تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غلامحسين پيرواني:بايد 10 گل مي خورديم/ در روز بد مقاومت استقلال پيروز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: غلامحسين پيرواني:بايد 10 گل مي خورديم/ در روز بد مقاومت استقلال پيروز شد
سرمربي تيم مقاومت سپاسي شيراز گفت اگر بازيكنان اين تيم بدتر از اين بازي مي كردند شايد تيم استقلال موفق به زدن 10 گل مي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسين پيرواني پس از شكست 5 بر 2 تيمش مقابل استقلال با بيان اين مطلب در سالن كنفرانس ورزشگاه آزادي افزود: بسياري از بازيكنان تيم ما براي نخستين بار بازي در ورزشگاه آزادي را تجربه مي كردند و روي همين بي تجربگي بي گدار به آب زدند . متاسفانه بازي بدي را به نمايش گذاشتيم و در نهايت با يك شكست سنگين، زمين را ترك كرديم.

وي با بيان اينكه تيم مقاومت سپاسي در جريان بازي مقابل استقلال بي حساب و كتاب حمله و دفاع مي كرد افزود: در روزي كه بازيكنان ما پراشتباه و ضعيف ظاهر شدند استقلال نمايشي به مراتب بهتر داشت و در روز خوب خود موفق به كسب يك پيروزي پرگل شد.

سرمربي تيم مقاومت سپاسي شيراز با ابراز رضايت از عملكرد شاگردانش در مصاف با استقلال تهران افزود: با اين كه نتيجه را واگذار كرديم اما از عملكرد بازيكنام رضايت دارم. در فوتبال از اين اتفاق ها زياد مي افتد ، تيم ملي فوتبال آلمان نيز در خانه با 5 گل مغلوب انگلستان شد آيا براي اين تيم همه چيز به اتمام رسيد؟

وي افزود: ما امروز نمايش خوبي نداشتيم شايد اگر بازيكنانمان قدري بي مغزتر بازي مي كردند، استقلال به 10 گل هم مي توانست برسد. من به عنوان سرمربي تيم مقاومت اين شكست را به گردن مي گيرم و پيروزي 5 بر 2 را به استقلال تبريك مي گويم. استقلال بهتر از ما بود و با شايستگي به پيروزي رسيد.

وي با اشاره به روند رو به رشد تيم فوتبال استقلال در هفته هاي اخيرگفت: برخلاف تيم استقلال كه روند رو به رشدي را طي مي كند تيم ما هفته گذشته در دربي شيراز در عين شايستگي نتيجه را واگذار كرد كه همين مسئله باعث تضعيف روحيه بازيكنان شده بود با اين حال اعتقاد دارم در روزي كه مقاومت روزش نبود استقلال روز خوبي داشت و برتري را از آن خود كرد.

وي در خصوص عملكرد تيم داوري بازي استقلال - مقاومت سپاسي گفت: از داوري چيز خاصي نديدم. هفته گذشته داور پنالتي صد درصد بازيكن برق شيراز را نديد و ما اعتراض نكرديم . اين هفته هم اگر داور اشتباهي مي كرد ما اعتراضي نمي كرديم.

پيرواني تاكيد كرد: ضمن احترام به تيم خوب استقلال بايد بگويم در روزي كه تيم مقاومت سپاسي خيلي ضعيف بود استقلال توانست برتري را از آن خود كند.

وي تصريح كرد: من از دفاع و ضد فوتبال بدم مي آيد . در اين بازي نيز با اينكه از استقلال پيش بوديم اما به هيچ عنوان رو به ضد فوتبال نياورديم. دو گل از گل هاي تيم فوتبال استقلال روي تغيير رويه بازي ما به ثمر رسيد كه پس از به ثمر رسيدن گل سوم استقلال دو تعويض هجومي داشتيم كه همين مسئله باعث شد نتيجه به 5 بر 2 تغيير كند.

سرمربي تيم مقاومت سپاسي شيراز تاكيد كرد: من بهترين دفاع را حمله مي دانم . نمونه اش تيم فوتبال استقلال در بازي هفته گذشته بود كه پس از به ثمر رساندن گل برتري مقابل پرسپوليس روي به بازي دفاعي آورد و در نهايت گل تساوي رادريافت كرد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن