تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داربي متفاوت با حاشيه هاي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: داربي متفاوت با حاشيه هاي جديد
شصت و پنجمين دربي پايتخت با سوت سعد كميل در حالي آغاز شد كه پرسپوليس در انديشه رسيدن به صدر جدول پا به اين ميدان گذاشت و استقلالي ها در انديشه قرار گرفتن در جمع 4 تيم بالاي جدول اين مسابقه را شروع كردند.

در ابتدا اين پرسپوليس بود كه سعي كرد با ارائه يك بازي رو به جلو و ارسال پاس هاي عمقي تاكتيك خود را در مقابل شاگردان قلعه نويي اثبات كند.

اما بازي رو به جلوي پرسپوليس و نبود هماهنگي مناسب در خط مياني باعث شد كه استقلالي ها از فضاي خالي بين خط مياني و دفاع حريف استفاده كرده و به موقعيت هايي براي به خطر انداختن دروازه حريف دست يابند اما هر چه از دقايق بازي مي گذشت تعادل در زمين بيشتر محسوس مي شد و بازيكناني چون بيك زاده، برهاني و علي رضا محمد با ارسال پاس هاي اشتباه و خراب كردن موقعيت هاي كسب شده كاري كردند كه 2 تيم در استفاده از موقعيت ناكام باشند.

بهترين موقعيت پرسپوليس در نيمه اول روي پاس علي كريمي به وجود آمد كه اين موقعيت را توره در وضعيت تك به تك از دست داد.

اين موقعيت باعث شد تا پس از آن استقلالي ها هم حملات خوبي را انجام دهند كه در اين ميان آرش برهاني فقط در جاي گيري مناسب عمل كرد و در زدن ضربات آخر جز آه و افسوس براي هواداران تيمش ارمغان ديگري نداشت.

دريبل هاي علي كريمي در محوطه جريمه و ارسال هاي نيكبخت براي پرسپوليس، پاس هاي عمقي حسين كاظمي و جان واريو و موقعيت هاي بسيار مناسب آرش برهاني از جمله عوامل جذاب در بازي 2 تيم بود كه با بي دقتي بازيكنان و بعضا داور كه اوج بي دقتي اش محوطه جريمه استقلال و پرسپوليس بود باعث شد كه اين موقعيت ها به گل تبديل نشود. كريمي و برهاني در نيمه اول موقعيت هايي را از دست دادند كه قطعا با ديدن فيلم بازيشان از دست دادن چنين موقعيت هايي را باور نمي كنند.

در شروع نيمه دوم پس از چند پاس كه بين بازيكنان رد و بدل شد مجتبي جباري با ارسال پاس دقيق آرش برهاني را مجبور كرد كه اين بار قدر موقعيت ايده آل خود را بداند و در كورسي كه با واعظي بر سر رسيدن به توپ داشت برنده شود.

پرسپوليس در نيمه دوم در دقيقه 46 بعد از خوردن گل در محوطه جريمه استقلال خيمه زد و در اين ميان تجمع استقلال در خط دفاعي باعث شد كه پرسپوليس نتواند از موقعيت هايش بهره مناسبي ببرد.

پرسپوليس در نيمه دوم براي رسيدن به گل همه كار كرد، بالاخره در دقيقه 88 محمد منصوري توپ را ارسال كرد و توپ بعد از آن كه توسط باقري در صحنه اي كه مشكوك به برخورد با دست بود با ضربه سر كريمي به گل تبديل شد و در نهايت اين سوت سعد كميل بود كه اعلام كرد حاصل بازي تدافعي استقلال و حملات فقط پر تعداد پرسپوليس و نه با برنامه اين تيم جز تساوي نيست.

شايد اگر قلعه نويي در تعويض هايش جسارت بيشتر و قطبي براي جبران گل برنامه بهتري داشت باز هم اين بازي مساوي تمام مي شد اما ميان ماه من تا ماه گردون...

دقايق حساس
اين بازي 22 دقيقه حساس را از پنجره زمان عبور داد، اما در اين گزارش تنها چند دقيقه حساس را براي شما بيان مي كنيم.

دقيقه 32: علي كريمي در محوطه جريمه پس از دريبل 3 بازيكن توپ را به اوت زد.

دقيقه 45: توره پس از دريبل سرپا توپ را به باقري رساند اما وي نتوانست توپ را به گل تبديل كند.

دقيقه 50: ضربه سر توره از بغل دروازه استقلال به اوت رفت.

دقيقه 77: آرش برهاني پس از عبور از باقري در حالي كه مي توانست با يك ضربه آرام دروازه حريف را به خطر بيندازد توپ را به سقف آسمان زد.

دقيقه 83: اكبري در حالي كه مي توانست با يك پاس جان واريو را در موقعيت گل قرار دهد شوتش با بي دقتي به اوت رفت.

حاشيه ها:

*پژمان منتظري و پيروز قرباني از استقلال به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند.

*قلعه نويي و قطبي هم با يكديگر ديدار كردند.

*علي كريمي بلافاصله بعد از پايان نيمه اول با امير قلعه نويي دست داد.

*قلعه نويي بارها به داور اعتراض كرد، حتي در يك صحنه وارد ميدان شد، اما كميل به او اعتنايي نكرد.

*در جريان بازي، تابلوي ورزشگاه صحنه هاي مشكوك و آفسايد را نشان نداد.

*در يك صحنه كه بازيكن استقلال روي زمين افتاده بود، قطبي با تذكر شديد، اشتباهات حيدري و آتسو را به آن ها گفت.

*پژمان نوري و نيكبخت واحدي چندين بار با يكديگر به بحث پرداختند.

*ايوان پترويچ در حالي كه مدافع استقلال از او فاصله داشت خود را به زمين زد اما داور با دادن كارت زرد اعلام كرد كه اين مهاجم پرسپوليس قصد فريب داور را داشته است.

*در جريان مسابقه پس از آن كه وحيد طالب لو، دروازه بان استقلال روي زمين افتاد، 2 هوادار پرسپوليس به نشانه اعتراض و اين كه طالب لو در انديشه اتلاف وقت است، به داخل زمين آمده و به سوي او حمله كردند، اما ماموران نيروي انتظامي آن ها را دستگير كردند.

*در ادامه تعداد زيادي از هواداران به دليل اعتراض چند صندلي ورزشگاه آزادي را شكستند.

*در جريان مسابقه هواداران استقلال عليه نيكبخت واحدي شعارها و توهين هاي شديدي مي دادند.

*علي رضا نيكبخت واحدي در نيمه دوم ديدار از زمين به دستور افشين قطبي خارج شد كه همين باعث اعتراض وي شد.

از گوشه كنارها:
دليلي كه باعث شد اين گزارش كمي ديرتر به نظر شما خوانندگان عزيز برسد، همين گوشه و كنارهاست.كمي صبر كرديم تا تمام صحبت هاي افراد صاحب نظر را در مورد اين ديدار گردآوري و به اطلاع شما برسانيم.

*سعد كميل داوري دلچسبي نداشت!

كارشناس داوري فوتبال در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: سعد كميل در نيمه نخست قضاوت خيلي خوبي نداشت، زيرا چهار صحنه اتفاق افتاد كه قضاوت خوبي نكرد.

سيار افزود: در دقيقه 8 در محوطه جريمه استقلال بازيكن اين تيم با دست به صورت بازيكن پرسپوليس ضربه زد، آن هم در حالي كه توپي در صحنه وجود نداشت. اين حركت جريمه اش يك كارت قرمز و اخراج بازيكن بود.

وي ادامه داد: در دقيقه 28 در صحنه اي كه واعظي براي دفع توپ از دروازه خارج شد، آرش برهاني خودش را به دروازه بان پرسپوليس كوبيد كه داور در اين صحنه به درستي دستور به ادامه بازي داد.

اما در دقايق 30 و 34 مدافعان استقلال دو بار كريم باقري را در محوطه جريمه با خطا متوقف كردند كه هر دو پنالتي بود، اما داور آن ها را نديد.

*تعويض هاي اشتباه استقلال
ناصر حجازي، مربي سابق تيم استقلال تهران با انتقاد از تعويض هاي امير قلعه نويي در بازي استقلال گفت: تعويض هاي استقلال اشتباه بود.

نمي دانم چرا استقلال، سياوش اكبرپور را بيرون كشيد.او با دوندگي بسيار، اجازه نمي داد پرسپوليسي ها حمله همه جانبه اي را روي دروازه استقلال ترتيب دهند اما حضور كوشكي به جاي اكبرپور هيچ سودي براي تيم نداشت بهتر بود مجيدي يا عليزاده به ميدان مي آمدند.

*پرسپوليس در نيمه دوم موقعيت صددر صدي گل نداشت
پژمان منتظري افزود: در نيمه دوم استقلال به دفاع رو آورد زيرا حساسيت دربي باعث شده بود كه عقب نشيني كرده و از گل زده خود دفاع كنيم.

*بايد دربي را مي برديم
مهاجم تيم پرسپوليس هم گفت: با توجه به جريان مسابقه بايد دربي 65 را مي برديم.

ابراهيم توره درباره تساوي تيم هاي استقلال و پرسپوليس در هفته نهم ليگ برتر ايران اظهار داشت: بدون شك ما بازي خيلي بهتري را نسبت به حريف ارائه كرديم و جريان بازي در اختيار ما بود.

وي ادامه داد: پيروزي و كسب 3 امتياز مسابقه حق مسلم ما بود، زيرا خيلي بهتر از استقلال بازي كرديم.

*هر فوتباليستي اشتباه مي كند
هافبك تيم استقلال نيز گفت: گل خوبي به پرسپوليس زديم و حتي در نيمه اول مي توانستيم گل هاي بيشتري بزنيم، طبيعي است كه تيمي كه گل مي خورد عقب نشيني مي كند.

حسين كاظمي درباره اين كه چرا در نيمه دوم توپ زيادي را از دست داده است افزود: اين مسئله طبيعي است هر فوتباليستي ممكن است اين اشتباه را مرتكب شود و من هم از اين قاعده دور نيستم.

*بايد 2 بر يك از استقلال مي برديم
مربي پرسپوليس گفت: تساوي نتيجه عادلانه اي نبود و پرسپوليس بايد 2 بر يك از استقلال مي برد.

افشين پيرواني افزود: ما موقعيت هاي بسياري را در نيمه اول تبديل به گل نكرديم كه اين مسئله نمي تواند برنامه هاي مربيان و يا فوتبال بازيكنان را تحت الشعاع قرار دهد. البته بچه ها در آغاز نيمه دوم خوب شروع نكردند كه نتيجه اش همان گل استقلال بود.وي اضافه كرد: بعد از آن مدام حمله كرديم اما تنها يكي از موقعيت هايمان تبديل به گل شد.

*تساوي يعني باخت
سرمربي تيم استقلال گفت: اين مساوي يعني باخت، زيرا وقتي هوادار راضي نباشد ما هم راضي نيستيم.

پرسپوليس بعد از گل، فشار زيادي آورد، اما در نهايت بر روي خلاقيت فردي به گل رسيد.

امير قلعه نويي در خصوص تعويض هايش افزود: اين من هستم كه تشخيص مي دهم كدام بازيكن تعويض شود. من كوشكي را براي مهار كريمي آوردم كه اشتباه كرد و ما گل خورديم و تعويض جباري نيز اجباري بود.

*پژو 206 ها چه شد؟
اما يك خبر داغ! مسئولان باشگاه پرسپوليس خبر دادند كه به دليل تساوي در دربي 65 به هيچ يك از بازيكنان پاداشي داده نمي شود. قبل از برگزاري دربي، مسئولان پرسپوليس قول داده بودند كه در صورت پيروزي در اين مسابقه به عنوان پاداش به بازيكنان حاضر در ميدان پژو 206 و به بازيكنان ذخيره نفري 50 ميليون ريال بدهند، اما پس از تساوي اعلام شد، هيچ پاداشي به كسي تعلق نمي گيرد.

البته شنيده ها حاكي از آن است كه به نفري 10 ميليون ريال مي دهند.

مسئولان استقلال هم قرار بود 20 درصد پيش قرارداد بازيكنان را بدهند كه از آن هم...
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن