تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج هفته دهم ليگ برتر (جام خليج فارس ) پيروزي پرگل استقلال صدرنشيني ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نتايج هفته دهم ليگ برتر (جام خليج فارس ) پيروزي پرگل استقلال صدرنشيني ذوب آهن
تيم هاي استقلال تهران پيكان پاس پيام ذوب آهن و صباباتري موفق شدند حريفان خود را در دهمين هفته رقابت هاي فوتبال ليگ برتر شكست دهند.
دهمين هفته رقابت هاي فوتبال ليگ برتر (جام خليج فارس ) با پيروزي پرگل پنج بر دو تيم استقلال تهران مقابل مقاومت سپاسي شيراز آغاز شد.
گل هاي تيم استقلال را ميثم منيعي خسرو حيدري سياوش اكبرپور (دو گل ) و جان واريو به ترتيب در دقايق 10 33 63 68 و 75 به ثمر رساندند .
در مقابل گل هاي تيم مقاومت را خالقي فر در دقيقه 9 و شهرام گودرزي در دقيقه 18 بازي به ثمر رساندند .
ذوب آهن با شكست راه آهن صدرنشين شد
همچنين تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزي مقابل راه آهن در صدر جدول مسابقات ليگ برتر ايران قرار گرفت .
ديدار تيم هاي ذوب آهن و راه آهن از ساعت 45 : 15 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شد و سرانجام نماينده اصفهاني با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد.
تك گل تيم ذوب آهن را در دقيقه 48 اسماعيل فرهادي به ثمر رساند تا 3 امتياز مسابقه به اين تيم رسيده و ذوب آهن با 20 امتياز در صدر جدول قرار بگيرد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده نويد مظفري بود وي در اين بازي به خيري خلعتبري صالحي نژاد از ذوب آهن و به تقوي ميختاريان پاشايي و نور محمدي از راه آهن كارت زرد نشان داد.
در اين بازي همانند بازي هاي گذشته از تبليغات دور زمين خبري نبود ياوري كه براي اولين بار بود حضور روي نيمكت راه آهن را تجربه مي كرد كار خود را با باخت آغاز كرد.
پيكان با شكست پگاه در رده سوم باقي ماند
در ادامه اين رقابتها پيكان قزوين با نتيجه 2 بر صفر مقابل پگاه گيلان به پيروزي رسيد .
اين مسابقه در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد كه احمد صالحي قضاوت آن را برعهده داشت .
ايمان حيدري در دقيقه 74 و سيد مهدي سيد صالحي در دقيقه 88 براي پيكان گلزني كردند . پيكان با اين برد هجده امتيازي شد و همچنان در رده سوم جدول است و پگاه نيز هفت امتيازي باقي ماند.
علي قرباني از پيكان و مهدي نوري از پگاه اخطار گرفتند.
شكست خانگي سايپا برابر پاس همدان
تيم فوتبال سايپا نيز در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه سه بر يك مقابل پاس همدان شكست خورد.
اين ديدار در ورزشگاه انقلاب كرج و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر و به قضاوت شاهين حاج بابايي برگزار شد .
ابولفضل حاجي زاده در دقيقه 11 و جزوف در دقيقه 57 و محمد غلامي 90 براي پاس گلزني كردند . و صابر مير قرباني در دقيقه 71 تك گل سايپا را به ثمر رساند اين چهارمين شكست سايپا در شش ديدار گذشته است .اين تيم فقط پنج امتياز كسب كرده و در مكان هفدهم جدول قرار دارد. پاس همدان با اين برد دوازده امتيازي شد.
با اين شكست احتمال بركناري ليت بارسكي سرمربي آلماني سايپا وجود دارد.
فولاد بار ديگر مساوي كرد
ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و مس كرمان هم با تساوي به پايان رسيد.
ديدار تيم هاي فولاد و مس از ساعت 45 : 15 در ورزشگاه تختي آغاز شد و در پايان بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد .
در اين بازي براي تيم فولاد حجت زادمحمود در دقيقه 42 و ساندرو داسيلوا در دقيقه 46 از نقطه پنالتي گل به ثمر رساندند براي تيم مس هم در دقيقه 16 علي ممبيني و 93 مرتضي ابراهيمي گلزني كردند .
قضاوت اين بازي بر عهده يدالله جهانبازي بود وي در اين ديدار به بيگدلي و كياني از مس كارت زرد نشان داد.
در جريان اين بازي در دقيقه 43 در حالي كه بازي در جريان بود بين شريفات بازيكن فولاد و فرزاد آشوبي درگيري فيزيكي رخ داد اما داور بدون واكنشي اين دو بازيكن را به آرامش دعوت كرد.
همچنين دراين بازي لوسينيو بازيكن برزيلي مس بي دليل در جريان مسابقه بيهوش شد و پزشكان به مداواي او پرداختند.
صباباتري نيز توانست با نتيجه دو بر صفر تيم استقلال اهواز را در قم از پيش رو بردارد.
پيام مشهد هم با تك گل هادي تاميني ملوان بندرانزلي را مغلوب كرد.
هم چنين ديدار تيم هاي برق شيراز برابر سپاهان اصفهان با حساب يك بر يك مساوي به پايان رسيد. ستار زارع براي تيم برق و احسان حاج صفي براي تيم سپاهان گلزني كردند.
بدين ترتيب پس از اين نتايج تيم هاي ذوب آهن اصفهان برق شيراز پيكان به ترتيب با 20 18 و 18 امتياز رده هاي اول تا سوم جدول را در اختيار گرفتند.
هم چنين در انتهاي جدول تيم پيام پس از اين هفته با 6 امتياز و دو پله صعود به رده شانزدهم جدول صعود كرد و تيم هاي راه آهن و سايپا هر كدام با 6 و 5 امتياز در جايگاه هفدهم و هجدهم جدول جاي گرفتند .
آخرين ديدار هفته دهم ليگ برتر را دو تيم پيروزي و ابومسلم امروز (چهارشنبه ) در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار مي كنند.
در اعتراض به واكنش قلعه نويي
خبرنگاران سالن كنفرانس را ترك كردند
در حالي كه خبرنگاران در نشست خبري در انتظار سرمربي تيم فوتبال استقلال بودند وي براي پاسخگويي به سالن نيامد.
به گزارش خبرگزاري فارس در حالي كه خبرنگاران به مدت 40 دقيقه در سالن نشست خبري در انتظار ورود امير قلعه نويي بودند وي به جاي خود صمد مرفاوي را مقابل خبرنگاران قرار داد.
مرفاوي پس از حضور در جمع خبرنگاران فقط با يك سوال رسانه گروهي مواجه شد. آنها از مربي استقلال سوال كردند چرا قلعه نويي به خبرنگاران ومردم بي احترامي مي كند او رفتارش تغيير كرده و در حالي كه ما در انتظار او بوديم در نشست خبري حاضر نشد.
صمد مرفاوي نيز در پاسخ به خبرنگاران معترض اظهار داشت : من فكر نمي كنم وي تغيير كرده باشد او كار شخصي و واجبي داشت و به همين دليل در نشست خبري نيامد. خبرنگاران پس از شنيدن سخنان مرفاوي سالن كنفرانس را ترك كرده و فقط دو تن از خبرنگاران سوالات خود را از اين مربي پرسيدند.
وي در مورد اينكه چرا از هاشم بيك زاده در اين ديدار استفاده نشد عنوان كرد : به اين دليل كه منيعي به درد اين بازي مي خورد و همان طور كه ديديد بازي خوبي انجام داد.
مرفاوي در ارتباط با دو گلي كه دريافت كردند اظهار داشت : ما در حالت حمله بوديم كه آنها به گل رسيدند البته بازيكنان ما هم در اوائل مغرورانه بازي كردند اما بعد كنترل بازي را به دست آورديم .
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن