تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوچرخه سوار قزاق فاتح چهارمين مرحله تور ميلاد دو نور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دوچرخه سوار قزاق فاتح چهارمين مرحله تور ميلاد دو نور شد
‌چهارمين مرحله رقابتهاي بين المللي دوچرخه سواري تور ميلاد دو نور روز گذشته به مسافت 133 كيلومتر برگزار شد كه در پايان دوچرخه سوار قزاقستاني به مقام نخست دست يافت.


در اين مرحله از تور كه در مسير شهرهاي اراك – فراهان به آشتيان برگزار شد، "ايزوتوف واديام" از قزاقستان با زمان 3 ساعت و 74 ثانيه سريعتر از ديگر دوچرخه سواران حاضر در تور توانست به خط پايان برسد.
امير زرگري از تيم مركزي ب با زمان 3 ساعت و 51 ثانيه به مقام دوم رسيد و بهنام خسروشاهي از تيم آذربايجان شرقي با زمان 3 ساعت و 53 ثانيه در مكان سوم ايستاد.
در مجموع رده بندي كلي 4 مرحله تور، احد كاظمي دوچرخه سوار آذربايجاني با زمان 6 ساعت و 2 دقيقه و 32 ثانيه در سكوي نخست ايستاد و امروز ( چهارشنبه ) با پيراهن طلائي ركاب مي زند .
در مجموع رده بندي كلي امتيازي تاكنون حميد شيري از تيم شهركهاي صنعتي زاهدان با 11 امتياز صدر نشين است و با پيراهن امتيازي ركاب خواهد زد.
در مجموع رده بندي كوهستان نيز رحيم امامي از تيم مركزي الف با 8 امتياز در صدر قرار دارد و با پيراهن كوهستان ركاب خواهد زد.
در مجموع رده بندي تيمي تا پايان مرحله سوم تيم نيروي زميني ارتش با زمان 15 ساعت و 48 دقيقه و 7 ثانيه در سكوي قهرماني قرار دارد.
تيم هاي آذربايجان شرقي با زمان 15 ساعت و 48 دقيقه و 17 ثانيه و شهركهاي صنعتي زاهدان با زمان 15ساعت و 48 دقيقه و 45 ثانيه به ترتيب در سكوهاي دوم و سوم قرار دارند .
مرحله‌ پنجم و پاياني تور بين‌المللي ميلاد دو نور در استان مركزي صبح امروز به مسافت 118 كيلومتر در مسير دو شهر اراك به خمين در رشته‌ استقامت جاده پيگيري خواهد شد .
مراسم اختتاميه تور نيز فردا عصر در بيت امام (ره) شهرستان خمين برگزار خواهد شد .
اين دوره از مسابقات به مسافت 533 كيلومتر و در 5 مرحله در شهر هاي مختلف استان در حال برگزاري است .
تيم هاي ارمنستان و قزاقستان تيمهاي خارجي شركت كننده در اين رقابتها مي باشند .
تيم هاي نيروي زميني ارتش ، هيات دوچرخه سواري تهران، شهرداري مهريز يزد، ترافيك تهران، هيات دوچرخه سواري آذربايجان شرقي ، سه تيم از استان مركزي ، هيات دوچرخه سواري سيستان و بلوچستان ، دانشگاه آزاد اسلامي قوچان ، شهركهاي صنعتي زاهدان و شهركهاي صنعتي همدان نمايندگان ايران در دهمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري ميلاد دو نور استان مركزي هستند.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن