تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان: ابزار نقد را نبايد براي همصدايي با جريان مخالف نظام به كار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان: ابزار نقد را نبايد براي همصدايي با جريان مخالف نظام به كار گرفت
دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور به برخي افراد و جريان هاي سياسي توصيه كرد، براي منافع فردي، حزبي و گروهي خود، ابزار نقد را در راستاي همصدايي با جريان هاي مخالف نظام به كار نگيرند.


علي جوادي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، گفت: اين اتفاق تازه اي نيست كه برخي اختلافات داخلي به سمت جريان هاي معاند و مخالف نظام سوق پيدا كند.
وي افزود: تنها راه حل اين معضل بصيرت و بيداري جريان هاي سياسي است و اين كه بدانند موضع گيري آنان در راستاي هويت بخشي به چه انديشه و جريان فكري است.
اين فعال دانشجويي داشتن اهداف انتخاباتي از ايجاد چنين حركت هايي را رد نكرد و گفت: با توجه به اين كه فضاي سياسي كشور اين التهاب را دارد، در اين فضا از درجه خلوص نيت ها كاسته مي شود.
وي در عين حال تصريح كرد: مردم نسبت به اين نيت ها و رفتارها حساس هستند و موضع گيري سياسيون را رصد مي كنند.
دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در ادامه گفت و گو با ايرنا، يكي از بيماري هاي سياسي كشور را نبود انطباق برخي شعارها با عمل عنوان كرد و گفت: برخي جريان هاي سياسي، شعارهايشان با عمل سياسي شان انطباق ندارد.
وي اظهار داشت: آنان در تريبون هاي خود شعار هاي انقلاب اسلامي را دستمايه قرار مي دهند اما عمل شان فضا را تهديد مي كند.
جوادي نقش جنبش و جريان هاي دانشجويي را در اين زمينه بسيار تاثير گذار خواند و گفت: اين جنبش بايد تناقض گفتاري و رفتاري اين دسته از سياسيون را برملا و آنان را نزد مردم رسوا كند.
وي در بخش ديگري از اين گفت و گو با هشدار نسبت به اين كه تحولات اقتصادي كشور رنگ و بوي سياسي به خود مي گيرد، به طرح تحول اقتصادي دولت اشاره و تصريح كرد: اين طرح نبايد به هيچ وجه دستخوش تمايلات و منافع سياسي افراد و جريان هاي سياسي قرار بگيرد.
دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به اين كه طرح تحول اقتصادي به طور مستقيم با معيشت مردم سر و كار دارد، گفت: مردم نبايد احساس كنند، معيشت آنان درگير بازي هاي سياسي مي شود، بويژه آن كه اين موضوع در آستانه انتخابات، فضاي سياسي كشور را متشنج مي كند.
وي اظهار داشت: اگرچه جنس دعواهاي سياسي، رسانه اي است اما اين چيزي است كه مردم در ظاهر مي بينند مهم تر ايجاد ياس و نااميدي در مردم است و اين كه با ضروري ترين مسايل آنان سياسي برخورد مي كنند.
جوادي طرح تحول اقتصادي دولت را مثبت ارزيابي كرد و گفت: نظام اقتصادي كشور به فرم ها و مدل هاي جديد نياز دارد تا بومي سازي شود.
وي با تاكيد بر لزوم درنظر گرفتن ملاحظات فرهنگي در اجراي طرح تحول اقتصادي، خاطرنشان كرد: نقد اين طرح بايد در فضاي كارشناسي و منصفانه صورت بگيرد.
سيام-7432
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن