تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي رايزني انتخاباتي؛ كروبي به قم مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: براي رايزني انتخاباتي؛ كروبي به قم مي رود
سخنگوي حزب اعتماد ملي از سفر مهدي كروبي به قم براي ديدار با مراجع تقليد و رايزني هاي انتخاباتي خبر داد.


اسماعيل گرامي مقدم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: كروبي در آخرين بررسي هاي خود، روز پنجشنبه آتي عازم قم مي شود و با برخي از مراجع تقليد، علما، فضلا و فعالان سياسي شهرستان قم ملاقات خواهد كرد.
گرامي مقدم تاكيد كرد: در حقيقت سفر كروبي به قم، آخرين مسير بررسي هاي وي براي تصميم گيري، ورود يا كناره گيري از انتخابات خواهد بود.
وي درباره زمان اعلام نتيجه از سوي كروبي خاطر نشان كرد: تصميم گيري در اين زمينه با شخص وي است كه نتايج را چه زماني اعلام كند.
گرامي مقدم با بيان اينكه "درباره قطعي كردن بايد خود كروبي صحبت كند"، افزود: به نظر مي رسد كه آقاي كروبي تا پايان هفته به جمع بندي خود درباره مصوبه حزب اعتماد ملي خواهد رسيد و تصور ما اين است كه تا هفته آينده بررسي هاي آقاي كروبي به اتمام مي رسد.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي درباره احتمال اعلام نظر نهايي كروبي همزمان با برگزاري نخستين كنگره سراسري اين حزب تصريح كرد: از آنجا كه در كنگره بيشتر به كارهاي حزبي خواهيم پرداخت، احتمال زيادي دارد آقاي كروبي تا كنگره به جمع بندي نهايي برسد و قبل از كنگره تصميم نهايي را اعلام كند.
سخنگوي حزب اعتماد ملي درباره جلسه امروز شوراي مركزي حزب نيز گفت: حتما بحث هاي انتخاباتي و همچنين صحبت هاي آقاي كروبي در برنامه هست.
وي با اشاره به اينكه "احتمالا بحث هايي درباره ائتلاف مطرح خواهد شد"، درباره صحبت هاي كروبي در اين جلسه اضافه كرد: كروبي گزارش هايي درباره ملاقات هاي خود با مقام معظم رهبري، آقاي خاتمي و آقاي هاشمي را ارائه مي كند.
گرامي مقدم افزود: وي با چهره هاي سياسي ديگر نيز ديدارهايي داشته است كه گزارش مبسوطي از زمان تصويب نامزدي وي در حزب تا به امروز را ارائه خواهد كرد كه شامل مسير بررسي هاي او خواهد بود.
سيام*1961
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن