تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821053961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب ايثار(7) حماسه هاي هميشه


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: كتاب ايثار(7) "حماسه هاي هميشه"
تهران-حيات

زبان شعر يكي از گوياترين زبان ها براي شرح حماسه هاي جاويدان است. شعر به دليل نظم و روان بودنش بيان سخني را آنچنان شيوا و جذاب مي كند كه شنونده و خواننده آن را با تمام وجود و به معناي حقيقي سخن لمس مي كند و چه زيباست دفاع مقدس در شعر شاعران.
به گزارش سرويس فرهنگي حيات ،كتاب "حماسه هاي هميشه به اهتمام پرويز بيگي حبيب آبادي از سوي چاپ و نشر فرهنگ گستر و انتشارات صرير روانه بازار كتاب شده است.
اين كتاب حاوي زندگي نامه، شعر، نگاه، نقد و نظر است و به بررسي دفاع مقدس در شعر شاعران پرداخته است. نويسنده،اين كتاب را حاصل دو دهه (60-70) آشنايي با شاعراني مي داند كه درباره حماسه و دفاع مقدس سروده اند. اين كتاب مجموعه اي سه جلدي است كه يكي از منابع غني در عرصه ادبيات دفاع مقدس محسوب مي شود.
پايان پيام
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 727]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن