تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويدادنامه جليلي به سولانا: فشار راهگشا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رويدادنامه جليلي به سولانا: فشار راهگشا نيست
سعيد جليلي نماينده رهبر معظم انقلاب و دبير شوراي‌عالي امنيت ملي با ارسال نامه‌اي براي خاوير سولانا نماينده عالي اتحاديه اروپايي در سياست خارجي و نماينده شش كشور تاكيد كرد: در روند مذاكره فشار به جاي استدلال راهگشا نخواهد بود.


به گزارش خبرگزاري مهر، جليلي در نامه خود به سولانا كه عصرديروز توسط خاجي سفير ايران در بروكسل تحويل سولانا شد، تاكيد كرده است: فقدان تمدن گفت‌وگو برخي قدرت‌ها را به تكيه بر اهرم‌هاي فشار به جاي استدلال و منطق كشانده است. در اين نامه با بيان رويكرد سازنده‌ايران در تعامل با آژانس و شش كشور تاكيد شده و آمده است: براي جامعه جهاني جالب است كه در روند گفت‌وگو آنگاه كه سوالي منطقي طرح مي‌شود، طرف گفت‌وگو به جاي ارائه پاسخ از ابزار فشار استفاده مي‌كند. جليلي تاكيد كرده است: اين رفتار غير منطقي در قضاوت جامعه جهاني،‌ گواه نداشتن پاسخ روشن به پرسش‌هاي اصولي جمهوري اسلامي ايران است. در نامه مذاكره‌كننده ارشد هسته‌اي ايران با اشاره به بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران به شش كشور آمده است: پيشنهاد ايران براي خلع سلاح و عدم اشاعه خوشايند قدرت‌هايي كه سال‌ها در جهت توليد و انباشت سلاح هسته‌اي عمل كرده‌اند، نيست. نامه دو صفحه‌اي دبير شوراي‌عالي امنيت ملي ايران به سولانا از طريق سفيران ايران به وزيران خارجه روسيه، چين، فرانسه، آلمان، انگليس و از طريق سفير سوئيس در تهران به آمريكا نيز تحويل خواهد شد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن