تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813601408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
كفاشيان: حق پخش چهار ميليارد تومان است
رئيس فدراسيون فوتبال درباره مبلغ حق پخش تلويزيوني و اينكه گفته شده مبلغ مورد نظر فقط 4 ميليارد تومان است؟ گفت: حق پخش از ابتدا چهار ميليارد تومان بود و 6 ميليارد تومان هم براي تبليغات بوده است.

داور عماني، قاضي ايران - كره شمالي
فدراسيون جهاني فوتبال، محمد عبدا... الهلالي از عمان را به عنوان داور ديدار تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل كره شمالي در مرحله نهايي مسابقات انتخابي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در قاره آسيا انتخاب كرد.
اين داور عماني را در امر قضاوت بازي ايران - كره شمالي، هموطنش علي احمد الكاسمي و خالد راشاد سليم العنان از بحرين همراهي خواهند كرد.
ديدار تيمهاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي ساعت 17 روز چهارشنبه 24/7/87 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.

عاقبت مصاحبه عليه قلعه نويي ؛ جريمه ميليوني در انتظار قرباني
كاپيتان تيم فوتبال استقلال طي روزهاي آينده با جريمه 20 ميليوني از سوي باشگاه مواجه خواهد شد.
اگرچه پيروز قرباني در گفتگو با سرمربي استقلال مصاحبه هايش عليه قلعه نويي را تكذيب كرد، اما از باشگاه استقلال خبر مي رسد كه اين بازيكن طي روزهاي آينده با جريمه 20 ميليون ريالي روبه رو خواهد شد.

صلاحي: شايعه اخراج عزيزي صحت ندارد
مديرعامل باشگاه پيام گفت: شايعه اخراج خداداد عزيزي صحت ندارد و بعد از پرداخت مطالبات، ديگر شكست نخورده ايم.
علي صلاحي اظهار داشت: با كمك 250 ميليون توماني استانداري، حداقل تا پايان نيم فصل مشكلي نخواهيم داشت.
وي افزود: از زماني كه مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده ايم، ديگر شكست نخورده ايم و دو مساوي به دست آورده ايم و اميدوارم برابر ملوان نتيجه خوبي كسب كنيم.

تعليق ابومسلم تكذيب شد
سرپرست تيم ابومسلم خبر تعليق فعاليتهاي اين باشگاه از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را تكذيب كرد.
خسرو منعمي در گفتگو با ايرنا افزود: تا اين لحظه هيچ گونه تصميمي در خصوص تعليق باشگاه ابومسلم در كميته انضباطي فدراسيون اتخاذ نشده است.
وي با تأكيد بر اينكه بازيكنان تيم ابومسلم بدون توجه به حاشيه ها و غرض ورزيها با تلاش سرمربي خود در بازي با تيم پرسپوليس تمام تلاش خود را به كار خواهند گرفت، گفت: به زودي اين تيم به روزهاي اوج خود باز مي گردد و طرفداران شاهد بازي زيبا و قدرتمندانه اي از آن در هفته جاري خواهند بود.

شمس:
در تلاشيم ترس از صعود نكردن را در تيم از بين ببريم
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: از بازي بچه ها مقابل ليبي در نيمه دوم رضايت ندارم.حسين شمس گفت: بازي خيلي سختي براي تيم ملي بود و با توجه به نياز ايران به سه امتياز اين بازي بيشتر در پي محافظه كاري مقابل ليبي افتاديم تا سه امتياز بازي را به دست آوريم.سرمربي تيم ملي فوتسال ايران درباره بازي مقابل اروگوئه گفت: اگر مقابل اروگوئه به پيروزي برسيم باز هم بازي آخر مقابل جمهوري چك حكم فينال را براي ما دارد؛ چون برد چك مقابل ليبي محتمل است. اين تيم پس از اين برد 6 امتيازي مي شود و پس از برد ايران مقابل اروگوئه ما هم 7 امتيازي خواهيم شد و پس از آن يكي از دو تيم ايران و چك در صورت برنده شدن به دور دوم خواهند رفت.
شمس درباره جواني تيم ملي ايران نسبت به ديگر تيمهاي حاضر در مسابقات گفت: اين موضوع درست است، ولي كادر فني تيم ملي ايران بهترينها را براي اين مسابقات دعوت كرده است، علي اصغر حسن زاده و مصطفي طيبي مقابل تيمهاي بزرگ به راحتي بازي مي كنند و در اين سه بازي اين دو جوان به همراه مسعود دانشور كه هر سه 19 ساله اند مقابل تيمهاي اسپانيا و ليبي جزو ستاره هاي ميدان بودند.

عنايت: اعتراض خداداد آب در هاون كوبيدن است
رئيس كميته داوران فوتبال در واكنش به عدم حضور مرادي در ليگ برتر گفت: نمي توانم مرادي يا هر داور ديگر را به زور وادار به قضاوت كنم، زيرا وي حقوق بگير من نيست.«مسعود عنايت» در خصوص شكايت باشگاه استقلال به نحوه قضاوت سعد كميل اظهار داشت: با توجه به اينكه قضاوت بدون اشتباه براي هيچ داوري ممكن نيست، منكر اشتباههاي كميل هم نيستم و مطمئنم اعتراض باشگاه استقلال به جايي نخواهد رسيد.عنايت در پاسخ به صحبتهاي عزيزي كه فوتبال را جزوي از اشتباههاي داوري تلقي كرده است، خاطرنشان كرد: خداداد هميشه حرفهايي مي زند كه در نوع خود جالب توجه است، اما اعتراضهاي بي مورد خداداد به داوري توجيه اعمال خود و مانند آب در هاون كوبيدن است.

پرسپوليس در اراك
مديرعامل باشگاه آلومينيوم از احتمال حضور تيم فوتبال پرسپوليس در اراك و برگزاري ديدار دوستانه با تيم آلومينيوم خبر داد.حميد محرابي گفت: در تماسي كه با «داريوش مصطفوي» داشتيم، وي از حضور پرسپوليس در اراك و برگزاري بازي دوستانه با آلومينيوم استقبال كرد و قرار شد با موافقت رئيس سازمان تربيت بدني، اين سفر انجام شود.وي ادامه داد: البته مصطفوي اعلام كرده كه موافقت افشين قطبي هم بايد براي برگزاري اين بازي دوستانه جلب شود؛ تيم ما هم در حال حاضر دوره آماده سازي را پشت سر گذاشته و مصمم هستيم تا پيش از شروع ليگ آزادگان با يك تيم ليگ برتري در اراك بازي كنيم كه اميدواريم اين تيم پرسپوليس باشد؛ چرا كه حضور تيم پرطرفداري چون پرسپوليس، هيجان فوتبال را به اين شهر مي آورد.محرابي در مورد زمان احتمالي برگزاري اين بازي به ايسنا گفت: ما يكي از روزهاي 15، 18 و يا 21 مهرماه را مد نظر داريم و با توجه به تعطيلي مسابقات ليگ برتر در اين سه روز، فكر نمي كنم مشكل خاصي براي برگزاري اين ديدار وجود داشته باشد.

كوشكي هم محروم شد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال كه پس از دربي 65 و به دليل تخلفات انجام شده در اين ديدار؛ حسين كاظمي را تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم استقلال محروم كرده بود، در دستور موقت جداگانه اي، بيژن كوشكي ديگر بازيكن تيم استقلال را كه پس از دربي 65 علاوه بر درگيري با سرمربي استقلال با خبرنگاران نيز درگيريهايي داشت، تا اطلاع ثانوي از همراهي آبي پوشان پايتخت محروم كرد.
بر اساس اين گزارش، با توجه به دستور موقت صادر شده از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، بيژن كوشكي و حسين كاظمي عملاً ديدار هفته دهم رقابتهاي ليگ برتر را از دست دادند.

كميته فني براي استقلال
امير واعظ آشتياني با حضور خود در مديريت استقلال قصد دارد با ايجاد چارت حرفه اي، كمبودهاي اين باشگاه را برطرف كند. يكي از برنامه هايي كه در نظر دارد در اين باشگاه اجرايي كند، تشكيل كميته فني با حضور اهالي فن و پيشكسوتان است.
اين موضوعي بود كه ديروز در جلسه واعظ آشتياني با امير قلعه نويي هم مطرح شده است. قرار است به زودي در اين مورد تصميماتي گرفته شود. به نظر مي رسد سرمربي آبي پوشان چندان با اين نظر موافق نباشد و در جلسه ديروز پاسخ روشني به اين پيشنهاد مديرعامل نداده است.

پيرواني: بازيكن فوتبال را در رختكن هم نبايد تنبيه كرد
سرمربي مقاومت سپاسي گفت: بازيكن را نبايد در رختكن تنبيه كرد، بلكه 48 ساعت بعد از مسابقه بايد چنين كاري انجام داد.
پيرواني مربي اخلاقگراي فوتبال ايران در پاسخ به اينكه برخورد قلعه نويي در پايان دربي با بيژن كوشكي درست بود، گفت: نه فقط در آن زمان، بلكه در رختكن هم نبايد با بازيكن برخورد كرد؛ زيرا در آن شرايط ضربان بازيكن بالاست و امكان برخورد وجود دارد.
وي افزود: تنبيه بازيكن بايد 48 ساعت بعد از مسابقه و زماني كه همه آرام هستند، انجام شود. كاري به شخص ندارم، بلكه مي گويم چنين روشي اشتباه است.

سهم هر استقلالي 2 ميليون
پاداش يكصد ميليوني عضو متمول هيأت مديره استقلال تهران روز گذشته بين بازيكنان تقسيم شد به هر نفر 2 ميليون رسيد.
اگر سهم كادر فني نيز با بازيكنان يكسان باشد به احتمال بسيار اين پاداش بين 50 نفر تقسيم شده است.

جام جهاني فوتسال - برزيل ؛ پيروزي ايران، اسپانيا و مصر
ششمين روز مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل با پيروزي تيمهاي مصر، ايران، اسپانيا و توقف آرژانتين مقابل اوكراين پيگيري شد.
نتايج ديدارهاي روز ششم مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل در گروههاي C و D اين مسابقات به شرح زير است:
گروه C
* چين 2 - مصر 6
* آرژانتين 2 - اوكراين 2
گروه D
* اسپانيا 4 - جمهوري چك صفر
* ايران 4 - ليبي 2
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن