تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛سرويس مدرسه بايد داراي استانداردهاي فني باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛سرويس مدرسه بايد داراي استانداردهاي فني باشد
؛مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك مشهد گفت: خودرو سرويس مدرسه بايد داراي استانداردهاي فني لازم براي جابه جايي دانش آموزان باشد.به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك مشهد، مهندس حميد قاسمي هنري گفت: والدين هنگام انتخاب سرويس مدرسه فرزندان خود اطمينان حاصل كنند كه خودرو داراي مشخصات فني از جمله برچسب معاينه فني باشد.

وي خاطرنشان كرد: سرويس مدرسه بايد متناسب با ظرفيت خودرو، دانش آموز سوار كند.وي با اشاره به ضرورت توقف سرويس مدرسه در نزديك ترين محل به منزل، ادامه داد: كاهش فاصله سوار و پياده كردن دانش آموزان از منزل تا سرويس مدرسه به افزايش ايمني در تردد دانش آموزان منجر مي شود.

وي همچنين اضافه كرد: موقعيت ايستگاه سرويس در محل مدرسه و خانه بايد به گونه اي انتخاب شود كه دانش آموزان پس از پياده شدن از خودرو مجبور به عبور از خيابان نباشند.قاسمي هنري به والدين توصيه كرد: در دوره هاي زماني مشخص به عنوان مراقب سرويس مدرسه را همراهي كنند تا علاوه بر اطمينان از وجود شرايط مطلوب سرويس، در صورت بروز مشكل، راننده را در رفع آن ياري كنند.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن