تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815206988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابوترابي فرد: كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي را با جديت پيگيري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ابوترابي فرد: كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي را با جديت پيگيري مي كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:ابوترابي فرد عنوان كرد: مجلس منتظر ارايه طرح تحول اقتصادي از سوي دولت است كه كميسيون ويژه اقتصادي نيز به همين منظور تشكيل شده و اعضاء اين كميسيون با جديت و دقت موضوع را پيگيري مي كنند تا به نتيجه نهايي برسيم.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، ابوترابي فرد، نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد از گفته هاي لاريجاني در قم چنين استنباط مي شود كه مجلس با طرح تحول اقتصادي دولت موافق نيست گفت: همانطور كه در بيانات رهبري به زيبايي و شفافيت لازم مطرح شد بحث طرح تحول اقتصادي يكي از مسايل مهمي است كه مورد اتفاق نظر نخبگان سياسي، اقتصادي و اجتماعي و قواي سه گانه است.
وي افزود: اهميت اين طرح اقتضاء مي كند كه با مطالعه و بررسي دقيق، راهكارها، آثار سياسي و اقتصادي آن تصويب و به اجرا گذاشته شود.
نماينده مردم قزوين عنوان كرد: از اين زاويه نمايندگان به اين طرح نگاه مي كنند و ما همانطور كه رهبري فرمودند اهميت و ضرورت اجراي طرح نبايستي زمينه حركت بدون پشتوانه علمي و كارشناسي را فراهم آورد.
وي تاكيد كرد: آثار كلان سياسي، اقتصادي و اجتماعي اجراي طرح و ابعاد مهم آن نبايد مانع از اتخاذ تصميم شود بنابراين بايد با عزم و اراده جدي حركت و هر تصميمي كه اتخاذ مي شود با پشتوانه محكم علمي و كارشناسي باشد تا به نتايج مطلوب طرح تحول اقتصادي با كمترين آسيبهاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي برسيم.
ابوترابي فرد عنوان كرد: مجلس منتظر ارايه طرح از سوي دولت است كه كميسيون ويژه اقتصادي نيز به همين منظور تشكيل شده و اعضاء اين كميسيون با جديت و دقت موضوع را پيگيري مي كنند تا به نتيجه نهايي برسيم.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد پرداخت يكصد ميليون تومان بصورت وام به نمايندگان گفت: بحث تامين مسكن نمايندگان از مسايلي است كه هميشه دغدغه هيات رييسه براي راحتي نمايندگان بوده و با توجه به مشكلاتي كه در اين حوزه وجود دارد و با توجه به اينكه مجلس به ميزان لازم مسكن سازماني براي تامين نياز نمايندگان دراختيار ندارد و با توجه به شرايط اقتصادي و اجتماعي هميشه مبلغي براي رهن منزل در اختيار نمايندگان قرار داده شده است.
نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: بحث خودرو هميشه براي نمايندگان در همه ادوار پيش بيني شده مخصوصا در رفت آمد فراوان نمايندگان خودرو مورد نياز آنهاست، ما در مجلس هفتم براي اين منظور وامي بر خلاف ساير ادوار در اختيار آنها قرار داديم در دوره هشتم هم وامي به اين منظور پرداخت شده كه بازپرداخت مي شود.
وي تاكيد كرد: هيات رييسه براي راحتي نمايندگان و استقرار خانواده آنها و حداقل كاري كه مي تواند انجام دهد در اختيار گذاشتن برخي تسهيلات جهت نمايندگان است./02/120
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن