزوم افزايش سهميه آرد آنان.

- تذكر رسائي نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص لزوم قراردان كتاب در تعريف مطبوع و بهره مندي از نرخ مخففه در ارسال اين محصول فرهنگي.

- تذكر حسيني نماينده قروه به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص اعلام علت عدم پيشرفت طرح هاي مخابراتي روستايي شهرستانهاي قروه و دهكلان.

- تذكر عليخاني نماينده قزوين، آبيك و البرز و محجوب نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در احياء و راه اندازي مجدد شركت كمپرسور سازي قزوين و جلوگيري از اخراج 800 نفر كارگران اين شركت.

- تذكر اكبري تالارپشتي و ادياني راد نمايندگان قائم شهر و سوادكوه به رئيس جمهور در خصوص دستور اقدام جدي در احياء شركت البرز مركزي سوادكوه مصوب در سفر اول به استان مازندران.

- تذكرات خدادادي نماينده ملكان به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به ميزان پيشرفت طرح هاي سفر هيات دولت به استان آذربايجان و شهرستان ملكان و به وزير نيرو در خصوص لزوم فعال نمودن طرح سد ليلان چاي ملكان.

- تذكرات سليمي نماينده محلات و دليجان به وزير نيرو در خصوص تسريع در طرح آبرساني به شهر تيمور و جلوگيري از انحراف در هزينه نمودن اعتبارات خشكسالي در محلات و دليجان؛ به رئيس جمهور در خصوص دستور توجه جدي به بخش تربيت بدني شهرستانهاي محلات، تيمور، نراق و روستاهاي تابعه و به

وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص دقت در اظهار نظر در امور حساس بنحوي كه موجب نهادينه شدن برخي امور غير واقعي در جامعه و وهن مسئولين نظام نشود.

- تذكرات نصيري قيداري نماينده زنجان و طارم به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص تجديد نظر در روند طولاني جذب اعضاي هيات علمي دانشگاههاي مناطق محروم كشور و به وزير راه و ترابري در خصوص رسيدگي به علت افزايش زمان طي مسافت قطار زنجان - تهران با عنوان قطار سريع السير و تنزل امكانات رفاهي آن.

- تذكر مير خليلي نماينده ميناب و رودان به وزير كشور در خصوص تسريع در رسيدگي به جريان تيراندازي پاسگاه انتظامي كوشك ميناب و كشته و زخمي شدن چند نفر و تسريع در صدور شناسنامه براي چهار هزار نفر فاقد شناسنامه در استان هرمزگان.

- تذكرات حسني نماينده لارستان وخنج به وزير جهاد كشاورزي در خصوص لزوم اجراي هفت طرح آبخيزداري مطالعه شده در منطقه لارستان و پاسخگوئي به مكاتبات انجام شده در اين خصوص و به وزير نيرو در خصوص اعلام علت عدم صدور مجوز تاسيس نيروگاه گازي 1000 مگاواتي در منطقه جنوب فارس از طريق بخش خصوصي مصوب سفر استاني رئيس جمهور.

- تذكر ميرتاج الديني، منادي سفيدان، رحماني و نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير صنايع و معادن در خصوص لزوم راه اندازي و حمايت از تيم ماشين سازي تبريز و جلوگيري از فروش آن.

- حيدري دستنايي نماينده اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ به وزير صنايع و معادن در خصوص لزوم تخصيص و تعيين طرح هاي صنعتي با نگاه محروميت زدايي در استان چهار محال و بختياري طبق مصوبات سفردوم هيات دولت.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن