تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806995791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخراج نكونام و شجاعي كار هكرها بود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بازي با آبروي 2 لژيونر ايراني اوساسونا
اخراج نكونام و شجاعي كار هكرها بود
جام جم آنلاين: باور اينكه قرارداد نكونام و شجاعي با اوساسونا فسخ شده باشد، در لحظه اول غيرممكن بود، اما مضمون خبري كه ديروز صبح براي دقايقي روي سايت باشگاه اوساسونا قرار گرفت، همين بود.



در متن خبر آمده بود؛ باشگاه اوساسونا به دليل درگيري 2 بازيكن ايراني خود در يك كلوب شبانه در حومه شهر پامپلونا، به قرارداد آنها پايان داد. بر اين اساس اعضاي هيات مديره باشگاه اسپانيايي به اتفاق آرا، اين تصميم را اتخاذ كردند.

اما اينكه چرا اين خبر از روي سايت باشگاه اوساسونا برداشته شد، سوال بزرگي بود كه بلافاصله ذهن اهالي ورزش را به خود مشغول كرد. در واقع ترديد كردن به صحت و سقم اين خبر، تنها اميدواري كساني بود كه هزاران كيلومتر با 2 ستاره محبوبشان فاصله داشتند و نگران آبروي مملكتشان بودند.
اتفاقا اين اميدواري، سرانجام خوبي داشت، چون به فاصله يك ساعت از خبر اول، خبر دوم با اين مضمون روي خروجي خبرگزاريها قرار گرفت و به تمام نگرانيها پايان داد؛ «سايت باشگاه اوساسونا هك شده بود.»
جواد نكونام در توضيح اين ماجرا گفت: «خبر اخراج من و شجاعي در ساعات اوليه صبح چهارشنبه روي سايت باشگاه اوساسونا قرار گرفت. من هم از طريق برادرم متوجه موضوع شدم و در تماسي كه با مسوولان باشگاه و مدير سايت رسمي اوساسونا داشتم، در نهايت اين خبر كه حاصل شيطنت يك هكر بود، از روي سايت برداشته شد.»كاپيتان تيم ملي كشورمان افزود: «دوشنبه و سهشنبه جلسات تمريني بسيار سنگيني برگزار كرديم. روزهايي كه تمرين داريم، حتي نميتوانيم به كارهاي شخصي خود برسيم، چه برسد به اين كه به كلوپ شبانه برويم.»
نكونام كه نميتوانست ناراحتياش را از اين شايعهسازي پنهان كند، در ادامه گفت: «از شنيدن اين خبر شوكه شدم، چون كسي كه چنين خبر كذبي را در سايت منتشر كرده بخوبي از آداب و رسوم ايرانيان آگاهي داشته است. دقيقا مردم ايران شب گذشته (سهشنبه شب) در سوگواري شهادت امام علي(عليهالسلام) و در شب احيا به سر ميبردند و يك فرد با شناخت از اين آداب ايرانيان صبح روز بعد چنين خبري را منعكس كرده است.
من 10 سال است كه در تيم ملي بازي كرده و با بيش از 10 مربي هم كار كردهام. ميخواهم از آنها بپرسيد كه آيا من كوچكترين مساله اخلاقي داشتهام يا خير؟ اگر آنها گفتند كه نكونام مشكل اخلاقي داشته همين حالا فوتبال را كنار خواهم گذاشت. اين يك شوخي بيمزه بود كه چند ساعت من، خانوادهام و خيليهاي ديگر را نگران كرد و من قطعا از كنار اين موضوع نخواهم گذشت. مطمئن باشيد با پيگيري پليس اسپانيا و مسوولان باشگاه بزودي هكر را معرفي خواهم كرد.»
در پي شكايت باشگاه اوساسونا و 2 بازيكن ايراني از هكر سايت باشگاه، روز گذشته پليس اسپانيا جستجو براي دستگيري عامل يا عاملان اين رخداد را آغاز كرد.
عذرخواهي سايت اوساسونا به دنبال اين اتفاقات، سايت باشگاه اوساسونا از عموم مردم عذرخواهي كرد. متن كامل اين بيانيه به شرح زير است: «در سحرگاه امروز، يك فرد در خارج از سرور سايت اوساسونا، موفق به دستكاري اطلاعات اين سايت شده و مطالبي كاملا نادرست را منتشر كرد. باشگاه اوساسونا به دليل اين حادثه ناگوار از تمامي طرفداران و عموم مردم عذرخواهي و اعلام ميكند مسوولان باشگاه اقدام قانوني مناسب را در اين زمينه درباره هكرها انجام خواهد داد.»به دنبال اين اتفاقات روزنامه ماركا چاپ اسپانيا نيز اخراج نكونام و شجاعي از اوساسونا را يك شيطنت خبري عنوان كرد و نوشت: اين 2 بازيكن ايراني همچنان حضوري فعال در لاليگا خواهند داشت.










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن