تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد جلال يحيي زاده:تحقيق وتفحص از سازمان ميراث فرهنگي منتفي نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سيد جلال يحيي زاده:تحقيق وتفحص از سازمان ميراث فرهنگي منتفي نشده است


تهران- خبرگزاري كار ايران
يكي از طراحان طرح تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي در واكنش به اينكه نايب رئيس كميسيون فرهنگي از منتفي شدن اين طرح خبر داده بود، گفت: اين طرح تا آخرين امضاهاي طراحان به قوت خود باقي است ومنتفي نشده است.

سيد جلال يحيي زاده نماينده تفت و ميبد در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اين مطلب افزود: نظر آقاي آرين منش در اين زمينه مبني بر رد طرح تحقيق و تفحص نظر شخصي خودشان يا كميسيون فرهنگي بوده است كه اگر چه محترم است اما نظر طراحان نيست.
به گفته وي، طرح‌‏هاي تحقيق وتفحص از هر دستگاهي مادامي كه طراحان به انجام آن اصرار داشته باشند، منتفي نخواهد شد مگر آنكه همه طراحانان، امضاهايشان را پس بگيرند. از اين رو چنانچه طراحان به پيگيري اين طرح اصرار كنند بايد تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي را در صحن علني مجلس مطرح كرده به راي نمايندگان گذاشت.
يحيي زاده با تاكيد بر اينكه يكي از طراحان اين طرح است، گفت: بنده و آقاي كامران همچنان بر انجام تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي اصرار داريم.
اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس از بررسي همزمان طرح انتزاع سازمان ميراث فرهنگي از دولت و الحاق آن به وزارت ارشاد در دو كميسيون فرهنگي و اجتماعي سخن گفت و افزود: پس از پايان بررسي اصلاح آيين نامه داخلي مجلس و يكي دو طرح اولويت دار ديگر، ظرف دو سه هفته آينده به بررسي طرح انتزاع سازمان ميراث فرهنگي از دولت در صحن علني مجلس خواهيم رسيد.
پايان پيام

كد خبر: 449676
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن