تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815057485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرمانده انتظامي قزوين: اقتدار پليس در برخورد مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرمانده انتظامي قزوين: اقتدار پليس در برخورد مناسب است
خبرگزاري فارس: معاون هماهنگ‌كننده فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: اقتدار پليس در برخورد مناسب با مردم جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمود مهاجر ظهر امروز در نشست علمي با رويكرد پيشگيري از وقوع جرم كه در سالن اجتماعات دانشكده فني مهندسي دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) قزوين برگزار شد، بيان داشت: نيروي انتظامي از جمله دستگاه‌هايي است كه ارتباط مستقيم با مردم دارد و طبق قانون مسئول برقراري نظم و امنيت در جامعه است.
وي ادامه داد: كاركرد اجتماعي 31 دستگاه دولتي در كشور توليد امنيت است كه نيروي انتظامي در اين بين در رديف نوزدهم قرار دارد و اگر بخواهيم امنيت به نحو مطلوب محقق شود همه اين دستگاه‌ها بايد مانند يك زنجير به هم متصل شوند.
معاون هماهنگ‌كننده فرمانده انتظامي استان قزوين افزود: البته ما در نيروي انتظامي معتقديم كه متوليان امنيت در جامعه مردم هستند و هر چه سطح فرهنگ، آموزش همگاني و قانونمداري را ارتقا دهيم امنيت تثبيت شده‌تري را خواهيم داشت.
مهاجر توضيح داد: انتظار مردم از نيروي انتظامي تأمين امنيت است و اين براي پليس جاي بسي افتخار است و ما اين لباس مقدس را بر تن كرده‌ايم و براي خدمت به مردم در مقابل همه مشكلات ايستاده‌ايم.
مهاجر تصريح كرد: قداست نيروي انتظامي به قدري بالا است كه به كسي اجازه نمي‌دهيم كه در اين لباس زحمات ديگران را از بين ببرد.
وي با تأكيد بر لزوم برخورد مناسب توسط مجموعه نيروي انتظامي گفت: عفت عمومي جامعه ارزش بالايي دارد و هيچكس در نظام مقدس جمهوري اسلامي حق توهين به فردي را ندارد و در مجموعه نيروي انتظامي نيز اقتدار پليس در برخورد مناسب است.
معاون هماهنگ‌كننده فرمانده انتظامي استان قزوين در خصوص طرح ارتقاي امنيت اجتماعي بيان داشت: اجراي اين طرح از سال 85 در كشور آغاز شد و در قزوين با توجه به اينكه مردم اين استان مردمي با فرهنگ و قانونمداري هستند اين طرح به گستردگي تهران صورت نگرفته است.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن