تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زني با شكايت به دادگاه مهريه اش را اجرا گذاشت هوويم مرا به عروسي اش دعوت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زني با شكايت به دادگاه مهريه اش را اجرا گذاشت هوويم مرا به عروسي اش دعوت كرد
گروه حوادث؛ زن 8 انگشتي وقتي فهميد شوهرش به دليل نقص عضو او با زن ديگري ازدواج كرده است مهريه اش را به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما چندي پيش زن جواني به نام روناك به شعبه 264 دادگاه خانواده مراجعه كرد و از قاضي خدايي خواست به شكايت او از شوهرش رسيدگي كند. اين زن گفت؛ شوهرم بايد 900 سكه طلاي مهريه مرا بدهد.

وي ادامه داد؛ سه سال پيش براي تعمير گوشي تلفن همراهم به مغازه رضا رفتم، پس از آن او به بهانه هاي مختلف مرا به مغازه اش مي كشاند تا اينكه بار آخر به وي اعتراض كردم و خواستم گوشي موبايل را به من پس بدهد.

رضا با چرب زباني آرامم كرد و گفت؛ به من علاقه مند شده است. او پيشنهاد ازدواج داد. موضوع را در خانه مطرح كردم، مادرم مخالفت كرد و گفت رضا در شأن خانواده ما نيست.

روناك در ادامه گفت؛ رضا خيلي بر اين ازدواج پافشاري كرد و سرانجام مادرم به او گفت چون روناك دو انگشت ندارد، تو پس از مدتي پشيمان خواهي شد. اما رضا گفت اين طور نيست و آنقدر اصرار كرد كه مادرم پذيرفت.

من و رضا ازدواج كرديم و بعد از يك سال صاحب يك دختر شديم. رضا در اين مدت خيلي تغيير كرده بود. او با حرف هاي تلخ و ناسزاهايش مرتب مرا آزار مي داد و به خاطر اينكه من دو انگشت ندارم، مسخره ام مي كرد و مي گفت خجالت مي كشد با من جايي برود. من دوساله بودم كه دستم در چرخ گوشت رفت و انگشتم قطع شد و اكنون بايد به خاطر اين نقص عضو تحقير مي شدم. به هر حال سه سال از زندگي مشترك ما گذشت تا اينكه چند روز پيش شوهرم به من كارت عروسي اش را نشان داد و گفت دو سال قبل با زني كه پنج سال از خودش بزرگ تر است ازدواج كرده و زندگي خوبي دارد، حتي همسر دومش مرا هم به عروسي شان دعوت كرده بود كه رضا كارت را به من نداده بود.

روناك در ادامه اظهاراتش گفت؛ وقتي پرس وجو كردم، متوجه شدم حرف رضا حقيقت دارد. او با زن ثروتمندي ازدواج كرده و از همسرش يك خودروي مدل بالا هديه گرفته و 20 ميليون تومان هم هزينه عروسي اش كرده است.

به خاطر فرزندم قصد داشتم اين شرايط را تحمل كنم، اما مدتي كه گذشت متوجه شدم، نمي توانم اين كار را بكنم و تصميم گرفتم مهريه ام را به اجرا بگذارم. اكنون تمام 900 سكه طلايي را كه رضا مهرم كرده است، مي خواهم، البته حتي مرا تهديد هم كرده كه اگر اصرار زيادي به گرفتن مهريه ام بكنم حتماً عكس العملي تند نشان خواهد داد.

قاضي خدايي پس از بررسي شكايت زن جوان رسيدگي به پرونده وي را به آينده موكول كرد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن