تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

- كوتاه از فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: - كوتاه از فوتسال
دومين تيم آسيايى هم حذف شد
وداع زود هنگام تايلند از جام جهانى فوتسال
تيم ملى فوتسال تايلند دوشنبه شب با شكست سنگين مقابل پاراگوئه، وداع زودهنگامى از رقابت هاى جام جهانى ۲۰۰۸ برزيل داشت. در اين ديدار كه از گروه دوم مرحله مقدماتى و در شهر ريودوژانيرو برگزار شد تيم تايلند با نتيجه ۸- صفر مغلوب حريف خود شد تا دومين تيم آسيايى حذف شده در اين دوره از مسابقه ها باشد. پيش از اين تيم چين كه نخستين حضور خود را در جام جهانى تجربه مى كند، با دو شكست متوالى مقابل آرژانتين و مصر شانس حضور در مرحله يك چهارم پايانى را از دست داد. در ديگر ديدار گروه دوم، تيم پرتغال با نتيجه ۸- يك امريكا را شكست داد تا بازى اين تيم مقابل پاراگوئه تكليف تيم دوم اين گروه در مرحله بعدى را مشخص كند. در اين گروه تيم ايتاليا با سه پيروزى متوالى و كسب ۹ امتياز صعود خود را به مرحله يك چهارم پايانى اين رقابت ها مسجل كرده است.

روسيه پل صعود ژاپن
ژاپنى ها امروز در ديدارى حساس مقابل روسيه قرار خواهند گرفت تا در صورت پيروزى براى نخستين بار به مرحله دوم جام جهانى صعود كنند. در گروه نخست، تيم ملى فوتسال برزيل با كسب ۹ امتياز راهى مرحله يك چهارم پايانى اين مسابقه ها شده است. ژاپن كه با شكست ۱۲- يك مقابل برزيل يكى از شگفتى هاى جام را رقم زد پس از آن با كسب يك پيروزى به صعود اميدوار شده است.

حسين شمس:
صدا و سيما حمايت كند قهرمان جهان مى شويم
حسين شمس سرمربى تيم ملى فوتسال كشورمان در خصوص بازيهاى فوتسال جام جهانى كه به ميزبانى برزيل در حال برگزار شدن است گفت: «سطح مسابقات بسيار بالا است و تيم ها با قدرت در اين مسابقات به مصاف يكديگر مى روند.خوشبختانه ملى پوشان كشورمان با اقتدار در ۲ بازى سختى كه پشت سر گذاشتند بهترين نتايج را كسب كردند.ملى پوشان در بازى با اسپانيا با استراتژى خاصى به ميدان رفتند و متاسفانه به علت عقب نشينى و دفاع، تيم اسپانيا توانست بازى را به تساوى بكشاند. در بازى با ليبى بازيكنان بى نظير ظاهر شدند و ما را به هدفمان رساندند.»گويا صدا وسيما فوتسال را جدى نمى گيرد. در بازى نخست متاسفانه بازى ايران پخش نشده بود اما با درخواست مردم گويا صدا و سيما مجبور به پخش بازى ايران با ليبى شد. معتقدم حمايت رسانه ها مى تواند براى رسيدن به هدفمان كه قهرمانى در اين دوره از بازيهاست كمك بسزايى كند.

امضاى تفاهمنامه بين فوتسال ايران و ليبى
مسؤولان كميته فوتسال كشورمان در ديدار با مسوولان تيم فوتسال ليبى تفاهمنامه اى به منظور برگزارى تورنمنت هاى مختلف ميان دو كشور امضا كردند. در نشستى كه مسؤولان كميته فوتسال ايران با مسؤولان هيات فوتسال ليبى داشتند مقرر شد ايران و ليبى در ديدار هاى دوستانه به مصاف هم بروند و از تجربيات يكديگر براى ادامه روند رو به رشد هر چه بيشتر اين ورزش استفاده كنند.همچنين، مقرر گرديد تا ايران و ليبى در تورنمنت هايى كه در آسيا يا آفريقا برگزار مى شود حضور داشته باشند.بر همين اساس پس از پايان بازيهاى جام جهانى مقرر شد تا فدراسيون ليبى با ارسال دعوت نامه اى به ايران درخواست برگزارى ۲ ديدار دوستانه را در دستور كارى خود قرار دهد.

در جام جهانى فوتسال
ايران بهترين خط دفاعى آسيايى ها
ايران ورزشى- با حضور مصطفى نظرى درون دروازه و بازيكنان عقب گير سطح بالا تيم ايران در بين تيم هاى آسيايى شركت كننده در جام جهانى فوتسال در برزيل، بهترين خط دفاعى را از آن خود دارد البته اين در حالى است كه تيم ايران نيز به عنوان تيم اول قاره آسيا و بعد از كسب قهرمانى مطلق مسابقات، جواز شركت در جام جهانى برزيل را به دست آورد. يادآور مى شود شاگردان حسين شمس در ۲ بازى انجام شده خود در گروه D مسابقات، با يك بازى كمتر نسبت به اسپانياى هفت امتيازى، با چهار امتياز در رده دوم قرار دارند. در طول دو مسابقه گذشته اين تيم ۷ گل زده و ۵ گل خورده در كارنامه خود دارد. در بين آسيايى ها تيم چين در رده آخر جدول گروه C يازده گل خورده و ۲ گل زده دارد كه حذفش از جام جهانى محتمل به نظر مى رسد. تيم تايلند هم در گروه B حضور دارد كه با دوازده گل خورده و پنج گل زده ركورد خوبى در كارنامه اش ديده نمى شود. تيم دوم آسيا يعنى ژاپن در گروه A با ۱۲ گل زده خط حمله بهترى نسبت به ديگر تيم هاى آسيايى دارد؛ اما بدترين خط دفاع آسيايى ها نيز با ۱۵ گل خورده از آن اين تيم است. البته با توجه به همگروهى با تيم جزاير سليمان، دارا بودن بهترين خط حمله نيز امرى طبيعى براى ژاپن محسوب مى شود. در اين ميان ايران بيشترين بخت را در ميان همتايان آسيايى خود براى صعود به مرحله بعدى مسابقات دارد.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن