تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امشب، شب خون و دلهره


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بازيهاي امشب قاره سبز ميتواند تا حدود زيادي تكليف تيمهاي صعود كننده را مشخص كند. در گروه شش اگر انگليس از سد كرواسي بگذرد و در گروه هفت اگر صربستان فرانسه را ببرد، اين دو تيم به هلنديها اضافه ميشوند تا سه تيم صعود كننده به جامجهاني در پايان روز چهارشنبه لقب بگيرند. البته دانمارك (گروه اول)، اسلواكي (گروه سه) و اسپانيا (گروه پنج) هم در شرايطي كه پيروز شوند و حريفانشان نتايج لازم را نگيرند ميتوانند گزينههاي بعدي صعود باشند. 22 ديداري كه قرار است امشب برگزار شود با فراز و نشيبهاي متفاوتي همراه خواهد بود كه البته بايد منتظر شنيدن خبرهاي شوكآور ماند!
حساسترين بازي
از بازي تيمهاي صربستان و فرانسه در گروه هفتم اين رقابتها بايد به عنوان حساسترين بازي امشب نام برد جايي كه صربستان با در اختيار داشتن بهترين خط حمله و دفاع در خانه بايد پذيراي حريف باشد. شاگردان رادومير آنتيچ در سه بازي اخيرشان در خانه سه پيروزي شيرين به دست آوردهاند و نكته قابل توجه اينكه حتي يك گل هم دريافت نكردند. 60 هزار هوادار صرب امشب ميتوانند جشن صعود به جام جهاني را در ورزشگاه بلگراد برپا كنند و جهنمي براي حريف به وجود بياورند. از طرف ديگر فرانسويها كه شرايط بحراني اين روزها به شدت گريبانگير آنها شده چارهاي جز بردن و پيروزي ندارند. مدافع صربستان الكساندر لوكوويچ در مورد اين بازي ميگويد:«فرانسه بازيكنان مستعد زيادي دارد كه نه بايد آنها را دست كم گرفت و نه اينكه زياد آنها را بزرگ كرد.» در واقع نايب قهرمان دنيا، سه سال پس از رفتن زينالدين زيدان هنوز نتوانسته به سبك و استيل مورد نظر برسد.
ساير بازيها
در گروه اول، دانمارك در صورتي ميتواند به جامجهاني صعود كند كه آلباني را ببرد و منتظر بماند تا سوئد و مالت تساوي كنند و البته مجارستان برابر پرتغال ببازد. دانماركيها در حال حاضر با چهار امتياز پيشتر از مجارستان در صورت قرار گرفتهاند، ديگر بازي حساس اروپا در اين گروه به بازي مجارستان و پرتغال برميگردد. جايي كه پرتغاليها هنوز در انتظار معجزه هستند. در گروه دوم اوضاع حسابي به نفع سوييس است. اين تيم پس از آنكه دهم سپتامبر 2008 برابر لوگزامبورگ تن به شكست عجيب دو بر يك داد، در چهار بازي بعدياش، به چهار پيروزي رسيد تا در صدر گروه بايستد. اين تيم در صورت پيروزي برابر لتوني – تيمي كه در بازي رفت دو بر يك آن را شكست داده – گام بلندي براي صعود به جامجهاني برميدارد. در گروه سوم هم شرايط به نفع اسلواكي پيش ميرود. اين تيم در صورت پيروزي برابر ايرلندشمالي و تساوي تيمهاي لهستان و اسلووني ميتواند دست به كار بزرگ بزند و مردم اين كشور را غرق در خوشحالي كند. در واقع نمايش مردان «ولاديميرويس» بسيار بهتر از بازيهاي اين تيم در مرحله مقدماتي 2006 بوده. نكته جالب توجه در مورد اين گروه اين كه تيم جمهوري چك كه در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارد با شكست احتمالي سنمارينو ميتواند به ادامه رقابتها اميدوارتر باشد.
وضعيت در گروه چهارم مربوط به جدال بين تيمهاي آلمان و روسيه است. آلمانها در بازي امشب بايد پذيراي ليختن اشتاين باشند و روسيه نيز بايد به مصاف ولز –در خانه حريف برود. جنگ اصلي گروه براي صعود مستقيم به جامجهاني به 10 اكتبر و بازي مستقيم روسيه و آلمان برميگردد.
اسپانيا به رغم عملكرد خيرهكنندهاي كه در گروه پنجم داشته همچنان بايد منتظر ساير نتايج باشد. قهرمان اروپا در حالي پذيراي استوني است كه صعودش به جامجهاني منوط به نتيجه بوسني و تركيه خواهد بود. اسپانيا در هر شرايطي به جامجهاني صعود ميكند مگر اينكه بوسني برنده بازي شود.
بازي حساس انگليس و كرواسي در گروه ششم هم ميتواند آبستن حوادث زيادي باشد. شكست تحقيرآميز چهار بر يك انگليس در بازي رفت همه افراد اين تيم را بر آن داشته تا انتقام بگيرند. پيروزي در اين بازي، انگليسها را كه تجربه تلخ ناكامي در صعود به يورو 2008 را در كارنامه دارند، به جام پرافتخار جهاني خواهد رساند. در گروه هشت اين رقابتها، قهرمان دنيا بدون سروصداي زياد به آهستگي به كارش ادامه ميدهد. جدال اين تيم با سايرين در حالي صورت ميپذيرد كه سه تيم صدر همچنان شكستناپذير نشان ميدهند. پيروزي برابر بلغارستان براي مردان ليپي كه قرار است در بازي آيندهشان به مصاف ايرلند بروند امري ضروري است.
گروه نهم، آخرين روز خود را تجربه خواهد كرد. پس از قطعي شدن صعود هلند، اسكاتلنديها اميد زيادي دارند تا به عنوان بهترين تيم دوم خود را معرفي كنند و اميدوار به صعود بمانند. پنج تيمي بودن اين گروه كمك شاياني براي اسكاتلنديها به حساب ميآيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن