تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داتك تا پايان سال تهران را زير پوشش وايمكس قرار ميدهد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با امضاي قرارداد 50 ميليون دلاري كل استان تهران تا پايان سال جاري تحت پوشش وايمكس -اينترنت پرسرعت بيسيم - قرار خواهد گرفت.



بابك ارشد گفت درباره محدوديتهاي پهناي باندي كه وجود دارد، گفت: محدوديت پهناي باند براي وايمكس يا اينترنت پرسرعت مختص مشتريان خانگي است و مشتريان تجاري محدوديتي در اين زمينه ندارند.

به گزارش ايسنا بابك ارشد مديرعامل گروه شركتهاي داتك(يكي از سه شركتي كه از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مجوز دارد) در مراسم امضاي قرارداد پروژه وايمكس تهران كه ميان گروه شركتهاي داتك و سامسونگ الكترونيك منعقد شد، درباره محدوديتهاي پهناي باندي كه وجود دارد، گفت: محدوديت پهناي باند براي وايمكس يا اينترنت پرسرعت مختص مشتريان خانگي است و مشتريان تجاري محدوديتي در اين زمينه ندارند.

او درباره مزاياي وايمكس نسبت به adsl گفت: كاربري كه بخواهد از adsl استفاده كند براي دريافت آن حدود 10 روز زمان نياز است و مشكلات ديگري نيز در اين زمينه وجود دارد، اما وايمكس با نصب يك مودم به رايانه و به سرعت امكانپذير است، از طرفي adsl از چند نقطه ميتواند خراب شود اما وايمكس تقريبا تحت كنترل است و تنها چيزي كه ميتواند خراب شود cp است كه به راحتي قابل تعويض است.

وي با تاكيد بر اين كه پروانه ما و تمام اپراتورهاي وايمكس ثابت است و اجازه ارائه خدمات موبايل به كاربرها را طبق پروانه نداريم گفت: پيشبيني ميكنيم در كشورمان تا حدود هفت سال آينده بيش از شش ميليون كاربر اينترنت باند پهن داشته باشيم و بخش قابل توجهي از آن به وايمكس خواهد رسيد.

او گفت: دو شركت مبيننت كه پروانه وايمكس را براي كل كشور گرفته و ايرانسل كه براي هشت استان دريافت كردهاند قطعا با توجه به اندازه سرمايهگذاري كه انجام دادند پوشش جغرافيايي و سهم بازار بيشتري نسبت به داتك دارند اما داتك براي شهر تهران سهمي نزديك به 35 درصد براي چند سال آينده در نظر گرفته است.
ارشد با بيان اين كه گستردگي شبكه ما در حد تهران بزرگ است و برنامهاي براي سرويسدهي به شهرهاي ديگر نداريم، اظهار كرد: البته مجوز ما براي كل استان تهران است.

وي ادامه داد: سرويسهايمان از 128 كيلوبيت آغاز و تا 4 مگابيت خواهد بود و ارزانترين سرويس ما از زير 20 هزار تومان شروع ميشود و تا سرويسهاي گرانقيمت افزايش مييابد البته هنوز قيمتگذاري سرويسهاي گران انجام نشده است.
او با بيان اين كه قيمتي كه ارائه ميدهيم كاملا با قيمت adsl قابل رقابت است، گفت: قيمت پايينتر adsl، براي سرويسي محدود و با حجم كم است و حجم دانلود لازم را ندارد كه قيمتش در بازار 25 تا 30 هزار تومان است.

ارشد گفت: قيمتي كه شركت سامسونگ به ما ارائه داد نسبت به قيمت ارائه شده توسط چينيها 30 درصد پايينتر بود و به لحاظ كيفيتي نيز كيفيت بهتري داشت بنابراين قراردادمان را با سامسونگ به امضا رسانديم.
وي با بيان اينكه حجم قرارداد 50 ميليون دلار بوده و در چند فاز تعريف شده است گفت: فاز اول در حدود چهارماه آينده راهاندازي ميشود كه در سطح شهر تهران بوده و در حال گسترش است و ميتوان گفت در اواسط مهرماه سال جاري شبكه وايمكس ما چيزي در حدود نيمي از تهران را پوشش خواهد داد.

به گزارش ايسنا، وو ساب كيم - معاون اجرايي سامسونگ الكترونيك - نيز در اين مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: كيفيت تجهيزاتي كه سامسونگ به ايران ارائه ميدهد مثل كيفيتي است كه به بقيه كشورها ارائه ميدهد و تفاوتي ندارد.

شبكه گسترده وايمكس عموما به صورت شبكههاي سلولي (همانند شبكههاي موبايل) طراحي و ساخته ميشوند. مشترك اين شبكه ميتواند با داشتن يك مودم بيسيم مخصوص (cpe) در هر نقطه از محدوده پوشش شبكه از خدمات ارتباطي اينترنتي استفاده كند و اغلب شبكههاي وايمكس اجازه حركت مشترك در داخل سلولهاي پوششي و يا حتي انتقال از يك سلول به سلول ديگر را ميدهند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن