تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محكوميت قهرمان سابق بوكس به اتهام جعل ويزا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: محكوميت قهرمان سابق بوكس به اتهام جعل ويزا
گروه حوادث ـ قهرمان سابق بوكس و عضو شبكه قاچاق انسان كه با جعل اسناد دولتى براى مسافران ساده دل گذرنامه و ويزاى تقلبى تهيه مى كرد، در دادگاه جزايى تهران مجرم شناخته شد.
به گزارش خبرنگار ما، مهر سال گذشته مأموران پليس فرودگاه امام هنگام كنترل مدارك و گذرنامه مسافران به يك زن كه همراه يك دختر خردسال و پسر نوجوان راهى پاريس بود، مظنون شدند. زن مسافر در بازجويى هاى مقدماتى پسر نوجوان و دختر خردسال همراهش را فرزندان خود معرفى كرد، اما مأموران كه متوجه جعلى بودن مدارك شده بودند به تحقيقات تكميلى ادامه دادند. تا اين كه زن لب به اعتراف گشود و به مأموران پليس مهاجرت و اتباع بيگانه گفت: براى سفر به فرانسه تلاش زيادى كردم اما براى دريافت ويزاى قانونى به نتيجه نرسيدم تا اين كه از طريق دوستانم با پسرى كه خود را قهرمان سابق بوكس معرفى مى كرد آشنا شدم. او نيز با دريافت ۱۸ ميليون تومان قول داد براى من و دخترم ويزاى قانونى تهيه كند. او پس از چند روز گفت: گذرنامه و ويزا آماده است، اما يك شرط گذاشت و از من خواست يك پسر نوجوان را نيز به عنوان فرزندم همراه ما راهى پاريس كنم. از سر ناچارى پيشنهادش را پذيرفتم. بعد هم قرار شد با گذرنامه اصلى خودم به عنوان مسافر سوريه به فرودگاه مراجعه كنم و پس از عبور از مرحله بازرسى در سالن ترانزيت مدارك و بليت پاريس به همراه كارت پرواز هواپيمايى ايرفرانس را دريافت كنيم كه طبق نقشه هم عمل كرديم.پس از ورود به سالن ترانزيت مرد بوكسور نيز گذرنامه و كارت پرواز را در اختيارمان گذاشت. بعد هم خود او نيز كه مسافر همان پرواز بود از ما جدا و سوار هواپيما شد اما ناگهان از سوى مأموران شناسايى و دستگير شديم.
مأموران فرودگاه با اعتراف هاى اين زن پس از دريافت مجوز قضايى به داخل هواپيما رفته و مرد جاعل را نيز شناسايى و دستگير كردند. اما هنگام انتقال متهم به يكى از مراكز پليس او بين راه با استفاده از فرصتى از چنگ مأموران گريخت و به يك آپارتمان رفت.متهم سپس با تهديد زوج جوان ـ صاحبخانه ـ حدود پنج ساعت در آن آپارتمان مخفى ماند اما سرانجام دستگير شد.از سوى ديگر و در ادامه تحقيقات مشخص شد، زن جوان، كارمند سابق يك آژانس هواپيمايى بوده كه از چند سال قبل به اتهام عضويت در شبكه قاچاق انسان و جعل تحت تعقيب قرار داشته است.قاضى با شنيدن اظهارات دو متهم عضو شبكه قاچاق انسان و قهرمان سابق بوكس را به ۱۹ ماه زندان، پرداخت ۱۸ ميليون تومان وجوه دريافتى و جزاى نقدى به همان مقدار محكوم كرد. همچنين زن جوان ـ كارمند آژانس هواپيمايى ـ نيز به اتهام معاونت در جرم به يك سال زندان و پرداخت جزاى نقدى محكوم شد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن