تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812832388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دهم رقابت‌هاى ليگ برتر فوتبالجدال بالانشينان


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: هفته دهم رقابت‌هاى ليگ برتر فوتبالجدال بالانشينان
هفته دهم رقابت‌هاى ليگ برتر فوتبال كشور روزهاى سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جارى با انجام 9 بازى برگزار مى‌شود. در مهم‌ترين ديدارهاى هفته دهم استقلال تهران ميزبان مقاومت شهيد سپاسى شيراز است. برق شيراز نيز به مصاف سپاهان مى‌رود و پرسپوليس بايد در مشهد با ابومسلم ديدار كند. برنامه ديدارهاى هفته دهم به اين شرح است:‌

امروز

استقلال تهران - مقاومت شهيد سپاسى (15:45)

استقلال پس از تساوى در داربى تهران و در شرايطى كه در آخرين لحظات بازى 3 امتياز شيرين داربى بزرگ تهران را از دست داد، اكنون در خانه ميزبان مقاومتى است كه با 10 امتياز در رده هشتم قرار دارد و تنها با يك امتياز كمتر در كنار استقلال رده هفتمى‌‌قرار گرفته است. بى‌ترديد اگر استقلال كه از بازى مقابل استقلال اهواز ناگهان پوست انداخته و رشد سريعى را آغاز كرده، بتواند همان تيم سه هفته اخير باشد مى‌تواند به 3 امتياز اين ديدار دل ببندد. اما در مقابل، شاگردان غلام پيروانى نيز نشان داده‌اند كه همواره در تهران رقيبى سرسخت براى دو تيم بزرگ پايتخت بوده‌اند. پيروانى برخلاف قلعه‌نويى در داربى شهر خود شكست خورده است و اين بار با مقاومت به تهران مى‌آيد كه شايد بتواند استقلال را متوقف كند.

پيكان قزوين - پيگاه گيلان (15:45)

پيكان بى‌ترديد يكى از تيم‌هاى موفق ليگ هشتم بوده است. شاگردان مديرروستا با 15 امتياز در مكان سوم جدول قرار دارند و ‌آماده مى‌شوند در يك ديدار خانگى مقابل پگاه گيلان كه با 7 امتياز در جايگاه چهاردهم قرار گرفته 3 امتياز بازى را به دست آورند. برترى پيكان در اين بازى موقعيت ذوالفقارنسب را در پيگاه گيلان به خطر مى‌اندازد. بنابراين اين تنها انگيزه‌اى است كه تيم شمالى را براى كسب امتياز در قزوين صاحب انگيزه مى‌سازد. در هر صورت انديشه‌هاى مدير روستاى جوان در اين بازى مقابل يكى از مربيان باسابقه و زيرك ايران محك مى‌خورد.

برق شيراز - سپاهان اصفهان (15:45)

به گزارش ايسنا، برقى‌ها آن‌قدر خوب بازى كرده‌اند كه حتى اگر نام حريف اين تيم سپاهان اصفهان نيز باشد باز هم مى‌توان به تيم برق براى موفقيت اميد زيادى بست. شاگردان محمد عباسى با 17 امتياز و در حالى كه يك بازى از ساير رقيبانشان در صدر جدول كمتر انجام داده‌اند بر رده نخست تكيه زده‌اند. آنها براى آ‌ن كه جايگاه خود را به ذوب آ‌هن ندهند، بايد ديگر نماينده اصفهان را در ورزشگاه حافظيه قربانى كنند. سپاهان اصفهان نيز با 12 امتياز در جايگاه ششم قرار دارد. بى‌ترديد نتيجه اين بازى براى آن كه سپاهان بار ديگر خود را مدعى سازد اهميت بسيارى دارد اما فيرات و شاگردانش بدون شك روز دشوارى را در شيراز تجربه خواهند كرد.

ذوب آهن اصفهان - راه آهن شهر رى (15:45)

تيم دوم جدول رده‌بندى با 17 امتياز به مصاف تيم شانزدهم جدول با 6 امتياز مى‌رود. بى‌ترديد روى كاغذ بايد تيم خوب ذوب آهن را در ورزشگاه فولاد شهر برنده اين بازى دانست. اما در مقابل راه‌آهنى‌ها نيز محمود ياورى را كه سابقه كار با ذوب آهن را داشته است در راس كادر فنى خود مى‌بينند و اميدوارند كه تجربه‌هاى مربى كار بلد فوتبال ايران بتواند آنها را از قعر جدول نجات دهد. بى‌ترديد يك امتياز از اين بازى نيز براى راه‌ آهن حياتى خواهد بود هر چند كه شاگردان منصور ابراهيم‌زاده به كمتر از 3 امتياز قانع نخواهند بود.

سايپاى كرج - پاس همدان (15:45)

سايپا در اين فصل به هيچ عنوان توقعات را برآورده نساخته است. ‌آنها پس از گلباران شدن در مقابل ذوب‌ آهن و در حالى كه با 5 امتياز در مكان هفدهم جدول قرار دارند در يك بازى خانگى به مصاف پاس همدان مى‌روند هر چند كه اين موضوع به صورت رسمى‌‌اعلام نشده، اما اگر سايپا نتواند پاس همدان را شكست دهد بى‌ترديد آينده شغلى سرمربى آلمانى اين تيم به خطر خواهد افتاد بخصوص اگر تيم همدانى بتواند 3 امتياز اين بازى را به دست آورد. جدال انديشه‌هاى ليتبارسكى سرمربى سايپا و وينگوبگوويچ سرمربى پاس از مربيان خارجى ليگ برتر ايران مى‌تواند در اين ديدار جذابيت‌هاى ويژه‌اى را به همراه داشته باشد.

فولاد خوزستان – مس كرمان (15:45)

شايد اين هم يكى از بدشانسى‌هاى هميشگى مجيد جلالى باشد كه در روزهاى فراز و نشيب كاريش بايد با تيم‌هاى قدرتمند روبه‌رو شود. فولاد خوزستان تيمى‌‌كه با 8 امتياز در رده دوازدهم قرار گرفته است در يك بازى خانگى پذيراى مس كرمان 15 امتيازى و رده پنجمى‌‌خواهد بود. بى‌ترديد تماشاگران اهوازى تحمل از دست دادن امتياز در اين بازى را نخواهند داشت و شاگردان مجيد جلالى ناچار به كسب پيروزى در مقابل مس كرمان هستند. اما در مقابل مس نيز با پرويز مظلومى‌‌كه خود سال‌ها تجربه حضور در فوتبال خوزستان را داشته نشان داده‌اند كه توانايى كسب امتياز از هر بازى را دارند و شايد مظلومى‌‌حكم پايان كار مجيد جلالى را در فولاد خوزستان امضا كند.

صبا باترى قم – استقلال اهواز (15:45)

صباباترى با پشت سر گذاشتن ناكامى‌هاى ابتداى فصل به آرامى‌‌در جدول پيشرفت مى‌كند اين تيم با 10 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد. در مقابل تيم استقلال اهواز در حالى به ميدان مى‌رود كه با كسب 3 امتياز داربى اهواز جان تازه‌اى گرفته و با 9 امتياز در رده يازدهم جدول قرار دارد. بى‌ترديد جالب‌ترين نكته اين بازى مصاف فيروز كريمى ‌‌و اكبر ميثاقيان با يكديگر است و هر دو تيم به 3 امتياز اين بازى نياز دارند بخصوص اكبر ميثاقيان كه نمى‌خواهد تجربه ناموفق ديگرى را در تيم اهوازى سپرى كند البته نام فيروز كريمى‌‌در استقلال اهواز همواره در كنار يكديگر مطرح بوده است و سرمربى صباباترى انگيزه بسيارى دارد تا باشگاهى را كه در ابتداى فصل به همكارى با او رضايت نداد شكست دهد.

ملوان انزلى – پيام خراسان (15:45)

تيم ملوان با 7 امتياز در مكان پانزدهم جدول و پيام با 3 امتياز در جايگاه هجدهم قرار دارد. بى‌ترديد در نبرد ته جدولى‌ها ملوان به دنبال كسب پيروزى و صعود در جدول خواهد بود. هر چند كه پيام نيز چيزى براى از دست دادن ندارد و به اميد كسب امتياز پاى در ميدان خواهد گذاشت. نتيجه اين بازى نيز تاثير مستقيم در ادامه فعاليت محمد احمدزاده و خداداد عزيزى سرمربيان دو تيم خواهد داشت.

فردا

ابومسلم مشهد – پرسپوليس تهران (15:45)
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن