تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805421151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار با وزير آموزش و پرورش ايران و عراق تاكيد شد :همكاري هاي مشترك آموزشي ايران و عراق توسعه مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در ديدار با وزير آموزش و پرورش ايران و عراق تاكيد شد :همكاري هاي مشترك آموزشي ايران و عراق توسعه مي يابد
خبرگزاري موج - در ديدار وزراي آموزش و پرورش ايران و عراق گسترش همكاري هاي آموزشي مورد تاكيد قرار گرفت .
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش جعفر موسي خضير الخزاعي وزير آموزش و پرورش كشور عراق در ديدار با همتاي ايراني خود طي سخناني توجه به مدارس دو طرف در كشور ميزبان را مورد تاكيد قرار داد و گفت : مدرسه ي امام علي (ع ) كه مهاجران عراقي ساكن در شهر قم را تحت پوشش قرار مي دهد نيازمند توجه است و اميدواريم همكاري لازم در اين زمينه از سوي آموزش و پرورش ايران صورت پذيرد .
وزير آموزش و پرورش عراق توسعه همكاري ها واستفاده از تجارب كشور ايران در زمينه ي آموزش هاي فني و حرفه اي را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت ما دراين زمينه نيازمند سرمايه گزاري خارجي هستيم .
الخزاعي با اشاره به فعاليت خوب NGO ها در زمينه توسعه ي فعاليت هاي آموزشي ، تبادل تجربيات آموزشي دو كشور را مورد تاكيد قرار داد.
وي با اشاره به تعهدات پيشين خيرين مدرسه ساز ايراني در رابطه با همكاري در بازسازي عراق گفت : ساخت مدارس توسط خيرين ايراني در عراق در تحكيم روابط ودوستي دو ملت بسيار موثر است .
الخزاعي در اين نشست از تدوين فلسفه آموزش و پرورش كشور عراق خبر داد و توضيح داد : نظام بعثي در دوران حكومتش بنيان هاي آموزشي را با القاي ديدگاههاي خود مورد آسيب قرار داد و موجب عقب گرد اين حوزه شد ؛ به همين جهت آموزش و پرورش عراق قبل از تدوين برنامه درسي جديد به فكر تدوين فلسفه آموزش و پرورش افتاد .
وزير آموزش و پرورش عراق با بيان اينكه ايران و عراق به لحاظ داشتن اقوام متعدد داراي شباهات زيادي هستند ابراز تمايل كرد از تجارب خوب ايران طي سالهاي بعد از انقلاب بهره مند گردند .
وي ادامه داد : ما در صدد هستيم از نظرات همه ي اقوام در تدوين برنامه آموزشي استفاده كنيم و از اين طريق زمينه ي وحدت ، تفاهم و دوستي در ملت عراق را تقويت نمائيم .
بنابراين گزارش دكتر عليرضا علي احمدي وزير آموزش و پرورش ايران نيز در اين نشست ضمن خوشامد گويي به هيات عراقي با بيان اينكه ايران آمادگي دارد در زمينه هاي آموزشي مورد نظر عراق همكاري هاي دو جانبه را توسعه دهد گفت : كشور ايران عليرغم تحريم هاي 30 سال گذشته و در سايه ي رهبري هاي ولي فقيه و تلاش هاي جوانان به پيشرفت هاي خوبي در زمينه آموزش و پرورش ، آموزش عالي ، علوم و فناوري دست يافته و آمادگي دارد اين تجربيات را دراختيار كشور عراق قرار دهد . وي اظهارات وزير آموزش و پرورش عراق در خصوص توجه به مدرسه ي عراقي ها در قم را مورد توجه قرار داد و قول مساعد داد مسايل اين مدرسه پيگيري شود .
علي احمدي در خصوص گفته هاي وزير آموزش و پرورش عراق در زمينه ي توسعه ي همكاري ها در زمينه آموزش هاي فني و حرفه اي نيز اظهار داشت : ايران در زمينه آموزش علوم ، فنون و مهارت ها تجارب خوبي دارد و مي تواند در اين زمينه با كشور عراق تبادل نظر وتجربه داشته باشد .
وزير آموزش و پرورش در ادامه ارتقاي مدارس ايراني فعال دركشور عراق را مورد توجه قرار داد و افزود:ايران در پي ارتقاي مدارس خود در خارج از كشور تا سطح استاندارد هاي بين المللي است واميدواريم دولت عراق براي تحقق اين هدف در مدارس ايراني فعال در عراق مساعدت هاي لازم را انجام دهد .
همكاري در زمينه هاي تربيت معلم و تاليف كتب درسي نيز از ديگر مواردي بود كه در اين نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . همچنين در اين نشست امضاي تفاهم نامه ي همكاري هاي مشترك مورد تاكيد دو طرف قرار گرفت و وزير آموزش و پرورش عراق از دكتر علي احمدي دعوت نمود براي امضاي تفاهم نامه در راس هياتي سفري به عراق داشته باشد .
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن