تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815688222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت و پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت و پنجره
استاندار زنجان به زودي بركنار مي شود

يك مقام مسوول در وزارت كشور به عصرايران گفت: تغيير استاندار زنجان نهايي شده اما جايگزين قوام نوذري هنوز مشخص نشده است.
اين در حالي است كه گفته مي شود تغيير چند استاندار ديگر نيز در دستور كار وزارت كشور قرار دارد.
در ماه اخير استانداران قزوين و آذربايجان شرقي و تهران جاي خود را به استانداران جديد داده اند و اين در حالي است كه در يك سال گذشته حداقل 10 استاندار بركنار يا جابه جا شده اند.
وزير كشور بارها اعلام كرده كه اصل بر بقاي استانداران است.

ناشيانه ترين نقشه جهان پشت سر آقاي سخنگو!

حسن قشقاوي، سخنگوي وزارت خارجه پس از پايان سخنان خود در نشست هفتگي اش با خبرنگاران داخلي و خارجي نسبت به انتقاد برخي رسانه ها از دكور جديد محل اجراي برنامه سخنگويي واكنش نشان داد.
به گزارش عصرايران در حالي كه برخي رسانه ها از شباهت تصوير جديد پشت سر سخنگوي وزارت خارجه با دكور سخنگوي ايالات متحده سخن گفته بودند، قشقاوي در اين خصوص اظهار داشت: ما در وزارت خارجه همكاراني داريم كه طراحي دكورهاي مشابه و همين دكور جديد را نيز بر عهده داشته و دارند.
وي با بيان اينكه دستگاه ديپلماسي كشور با آغوش باز پذيراي هر گونه انتقادي نسبت به عملكرد خود است، افزود: ما با كمال ميل از هرگونه انتقادي استقبال مي كنيم اما تا زماني كه طرحي زيباتر از طرح كنوني براي اين نشست ارائه نشده، اجازه دهيد تا از همين دكور استفاده كنيم.
سخنگوي وزارت خارجه در پايان سخنان خود مجددا تاكيد كرد: به هر حال راه براي انتقاد در اين وزارت خانه باز است و همانطور كه مي دانيد اينجا همه چيز OPEN و آزاد است.
اما نكته ديگري كه به نظر مي رسد مغفول واقع شده، اين است كه نقشه جهان كه در اين طرح وجود دارد، با نقشه واقعي جهان همخواني ندارد و بسيار ناشيانه و غيرواقعي ترسيم شده و مثلا معلوم نيست حلقه هلالي شكل در شمال شرقي قاره آمريكا از كجا آمده است؟! به علاوه مقياس هاي به كار رفته در اين نقشه نيز غيرواقعي است; به عنوان مثال در اين نقشه، مساحت ايران بيشتر از هند يا كل شبه جزيره عربستان است!
از آنجا كه اين طرح در همه خبرهاي مربوط به سخنگوي وزارت خارجه ايران در سراسر جهان منتشر مي شود، جا دارد هر چه سريعتر نسبت به اصلاح آن يا برداشتن اين نقشه غيرواقعي اقدام شود.

عدم صدور ويزا براي كوفي عنان

به رغم اعلام آمادگي كوفي عنان براي شركت در مراسم تقدير از شخصيت خاتمي و قول مساعد وزارت خارجه ايران براي صدور رواديد براي ويو نيز با توجه به فرصت كمي كه تا برگزاري مراسم يزدي ها باقي است، هنوز ويزاي عنان صادر نشده است.
به گزارش فرارو، در اين مراسم نكوداشت، محمدرضا عارف به نمايندگي از كانون يزدي تباران و رومانو پرودي نخست وزير سابق ايتاليا به نمايندگي از ميهمانان خارجي به سخنراني خواهند پرداخت. اجراي اين مراسم نيز بر عهده دكتر جلالي نماينده سابق ايران در يونسكو خواهد بود.

اعتصاب هاي صنفي در اصفهان همچنان ادامه داد

اعتصاب صنفي اصناف مختلف شهر اصفهان همچنان ادامه دارد به گونه اي كه اين شهر به حالت تعطيل درآمده است و مشكلات عديده اي براي مردم ايجاد شده است. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري ياري، با اجرايي شدن قانون ماليات بر ارزش افزوده از ابتداي مهرماه تاكنون برخي از اصناف اصفهان شروع به كاهش فعاليت و در نهايت در يك اعتراض دسته جمعي اقدام به اعتصاب و تعطيلي بازارهاي خود براي روشن شدن تكليف خود در برابر اين قانون كرده اند.
در ادامه اين اعتصاب ها كه از تعطيلي محدود از 10روز پيش آغاز شده و اينك به تعطيلي سراسري منجر شده است ديروز بازار هنر اصفهان، بازار هندوها، ميدان نقش جهان، بازار قيصريه و بازار كهنه اصفهان نيز در تعطيلي كامل به سر برد. اين اعتصاب ها كه مشكلات عديده اي را براي شهروندان اصفهاني و به خصوص توليدگران اين شهر صنعتي كه از شريان هاي اصلي اقتصادي كشور محسوب مي شود با بايكوت خبري رسانه هاي دولتي همراه شده است.
صنف فروشندگان لوازم خانگي اصفهان معتقد است مصرف كننده اين ماليات ها را قبول ندارد، زيرا با اجراي اين قانون ناچار است براي پرداخت سه درصد ماليات خود، اين رقم را بر قيمت كالاي مورد استفاده مصرف كننده افزوده كه در نهايت منجر به كاهش قدرت خريد آنها و كسادي بازار مي شود.
همچنين صنف طلاسازان و طلافروشان اصفهان نيز معتقد است كه با اعمال اين قانون از اين به بعد هر كيلو طلا بايد 750 هزار تومان گرانتر فروخته شود تا فروشنده امكان پرداخت آن را به اداره ماليات داشته باشد و در نهايت اين افزايش قيمت بر دوش مصرف كننده است.

دولت به خبرنگاران روزنامه هاي منتقد
هديه نداد؟

در حالي كه بيش از دو ماه از وعده رئيس جمهور براي اعطاي هديه سفر به مشهد مقدس به خبرنگاران مي گذرد، هنوز خبرنگاران روزنامه هاي منتقد دولت اين هديه را دريافت نكرده اند. اين در حالي است كه به گزارش منابع آگاه تا كنون 225 نفر از روزنامه كيهان، 70 نفر از روزنامه رسالت و همگي پرسنل روزنامه خراسان اين هديه را دريافت كرده اند. همچنين از روزنامه كار و كارگر نيز 6 نفر موفق به دريافت هديه شده اند كه از اين بين 2 نفر عكاس و مابقي خبرنگاران شهرستان ها هستند.
در همين حال گفته مي شود خبرنگاران روزنامه هاي منتقد دولت تاكنون موفق به دريافت هديه رئيس جمهور نشده اند و همين امر موجي از اعتراض را نسبت به رفتار جانبدارانه مسوولان مربوطه در ميان روزنامه نگاران مستقل كشور ايجاد كرده است. برخي روزنامه نگاران مي پرسند اگر قرار نبود رئيس جمهور به آنان چنين هديه اي بدهد چرا آن را اعلام كرد و چرا بارها در بخش هاي مختلف خبري صدا و سيما روي آن مانور دادند؟ اگر قرار بود اين هديه چند ماه بعد از روز خبرنگار داده شود چرا به مناسبت روز خبرنگار ؟ مگر مي شود هديه اي كه قرار است به مناسبت روزي خاص در نظر گرفته شده چند ماه بعد داد يا حتي نداد؟ اين گزارش حاكي است پس از اعلام پرداخت هديه روز خبرنگار از سه شنبه هفته گذشته، بسياري از خبرنگاران با مراجعه به دفتر رياست جمهوري با پاسخي مبني بر نبود نام خود در ليست ارسال شده از سوي وزارت ارشاد مواجه شده اند. گويا وزارت ارشاد با حذف اسامي برخي از اسامي سردبيران، دبيران و معاونان تحريريه تنها برخي از افراد شاغل در مطبوعات و خبرگزاري ها را به عنوان خبرنگار به رسميت شناخته است.
برخورد گزينشي با خبرنگاران و محدود كردن دايره تعريف خبرنگار كه به حذف طيف وسيعي از فعالان عرصه رسانه اي كشور از اين حوزه انجاميده است موجبات انتقاد از سوي بسياري از طيف ها از جمله افراد همسو با دولت را نيز در پي داشته است.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن