تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813308849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران درباره وزير كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران درباره وزير كشور
خبرگزاري فارس: بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ با صدور بيانيه‌اي خواستار كناره‌گيري علي كردان از وزارت كشور شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ، با اشاره به اينكه بي‌ترديد مسيري كه انقلاب با دورانديشي داهيانه رهبر حكيم انقلاب در آغاز آن قرار گرفته با روي آوردن قاطبه ملت آگاهمان به شعارهاي انقلابي دولت عدالت محور، هموارتر از گذشته شده، آمده است: اينك خدمات مجريان بر مسند نشسته، حتي مردمي كه رقيب رئيس دولت را در انتخابات بر او ترجيح دادند، به سوي رويكردهاي انقلابي احمدي‌نژاد كشانده است. ساده‌زيستي، مردم‌مداري، تلاش وافر و خستگي ناپذير، شور جوانانه و اميدآفريني در كنار مبارزه با مظاهر ظلم در دنياي پر متظلم امروزي كه از لبنان و فلسطين تا شمال آفريقا و از آمريكاي لاتين تا قلب اروپا و جنوب شرق آسيا،آرمان هاي رئيس جمهورمان را مي ستايند عزت ملي مان را كه با رويكرد منفعلانه برخي از گذشتگان در حال وادادگي بود قوتي دوباره بخشيد.
اين بيانيه مي‌افزايد: در اين راه، اما مانع تراشي‌هاي برخي اصحاب زر و زور در داخل همسو با خارج نشينان، دست‌اندازهايي را در مسير خدمتگزاري ايجاد كرده است. فشار بي‌سابقه و همه‌جانبه از راست و چپ، از مدعيان صاحبان انقلاب و روحاني نام‌ها و نماهاي پشت پا زننده بر اندك سوابقشان تا مصلحت انديشان مصلحت نشين، همگي دلالت بر آن دارد كه اينان دست در دست هم داده، عَلَم جنگ احزاب صدر اسلام را عليه به پا خواستگان عدالت و معنويت برافراشته‌اند.
در ادامه اين بيانيه مندرج است: در اين سو به نظر مي‌آيد برخي كه به ظاهر پس از مدت‌ها فراموشي، گفتمان اصولگرايي را به خاطر آورده‌اند، مي‌كوشند كه به خاطر جاماندن از رقيب انتخاباتيشان، به انحاي مختلف وي را ناكام گذاردند. مجلس‌نشينان پنجم كه طعم صدرنشيني مجلس هشتم به جاي پاستورنشيني نهم به مذاقشان خوش آمده، پاسخ دهند كه در كجاي گفتمان اصولگرايي، لابي‌گري براي رأي آوردن فوق ديپلمي كه سابقه مديريتي‌اش به همقطاري آنان مي‌رسد، جاي دارد؟ چه كسي بايد پاسخگوي پول‌هاي نامشروعي باشد كه وزير كنوني در زمان معاونت اداري مالي صدا و سيما با مدرك دروغينش به جيب زده است؛ آنكه حتي به اشتباه، به وي اعتماد كرده يا آنكه مجوز دريافت چنين پول هايي را به او داده است؟
نويسندگان اين بيانيه خاطرنشان كرده‌اند: آيا برخي از دور ماندگان از ليست مجلس هفتم كه ليست‌بندهاي مجلس هشتم شده‌اند، در هنگام فريادهاي عدالتخواهانه رئيس جمهور و برخي نمايندگان مجلس عليه رئيس غير قانوني دانشگاه آزاد در خواب گران بوده‌اند كه پس از عدم تأييد مدرك كردان توسط جاسبي به ترغيب رئيس دستگاه قضا براي احضار جاسبي به دادگاه روي آورده‌اند يا اين كه اصولاً اينان عدالتخواهي را سر فصل شعارهاي اصولگرايي نمي‌دانند؟ آيا بوي مفاسد رئيس غير قانوني دانشگاه آزاد توسط اين دست از وكلاي مردم پيش از اين استشمام نشده بود، حال آن كه موكلانشان با نااميدي، دادخواهي خويش به دنياي ديگر مي سپردند؟
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: اينك كه صحت ادعاهاي نقادان دلسوز دولت در مجلس كه چه بسا احمدي نژاد را بهترين گزينه رياست جهمهوري مي‌دانستند و مي‌دانند به اثبات رسيده و وزير كشور پي برده است كه دست و پا زدن‌هاي عده قليلي در مجلس براي ماندن وي نتيجه بخش نيست، بهتر آن است كه كردان خود برود. بي‌شك اين وصله نچسب به هيأت وزراي دولت نهم كه شايستگي وزارت در كابينه احمدي نژاد را نداشت، چاره‌اي جز كناره‌گيري ندارد چراكه بر مسند نشين وزارت كشور خود بايد در برهه‌هاي مختلف مورد اعتماد ملت باشد حال آن كه ديگر از هم اكنون جاي اعتمادي به وي نيست.
در پايان اين بيانيه تأكيد شده است: بسيج دانشجويي به عنوان رصدكننده فعال اوضاع و شرايط، همچناني كه همپا با ساير تشكل‌هاي انقلابي نقش‌آفرين برتر در دانشگاه‌هاست، تداوم گفتمان انقلابي و اصولگرايي را در حوزه‌هاي فرا دانشگاهي دنبال خواهد كرد و بدون محافظه‌كاري، با صداقت و صراحت و نقدپذيري متواضعانه، موانع پيش‌ روي تحقق پيشرفت و عدالت را به حاشيه خواهد راند. از اين رو اعلام مي‌كنيم كه جناب آقاي كردان كه در سابقه‌اش نشاني از پيشرفت مقتضاي شرايط امروز نمي‌بينيم و در صحبت‌هايش پيرامون مداركش نشاني از عدالت، چاره‌اي جز كناره گيري ندارد و بهتر آن است كه با تدبيري صحيح، موجب التهاب‌آفريني مجدد از سوي برخي كج‌انديشان نشود.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن