تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته ناجا صورت مي‌گيردبررسي آسيب‌هاي رواني اجتماعي خانواده با مشاركت 7 دانشگاه معتبر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در هفته ناجا صورت مي‌گيردبررسي آسيب‌هاي رواني اجتماعي خانواده با مشاركت 7 دانشگاه معتبر تهران
گروه اجتماعي: افتتاح هفت نمايشگاه تخصصي توسط هفت دانشگاه معتبر تهران و همچنين اجراي هفت تئاتر با محوريت آسيب‌هاي رواني اجتماعي خانواده از مهم‌ترين برنامه‌هاي اداره‌كل مشاوره و مددكاري اجتماعي نيروي انتظامي در هفته ناجاست.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، «فردوس قماشچي» مديركل مشاوره و مددكاري ناجا و مدير نمايشگاه نيروي انتظامي در هفته ناجا در تشريح برنامه‌هاي اداره‌كل متبوعش در هفته ناجا گفت: شخصيت ضداجتماعي، شخصيت مرزي و خودكشي border line، شخصيت ضداجتماعي و اعتياد، وسواس و طلاق، شخصيت وابسته و اختلافات خانوادگي، شخصيت پارانوئيد و طلاق و ويژگي‌هاي خانواده كامروا و متعادل عنوان هفت تئاتر همراه با پخش تلويزيوني و اجراي روي صحنه در آمفي‌تئاتر نمايشگاه هستند كه با محوريت آسيب‌هاي رواني اجتماعي خانواده هر روز در هفته ناجا اجرا خواهد شد.

وي در ادامه از برپايي نمايشگاه تخصصي توسط هفت دانشگاه معتبر تهران در نمايشگاه نام برد و تصريح كرد: دانشگاه تهران با حضور «غلامعلي افروز»، دانشگاه علامه طباطبايي با حضور «سهرابي»، دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي با حضور «اقليما»، دانشگاه تربيت مدرس با حضور «نوابي‌نژاد»، دانشگاه بقية‌الله با حضور «سليمي»، دانشگاه شاهد با حضور «مصري» و دانشگاه الزهرا با حضور «حسينيان» از جمله دانشگاه‌هايي هستند كه با موضوعات تخصصي در راستاي آسيب‌هاي رواني اجتماعي خانواده ما را در هفته ناجا ياري مي‌كنند.

قماشچي افزود: هفت جلسه آموزش گروهي توسط اساتيد برجسته رشته روانشناسي هر روز يك جلسه با عناوين خانواده سالم 16 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط غلامعلي افروز ، اثربخشي هوش هيجاني در بهبود روابط زوجين 17 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط رضا كرمي‌نيا، مديريت استرس 18 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط شكوه نوابي‌نژاد، روان‌شناسي مثبت‌نگري و نقش آن در محيط خانواده 19 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط سيد حسين سليمي، مديريت روابط دختر و پسر 20 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط گلزاري، ارتقاي مهارت‌هاي ارتباطي در خانواده 21 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط فرامرز سهرابي و آموزش مهارت‌هاي كنترل خشم 22 مهرماه ساعت 15 تا 16 توسط سيمين حسينيان به صورت علمي برگزار مي‌شود.

مدير نمايشگاه ناجا غرفه خدمات روانشناختي و انتظامي با ارائه خدمات مختلف را از ديگر برنامه‌هاي اداره‌كل مشاوره نام برد و گفت: مشاوره خانواده، مشاوره روانشناختي، مشاوره انتظامي (نظام وظيفه، راهنمايي رانندگي، گذرنامه، آگاهي) و خدمات مددكاري نيز در اين غرفه به‌صورت رايگان به بازديدكنندگان ارايه خواهد شد.

مديركل مشاوره و مددكاري ناجا تأكيد كرد: اجراي تست‌هاي روان‌شناختي كاغذ قلمي و رايانه‌اي به همراه ارائه تفسير با عناوين تست رضايت زناشويي، تست رضايت شغلي، كنترل خشم، كنترل اضطراب، كنترل استرس، افسردگي، عزت نفس، شناخت و داوري، شكيبايي، شخصيت MMPI ، رغبت، خودسنجي و ريون و سنجش تجربي رفتار انسان با استفاده از دستگاه‌هاي روان‌شناختي در اين غرفه انجام خواهد شد.

وي افزود: چگونه فرزندان شاد داشته باشيم، مقابله با ترس كودكان، مقابله با گستاخي كودكان، پرورش هوش هيجاني كودكان، مديريت خشم در خانواده، معذرت‌خواهي و بهداشت رواني عنوان بروشور‌هايي است كه در غرفه اطلاع‌رساني به همراه كتاب كودك آزاري، گم كرده راه، گلستان ويران و فصلنامه علمي آموزش آرامش توزيع خواهد شد.

قماشچي در پايان برپايي غرفه ويژه كودكان و نوجوانان با ارائه برنامه‌هاي متنوع را از برنامه‌هاي ديگر نمايشگاه 87 عنوان كرد و گفت: در اين غرفه بازديدكنندگان با ارائه خدمات مشاوره‌اي به كودكان و توصيه‌هاي رفتاري به والدين درباره نحوه برخورد با مشكلات فرزندان، اجراي تست‌هاي روانشناختي ويژه كودكان از جمله تست ريون كودكان، شخصيت، سنجش، تاييد‌جويي، خودپنداره و گوديناف، اجراي مسابقه ويژه كودكان و نوجوانان با موضوعات نقاشي درباره پليس، نامه به پليس به همراه اهداي جايزه آشنا خواهند شد.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن