تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول بخش انكولوژي بيمارستان وليعصر زنجان: زنجان به عنوان يكي از قطب‌هاي درمان سرطان در كشور برگزيده شده است 70 درصد سرطان‌هاي بدخيم، قابل درمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسوول بخش انكولوژي بيمارستان وليعصر زنجان: زنجان به عنوان يكي از قطب‌هاي درمان سرطان در كشور برگزيده شده است 70 درصد سرطان‌هاي بدخيم، قابل درمان است


خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

مسوول بخش انكولوژي بيمارستان وليعصر زنجان هم‌زمان با افتتاح اين بخش اعلام كرد: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت و درمان، زنجان به عنوان يكي از 30 قطب درمان سرطان، در كشور برگزيده شده است.

مينوش مقيمي در گفتگو با خبرنگار سرويس بهداشت و درمان خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه زنجان، گفت: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت و درمان، سرطان جزو بيماري‌هاي خاص محسوب شده و در داخل بيمارستان‌ها كليه خدمات براي مبتلايان به 10 نوع سرطان شايع، به صورت رايگان ارائه خواهد شد.

اين فوق تخصص "هماتولوژي- مديكال انكولوژي" علاوه بر عوامل ژنتيكي و وراثتي، عواملي همچون بي‌تحركي، چاقي، چربي خون، تماس با ارگانيسم‌هاي عفوني، سيگار، تغذيه بدون آرامش و مصرف غذاهاي سرخ شده و آلودگي هوا را در ابتلا به انواع سرطان‌ها موثر دانست.

مقيمي بروز هرگونه علائم غيرطبيعي در سطح بدن را خطرناك دانست و هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه توده غيرطبيعي، ضايعات پوستي غيرطبيعي، خال‌هايي كه تغيير رنگ داده و با درد يا خونريزي همراه باشند و همچنين خونريزي‌هاي غيرطبيعي در سطح بدن بايد سريعا به پزشك مراجعه كرد.

عضو هيات مديره انجمن حمايت از بيماران سرطاني، اطلاع رساني كامل و مطلوب در خصوص سرطان را به ميزان 60 درصد در پيشگيري از ابتلا به اين بيماري موثر ارزيابي كرد و ابراز داشت: با تغيير شيوه‌ زندگي، ورزش، آرامش روحي، تغذيه سالم و طبيعي و رژيم غذايي مبتني بر فيبر حتي الامكان مي‌توان از خطر ابتلا به سرطان در امان بود.

مقيمي شايع‌ترين سرطان‌ را در ارتباط با دستگاه گوارش از جمله سرطان معده و روده عنوان نمود و افزود: سرطان سينه در زنان، سرطان پروستات در مردان و سرطان ريه در افراد سيگاري رايج است.

اين متخصص انكولوژي 70 درصد سرطان‌هاي بدخيم را قابل درمان عنوان كرد و گفت: در صورتي كه حتي درمان قطعي نيز صورت نگيرد، مي توان با شيمي درماني طول عمر مبتلايان را افزايش داد.

مقيمي آمار مبتلايان به سرطان در سطح استان زنجان را مطابق با ساير استان‌ها دانست و اظهار داشت: با افتتاح بخش انكولوژي بيمارستان وليعصر، خدمات بستري و شيمي درماني بيماران سرطاني در اين بخش صورت خواهد پذيرفت.

وي خاطرنشان ساخت: پيش از اين بيماران سرطاني در بخش داخلي و در كنار ساير بيماران مبتلا به بيماري‌هاي مختلف بستري مي‌شدند كه در اين صورت خطر عفونت و مشكلات ثانوي وجود داشت.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن