تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804339005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزباني:جواب خوبي را با بدي پاسخ مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ميزباني:جواب خوبي را با بدي پاسخ مي دهند
با آغاز دهمين دوره تور بين المللي ميلاد دونور استان مركزي، سوالي كه در ذهن علاقه مندان به دوچرخه سواري مطرح شده، دليل غيبت دو تن از بهترين هاي قاره آسيا "قادر ميزباني" و "حسين عسگري" در اين مسابقات است.

به گزارش ايسنا، درحالي كه در دو دوره گذشته تور ميلاد دونور قادر ميزباني عنوان قهرماني را از آن خود كرده و يكي از بهترين هاي تاريخ اين مسابقات محسوب مي شود، امسال به دلايل نامعلومي اين دوچرخه سوار در تور ميلاد دونور حضور ندارد.

ميزباني در مورد عدم حضورش در تور ميلاد دونور گفت: هنوز نمي دانم چرا از حضورم در تور ميلاد دونور جلوگيري كردند اما، اگر تمايل داشتم در اين تور ركاب بزنم، هيچ كسي نمي توانست جلوي من را بگيرد؛ چرا كه تيم آذربايجان شرقي به اين تور دعوت شده بود و من هم عضوي از اين تيم هستم، از طرفي با چه استدلالي اعلام كرده اند در تور ميلاد دونور شركت نكنم؟ مگر مشكلي داشتم يا جنجالي درست كرده بودم؟

ملي پوش دوچرخه سواري كشورمان در مورد ارتباط عدم حضورش در تور ميلاد دونور با غيبت حسين عسگري در اين مسابقات اظهار كرد: همه به خوبي قادر ميزباني را مي شناسند و آدمي نيستم كه به دنبال حاشيه و مسائل ناجوانمردانه باشم؛ الان هم كه اين صحبت ها را مطرح مي كنم، تنها براي دفاع از حقم و روشن شدن اذهان ورزش دوستان است؛ براي پاسخ به اين سوال كمي به عقب بر مي گردم. با "عسگري" 17 -18 سال است كه دوست هستم، شش سال پيش بود كه احساس كردم در ايران تنها كسي كه مي تواند هم سطح من ركاب بزند، حسين عسگري است و از آن سال از هيچ تلاش براي موفقيت وي دريغ نكردم؛ چندين سال با هم در تيم هاي تركيه اي و تايواني ركاب زديم و به خاطر آنكه از "عسگري" جدا نشوم، چند پيشنهاد از تيم هاي اروپايي از جمله ايتاليا را رد كردم. عسگري هم از استعداد و هوش بالاي خود بهره برد و به سطح بالايي در دوچرخه سواري رسيد.

ميزباني تصريح كرد: ابتداي سال 2008 بود كه مسوولان پتروشيمي تبريز به من و عسگري اعلام كردند، به دنبال تشكيل تيمي براي ثبت در رده جهاني هستند و از ما درخواست همكاري كردند؛ ما هم به اين خواسته پاسخ مثبت داديم و با هم به پتروشيمي آمديم؛ از همان ابتداي حضورمان در پتروشيمي، حالت رقابتي بين من، عسگري و احد كاظمي پيش آمد و برخي مواقع مشكلاتي بين ما پيش مي آمد كه با وساطت مسوولان باشگاه برطرف مي شد اما، در تور آذربايجان حركتي از "عسگري" ديدم كه هيچ وقت از او چنين انتظاري را نداشتم.

وي افزود: معمولا روال كار در تيم ما به اين صورت است كه پيش از آغاز تورها مربيان يك سري مسائل را به دوچرخه سواران اعلام مي كنند؛ مربي پتروشيمي هم پيش از تور آذربايجان اعلام كرد كه قادر ميزباني بايد در اين تور قهرمان شود و نفر دوم و سوم هم بين عسگري و كاظمي انتخاب شود؛ در اين تور تا روز آخر پيراهن طلايي را بر تن داشتم اما، روز آخر عسگري بر خلاف صحبت هاي مربيان، خود را به صدرجدول انفرادي رساند و قهرمان شد. من حق برادري به گردن عسگري دارم و از او انتظار بيشتري داشتم.

ملي پوش دوچرخه سواري كشورمان در پاسخ به اين سوال كه مربي پتروشيمي تبريز با چه استدلالي اعلام كرده بود شما بايد قهرمان تور آذربايجان شويد؟ اظهار كرد: نه تنها در اين تور، بلكه در همه مسابقات از قبل مشخص مي شود كه چه كساني بايد پيراهن هاي طلايي و حتي كوهستان را از آن خود كنند؛ مگر در توري كه حرفي براي گفتن نداشته باشيم. با آمادگي كه مربيان در من ديده بودند و با توجه به برگزاري تور در شهر تبريز، قرار شد من قهرمان اين مسابقات شوم و در مقابل توافق كرديم در تور ميلاد دونور حسين عسگري اول شود.

عضو تيم پتروشيمي تبريز در پاسخ به اين سوال كه "با اين تفاسير انتظار مي رفت سال هاي گذشته عسگري در تور ميلاد دونور قهرمان شود، ولي اين اتفاق رخ نداد؟" گفت: دو سال پيش من و عسگري هم تيمي نبوديم و دليلي نداشت اين اتفاق بيفتد؛ سال گذشته هم قرار بود او قهرمان تور ميلاد دونور شود اما به دو دليل اين اتفاق نيفتاد؛ يكي آنكه پيش از شروع تور عسگري از پتروشيمي به تيم مركزي رفت و دوم، ناآماده بودن او در اين مسابقات بود كه حتي در مرحله اراك به محلات هم به او كمك كرديم تا قهرمان شود.

وي افزود: پس از اتفاقاتي كه در تور آذربايجان رخ داد، در تور چين هايلگ شركت كرديم اما، ابن بار سر پيراهن كوهستان بين عسگري و احد كاظمي مشكل بوجود آمد؛ پس از اين اتفاق خاتون‌آبادي مربي پتروشيمي اعلام كرد كه هم كاظمي و هم عسگري را جريمه خواهد كرد و بر اين اساس قرار شد هر دوي آنها در تور تايلند شركت نكنند؛ احد كاظمي از اين دستور اطاعت كرد و به تايلند نرفت اما، عسگري جلوي مسوولان پتروشيمي ايستاد و با تيم ديگري در تور تايلند ركاب زد؛ پس از اين اتفاق مسوولان باشگاه پتروشيمي به UCI شكايت كردند و فدراسيون جهاني هم در نامه اي اعلام كرد اگر عسگري بدون اجازه مسوولان پتروشيمي در تيم ديگري ركاب بزند، با محروميت مواجه مي شود؛ مربي پتروشيمي هم به تلافي حضور بدون اجازه عسگري در تور تايلند، از حضور او در ميلاد دونور جلوگيري كرد.

ميزباني تصريح كرد: پيش از اين اتفاق مسوولان برگزار كننده تور ميلاد دونور از پتروشيمي تبريز براي حضور در اين مسابقات دعوت كرده بودند اما، به يكباره تصميمشان عوض شد و پس از مذاكره مديران كل تربيت بدني مركزي و آذربايجان شرقي، قرار شد يك تيم ديگر از تبريز در اين مسابقات حضور پيدا كند و شرط مسوولان استان مركزي هم اين بود كه من در تيم تبريز حضور نداشته باشم؛ دليل آن را هم به من نگفتند. نمي دانم، شايد روزگار عوض شده و جواب خوبي را به بدي مي دهند.

ملي پوش دوچرخه سواري كشورمان در پايان گفت: شك نكنيد كه قادر ميزباني هيچگاه دوستي و رفاقت را با هزاران قهرماني عوض نخواهد كرد؛ اول شدن در رنكينگ آسيا و يا قهرماني در يك تور چه اهميتي دارد كه بخواهم رفاقت چند ساله را به هم بزنم. باز هم مي گويم، اصلا دوست نداشتم اين حرف ها را رسانه اي كنم اما، با توجه به فضاي بوجود آمده بايد از حقم دفاع مي كردم.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن