تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816514197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با فرمانده انتظامي برنامه هاي هفته ناجا در استان اصفهان تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفتگو با فرمانده انتظامي برنامه هاي هفته ناجا در استان اصفهان تشريح شد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سردار سيد حميد صدرالسادات فرمانده انتظامي استان اصفهان چگونگي اجراي برنامه هاي هفته ناجا در استان را تشريح كرد.
وي در نشست با خبرنگاران اصفهان با اشاره به نقش و جايگاه نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت گفت : نيروي انتظامي از دستگاه هاي مهم و موثر نظام با بيشترين و گسترده ترين ارتباط با مردم عزيز مي باشد.
وي با اشاره به فرارسيدن هفته ناجا اين زمان را فرصت بسيار خوبي براي ارائه عملكرد برنامه ها و اهداف نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت و نيز تعامل با مردم و ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود : برنامه هاي هفته ناجا با شعار هدف من امنيت و آرامش توست از 15 مهر ماه با افتتاح نمايشگاه نيروي انتظامي در محل اداره كل راه و ترابري استان اصفهان آغاز خواهد شد .
وي گفت : در اين نمايشگاه با هشتاد غرفه شامل 60 غرفه از نيروي انتظامي و 20 غرفه از سازمان هاي دولتي و غيردولتي عملكرد خدمات و وظايف اين نيرو و همچنين مسائل مرتبط با عملكرد نيروي انتظامي توسط بخش هاي ديگر به نمايش درخواهد آمد.
وي برگزاري نشست هاي تخصصي علمي برنامه هاي ويژه كودكان و نوجوانان اجراي مانور عمليات دسته جمعي توسط يگان ويژه ديدار با خانواده هاي ايثارگر نيروي انتظامي اعزام قاريان برتر نيروي انتظامي استان به مسابقات سراسري قرآن نيروي انتظامي برقراري ارتباط روساي كلانتري ها با مساجد شهر و استان برگزاري جلسات ارتباط مستقيم فرماندهان نيرو با مردم در محل نظارت همگاني پليس 197 اعزام كارشناسان به مدارس با هدف ارتباط بيشتر با دانش آموزان و معلمان را از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در هفته ناجا بيان كرد.
سردار صدرالسادات افتتاح 11 پروژه عمراني نيروي انتظامي ديدار با آيه الله مظاهري و آيه الله طباطبايي جشن كودك همايش اصناف پليس و امنيت روز بدون حادثه در يكي از خيابان هاي شهر برگزاري مسابقه دوچرخه سواري نشست هاي تخصصي با رويكرد پيشگيري از جرم ديدار با دانشجويان غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا ديدار با خانواده شهدا و جانبازان افتتاح سايت اينترنتي مهد كودك ها برگزاري صبحگاه مشترك در محل ستاد نيرو سخنراني فرماندهان انتظامي در خطبه هاي نمازجمعه و شركت مامورين انتظامي در آئين هاي نمازجمعه اجراي مانور بلايا و حوادث طبيعي و ارتباط با اقشار مختلف مردم بويژه جوانان از ديگر برنامه هاي نيروي انتظامي استان اصفهان در هفته ناجا مي باشد.
وي ادامه داد : رويكرد كلي برنامه هاي ناجا در نمايشگاه امسال با محوريت خانواده و حفظ و حراست ارزش هاي خانواده مي باشد.
وي در خصوص روز بدون حادثه گفت : روز بدون حادثه توسط راهنمايي و رانندگي استان و پليس راه در تاريخ هاي نوزدهم و هفدهم مهر ماه در خيابان چهار باغ اصفهان و يكي از راه هاي مواصلاتي استان به اجرا درمي آيد.
وي افزود : هدف اصلي ما از برگزاري اين طرح ايجاد روحيه خود كنترلي در بين رانندگان عزيز مي باشد و رسانه ها مي توانند نقش مهمي در اين زمينه ايفا كنند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان در پاسخ به سئوالي در خصوص برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف افزود : برخورد با تخلفات فوق براساس قانون انجام مي شود و خوشبختانه اقدامات نيروي انتظامي باعث شده موتورسيكلت ها در بزرگراه ها تردد نكنند و به علاوه اجراي قوانين مربوطه كاهش تلفات ناشي از تصادفات را بدنبال داشته است .
وي ادامه داد در سال جاري 4 درصد تلفات ناشي از تصادفات در استان اصفهان نسبت به سال 86 كاهش پيدا كرده است كه نشانگر تلاش براي اجراي قوانين و مقررات رانندگي مي باشد.
وي گفت : برخورد با تخلفات و مزاحمت هاي موتورسيكلت سواران در پارك ها و پياده روها نيز به جديت دنبال مي شود بخصوص در روزهاي تعطيل و ساعات آخر شب كه اثرات بسيار خوبي را داشته است .
سردار صدرالسادات در خصوص افزايش روزه خواري در ماه مبارك رمضان نيز خاطرنشان كرد : امسال عليرغم گله مندي هاي مردم عزيز و متدين در اين رابطه نيروي انتظامي در برخورد با متظاهرين به روزه خواري تلاش بيشتري انجام داد كه تعداد دستگير شدگان روزه خواران در ماه مبارك رمضان امسال حكايت از اين تلاش دارد اما در عين حال اين پديده زشت را شاهد بوديم و بايد دستگاه هاي فرهنگي كشور و استان در اين زمينه تلاش هاي بيشتري انجام دهند.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن