تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817138899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور رسانه‌اي استاندار خراسان شمالي: حمايت از رسانه‌ها كوتاه‌ترين راه توسعه خراسان شمالي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور رسانه‌اي استاندار خراسان شمالي: حمايت از رسانه‌ها كوتاه‌ترين راه توسعه خراسان شمالي است
خبرگزاري فارس: مشاور رسانه‌اي استاندار خراسان شمالي تاكيد كرد: حمايت از رسانه‌ها كوتاه‌ترين و سريع‌ترين راه توسعه استان محروم خراسان شمالي است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان شمالي، عليرضا دوانلو با بيان اينكه، توسعه اين استان مستلزم گسترش ارتباطات فيزيكي و رسانه‌اي است، افزود: با توجه به اينكه اين منطقه فاقد راه آهن و دسترسي به دريا است و از نظر امكانات سفر هوايي نيز محدود و همچنان از راه شوسه به عنوان اصلي‌ترين راه ارتباطي استفاده مي‌كنند، همين امر موجب شناخت اندك مردم كشور و مسئولان ملي از اين استان شده است.
وي اضافه كرد: تا زماني كه استان را به ايران معرفي نكنيم نمي‌توانيم مشكلات و محدوديت‌‌هاي موجود را احصا كنيم.
اين مسئول گفت: هنوز در بسياري از وزارتخانه‌‌ها از بجنورد با نام‌هاي بيرجند، بروجرد و مانند آنها ياد مي‌كنند و بسياري از مردم نمي‌دانند مركز خراسان شمالي كجاست.
رئيس اداره روابط عمومي و بين‌الملل استانداري اظهار داشت: رسانه‌هاي استان بايد تلاش كنند تا نقش بيشتري را در افكار عمومي كشور ايفاد كنند تا استان محروم خراسان شمالي در معرض نگاه تصميم‌سازان و افكار عمومي ملي قرار گيرد.
وي با تاكيد بر لزوم حمايت همه جانبه از رسانه‌هاي خراسان شمالي اين وظيفه را يك مسئوليت ملي براي آباداني و عمران بخشي از ميهن اسلامي دانست و افزود: رسانه‌ها ابزار اصلي ايجاد و گسترش مشاركت عمومي براي ساخت كشور با دستان توانمند خود مردم هستند.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان با تشريح تعامل ضروري بين روابط عمومي‌ها و رسانه‌هاي استان گفت: توسعه پايدار نيازمند‌تربيت نيروي انساني آگاه، رشد يافته و متخصص است و اين امر مهم فقط از طريق كاركرد موثر رسانه‌ها در تمايل با ساير بخش‌هاي حوزه افكار عمومي ميسر خواهد شد.
دوانلو از كليه مديران خراسان شمالي خواست براي ارائه خدمات گسترده و پايدار، تقويت روابط عمومي‌ها و رسانه‌هاي استان را در اولويت امور خود قرار دهند.
مشاور استاندار خراسان شمالي اضافه كرد: مطبوعات محلي در همه كشورهاي پيشرفته نيز به دور از بخشي‌نگري، نقش موثري را در توسعه كشورها به ويژه در اروپا داشته‌اند.
وي با اشاره به لزوم اتخاذ تصميمات جديد توسط سازمان‌ها، ادارات و نهادهاي دولتي براي حمايت از رسانه‌هاي استان، وظيفه ادارات متولي امور رسانه‌ها و سازمان‌هاي تبليغي را در اين زمينه جدي‌تر دانست.
دوانلو با توضيح اقدامات چند ماهه اخير استانداري خراسان شمالي درخصوص حمايت از رسانه‌ها و به ويژه گسترش فعاليت صدا و سيما گفت: استاندار، شخصا پيگير ايجاد شبكه استاني سيما در خراسان شمالي هستند.
سيماي خراسان شمالي در حال حاضر صرفا در حد سيماي محلي فعاليت دارد و روزانه كمتر از يك ساعت برنامه را پيش از اذان مغرب پخش مي‌كند كه تبديل شدن آن به شبكه استاني حداكثر امكانات تصويري را براي تقويت هويت واحد و حضور در شبكه‌هاي ملي فراهم خواهد كرد.
انتهاي پيام/م
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن