تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه استان اردبيل/ پروژه احداث تله‌شير در منطقه‌ شابيل مشگين‌شهر فعال شده است بخشي از ذخيره آب آشاميدني گرمي‌(مغان) براي مصارف كشاورزي تخصيص مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار كوتاه استان اردبيل/ پروژه احداث تله‌شير در منطقه‌ شابيل مشگين‌شهر فعال شده است بخشي از ذخيره آب آشاميدني گرمي‌(مغان) براي مصارف كشاورزي تخصيص مي‌يابد
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: شهرستان‌ها

معاون عمراني استاندار اردبيل در جلسه‌ معرفي شهردار جديد مشگين‌شهر از وضعيت نامناسب عمران شهري در اين شهرستان انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ ناصر‌هاشم‌پور تصريح كرد: از100 ميليارد ريال اعتبار شهرداري‌هاي استان سهم چهار شهرداري شهرستان مشگين‌شهر 15ميليارد ريال است، اما حركت قابل قبولي در زمينه‌هاي عمران شهري صورت نگرفته است.

وي از تبديل بخش تازه‌كند مشگين‌شهر به شهر خبر داد و گفت:60 درصد جمعيت استان در 22 شهر سكونت دارند و40 درصد باقي مانده نيز در روستاها ومناطق عشايري زندگي مي‌كنند؛ بنابراين براي ارتباط و تعامل بيشتر مناطق شهري و روستايي بايد ناوگان حمل ونقل شهري و بين شهري در منطقه ساماندهي شود.

در پايان مراسم رحمت انوري‌آذر به عنوان شهردار جديد مشگين‌شهر معرفي شد.

فرماندار اردبيل:

645 نفر طي 124 هزار ساعت در جريان طرح نشاط و تعالي اوقات فراغت آموزش ديدند

به گزارش ايسنا، يوسف اكبري اعلام كرد:‌ اين تعداد نفر در 124 هزار ساعت در سازمان فني و حرفه‌اي و 19 هزار و 300نفر در 193 پايگاه مقاومت بسيج دوره‌هاي مختلف آموزشي را گذراندند ومسابقات متنوع فرهنگي ورزشي، نظامي‌ و احكام بين افراد تحت پوشش برگزار شده است.

وي در خصوص موفقيت اين طرح گفت: با نظارت دقيق و ارايه برنامه‌هاي مناسب و داشتن تدابير منطقي وحساب شده مي‌توان در طرح فراغت و نشاط به نتيجه عالي دست يافت.

وي اطلاع‌رساني دقيق و داشتن آمار و ارقام صحيح را در پيشبرد اهداف طرح موثر دانست و از مجريان طرح خواست در سال‌هاي آتي نسبت به برنامه‌ريزي قبلي و تعيين اعتبارات مربوطه و توجه به محتويات برنامه‌هاي ارايه شده اهتمام لازم را به كار گيرند.

فرماندار گرمي‌:

بخشي از ذخيره آب آشاميدني گرمي‌(مغان) براي مصارف كشاورزي تخصيص يافت

فرماندار شهرستان مغان گفت:‌ براي حمايت از زارعين منطقه بخشي از آب درياچه‌ي گيلارلوي اين شهرستان به مصارف كشاورزي اختصاص مي‌يابد.

كاظم دبير افزود:‌ بزودي 5/2 ميليون مترمكعب از آب اين درياچه براي مصارف كشاورزي روستاهاي اطراف اين درياچه برداشت مي‌شود.

وي گفت: اين حجم آب 500هكتار از اراضي كشاورزي را آبياري خواهد كرد.

دبير با اشاره به اين كه گرمي ‌با داشتن 24 دهنه قنات، 80 دهنه چشمه و هشت رودخانه سالانه قابليت استحصال 153 ميليون متر مكعب آب را دارد، بر لزوم تخصيص اعتبارات كافي براي بهره‌برداري بهتر از منابع آبي اين شهرستان در راستاي رونق بخشي كشاورزي آن تاكيد كرد.

فرماندار گرمي ‌تقويت و تكميل كانال‌هاي آبرساني كشاورزي، احداث سد‌ها و بندهاي انحرافي، افزايش اعتبارات آب و خاك جهاد كشاورزي و جلوگيري از هدر رفتن منابع آبي اين شهرستان را ضروري دانست و افزود:‌ درياچه مصنوعي گيلارلوي گرمي‌ با ظرفيت هشت ميليون متر مكعب آب در شمال شهر گرمي ‌قرار دارد و براي ذخيره اين شهر نگهداري مي‌شود.

پروژه احداث تله‌شير در منطقه‌ي شابيل مشگين شهر فعال شده است

استاندار اردبيل گفت: در راستاي سياست‌گذاري استانداري اردبيل مبني بر توسعه‌ زيرساخت‌هاي گردشگري در مناطق مستعد استان و با هدف بسترسازي براي افزايش مدت اقامت گردشگران پروژه‌ي احداث تله‌شير در منطقه‌ شابيل مشگين‌شهر اغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، استاندار اردبيل در جريان بازديد از مراحل اجرايي اين طرح افزود:‌ در فاز اول طرح احداث 17 دكل در مسيري به طول 1600 متر آغاز شده و با اتمام اين مرحله، نصب 125 صندلي چهار نفره آغاز خواهد شد.

وي اظهار كرد: تاكنون نزديك به 600 ميليون تومان براي خريد تجهيزات اين طرح هزينه شده و پيش‌بيني مي‌شود براي عمليات اجرايي احداث هم بيش از 300 ميليون تومان هزينه شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن