تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816471432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صداي پاي شهريار


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: راي اعتماد مجلسيان به علياكبر محرابيان براي استمرار فعاليت در كابينه دهم به عنوان وزير صنايع و معادن باعث شد تا گمانهزنيها در خصوص تغييرات در راس مديريت باشگاه سايپا جديترشود. قبل از اينكه محرابيان مجددا از اعضاي مجلس راي اعتماد بگيرد، در يك ماه منتهي به اين اتفاق مهرداد بذرپاش مديرعامل كارخانه سايپا به پستي بالاتر ارتقا پيدا كرد و در طول اين مدت اين كارخانه خودروساز بدون مديرعامل به كار خود ادامه ميداد.
در اين شرايط بحث در خصوص انتخاب جايگزين بذرپاش به دو مديرعامل موفق زيرمجموعه كارخانه سايپا خلاصه ميشود. علي ملك مديرعامل سايپا ديزل و حسن تفرشي مديرعامل خودرو كانديداهاي جدي تصدي مديرعاملي كارخانه سايپا هستند كه گفته ميشود ملك از بخت بيشتري براي جلوس روي صندلي مديرعاملي اين كارخانه خودروساز برخوردار است.
البته به نظر ميرسد اين مناسبات سياسي ربط چنداني به باشگاه سايپا نداشته باشد اما واقعيت اين است كه گفته ميشود علي ملك مشغول بررسي حوزههاي مختلف كاري خود از جمله باشگاه سايپاست و پس از اينكه احتمال مديرعاملي او در كارخانه سايپا با حكم قطعي محقق شود، او دست به تغييراتي در سطح مديريتي باشگاه سايپا خواهد زد. فوتباليها بر اين اعتماد هستند كه با توجه به هزينههاي باشگاه سايپا، تيم فوتبال سايپا عملكرد موفقيتآميزي نداشته است و از طرفي گفته ميشود ملك تمايل چنداني به حفظ حميد سجادي مديرعامل جوان اين باشگاه ندارد.
موضوع از آنجايي فوتباليتر ميشود كه آگاهان در اين زمينه تاكيد دارند ملك از مدتها پيش روابط نزديك و دوستانهاي با علي دايي دارد و مديريت جديد به سرمربي سابق تيمملي نزديك هستند و حداقل علاقه به مشاوره گرفتن از دايي وجود دارد.
گفته ميشود با آمدن ملك جابهجايي جدي در حوزه ورزش و رفتن - بركناري - سجادي قطعي است چرا كه تيم فوتبال سايپا فصل گذشته فاصله زيادي با توقعات و خواستهها داشت و از طرفي در ليگ فصل جاري هم تيم خوبي بسته نشده است. اين افراد معتقدند سجادي امتحان خود را با موفقيت پشتسر نگذاشته است و تيمي كه با تغيير چندباره روي نيمكت خود در ردههاي پاييني جدول در ليگ هشتم قرار گرفت، نميتواند عملكرد قابل دفاعي داشته باشد. البته در خصوص مايليكهن گفته ميشود او فصل گذشته تيم را در ميانههاي راه از ليت بارسكي و فروزاني تحويل گرفت و امسال هم حداقل تا پايان هفته دهم بايد صبر كرد تا عيار واقعي او مشخص شود.
صداي پاي شهريار
يكي از موارد تاكيدي منتقدان سجادي مديرعامل فعلي سايپا، اين است كه آنها معتقدند سجادي كه پيش از اين دووميدانيكار بوده است پس از نشستن روي صندلي مديرعاملي سايپا، اين باشگاه را به حيات خلوت دووميدانيكاران و رشتههاي ديگر تبديل كرده است. فرشاد سپهر، حسين غلامي، حسين شايان، علي شمسرضايي و تيمور غياثي افرادي هستند كه با اين معادلات در باشگاه سايپا فعاليت دارند. همه اين موارد دست به دست هم ميدهد تا در صورت مديرعاملي ملك در كارخانه سايپا، احتمال تغيير سجادي قوت بيشتري به خود بگيرد.
گفته ميشود حميد سجادي كه خود اين تغييرات را پيشبيني ميكند براي معاوني سازمان تربيتبدني ابراز علاقه كرده است اما گفته ميشود رييس جديد سازمان تربيتبدني قصد تغيير در معاونتهاي خود را نخواهد داشت. موضوع از آنجايي جالب ميشود كه طبق اين مناسبات مديرعامل آينده باشگاه سايپا - در صورت تغيير سجادي - همچون ملك علاقه زيادي براي بازگرداندن علي دايي به اين باشگاه خودروساز را دارد. پس از ماهها بيخبري اهالي فوتبال از علي دايي، چند روز پيش مراسم آشتيكنان سرمربي سابق تيمملي با امير قلعهنويي كلي سروصدا به پا كرد و دايي يكبار ديگر در كانون خبرها قرار گرفت. حالا به نظر ميرسد بازگشت محتمل دايي در آيندهاي نهچندان دور روي نيمكت سايپا به خبري داغ براي اهالي ورزش و فوتبال تبديل شود. البته نزديكان دايي معتقدند خود شهريار هم علاقه دارد در صورت بازگشت به عرصه مربيگري كار خود را با سايپا دنبال كند. دايي در ابتداي فصل پيشنهاد جدي تيمهايي مثل سپاهان، استيلآذين و راهآهن را رد كرد. گفته ميشود محرابيان و ملك هم دانشگاهي بودهاند و براي همين مديرعاملي او در كارخانه سايپا حتمي است. از طرفي علاقه ملك به دايي زمينه بازگشت او به عرصه فوتبال را فراهم و هموار خواهد كرد. البته به اين نكته هم بايد اشاره كرد كه محمد مايليكهن شرايط حساسي در سايپا دارد و عدم نتيجهگيري احتمالي او با اين تيم ميتواند در صورت محقق شدن گمانهزني در راس مديريتي، روند بازگشت دايي به سايپا را سرعت بخشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن