تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با معرفي برترين‌ها سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي برترين‌ها سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان به كار خود پايان داد
خبرگزاري فارس: سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان بعد از ظهر امروز با معرفي برترين‌ها به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، در اين جشنواره 300 هنرمند در قالب 41 گروه نمايش از استان‌ها‌ و خارج از كشور به مدت سه روز در مريوان به رقابت پرداختند.
‌در بخش كارگرداني به طور مشترك از حميدرضا حسينعلي كارگردان نمايش كره آزاد و مهدي حبيبي كارگردان نمايش زگيل از ملاير با احراز رتبه سوم با اهداي لوح تقدير و مبلغ يك ميليون ريال تقدير شد.
جايزه دوم نيز كه شامل لوح تقدير و مبلغ 2 ميليون ريال بود، به محمدرضا احمدي و زهرا كدخدازاده براي نمايش چهل كچلون از بروجن رسيد.
در اين بخش به اسماعيل صرافي براي نمايش بازي از اصفهان و كاوه مهدوي براي نمايش غواص ناخدا نيست، از تهران به خاطر رتبه نخست ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و مبلغ 3 ميليون ريال اهدا شد.
‌رتبه سوم بازيگري زن به ندا صادقيان از كرمانشاه براي نمايش پرده‌برداري و رتبه دوم به حوريه حسيني از قروه براي نمايش يادگاران و همچنين رتبه نخست مريم صادقي از خميني شهر براي نمايش اسپايدروم رسيد كه از نفر سوم با اهداي لوح تقدير و يك ميليون ريال و نفر دوم لوح تقدير و 2 ميليون ريال و همچنين نفر اول با اهداي ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و مبلغ 3 ميليون ريال تجليل شد.
در بخش بازيگري مرد با اهدا لوح تقدير و مبلغ يك ميليون ريال از فرهاد دانشور از تهران براي بازي در نمايش خواب زندگي و بهنام شرفي براي بازي در نمايش زگيل از ملاير تجليل شد.
همچنين مختار محمدي براي بازي در نمايش زندگي قلكي و نامق خدايار براي بازي در نمايش چاي فروش هر دو از مريوان به طور مشترك حائز رتبه دوم بازيگري شدند و با اهداي لوح تقدير و مبلغ 2 ميليون ريال مورد تقدير قرار گرفتند.
جايزه رتبه اول هم شامل ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و مبلغ 3 ميليون ريال به سيد وحيد ميريونسي از تهران براي بازي در نمايش كره آزاد رسيد.
همچنين از كودكان هنرمند كيميا عابدي و امير صفري براي بازي در نمايش زگيل از ملاير و شينا خدايار‌ براي بازي در نمايش چاي فروش از مريوان ‌با اهداي لوح تقدير و مبلغ يك ميليون ريال تجليل شد.
در بخش موسيقي هم با تقدير از آهنگ ساز دو نمايش دلقك‌ها و سياهي كه سرخ مي‌پوشيد، با اهداي لوح تقدير، ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و با مبلغ 3 ميليون ريال از آهنگ ساز‌ نمايش چهل كچلون از بروجن تقدير شد.
‌جايزه ويژه هيئت داوران به دليل برخورداري از طرح و ايده مستحكم جذاب عميق تاثيرگذار و كارگرداني دقيق و بازي‌هاي روان و بي‌پيرايه با مخاطب به نمايش چاي فروش از مريوان رسيد.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن