تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تفاوت در سلايق و افكار فرصتي براي پيشرفت و تعالي است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: محسنی اژهای:
تفاوت در سلايق و افكار فرصتي براي پيشرفت و تعالي است
در برابر طوفانهايي كه بزرگان را گاه دچار تزلزل و فقدان قوه تشخيص حق از باطل ميكند و فضا را غبارآلود ميدهد نورافكن ايمان و انس با قرآن و نماز و اهل بيت(ع) در پرتو بصيرت ديني، انسان را لغزشها محفوظ ميدارد.
ایلنا: دادستان کل کشور گفت: نورافكن ايمان و انس با قرآن و نماز و اهل بيت(ع) ، انسان را در برابر طوفانهايي كه بزرگان را گاه دچار تزلزل و فقدان قوه تشخيص حق از باطل مي كند، محفوظ از بلايا و لغزشها مي دارد.
به گزارش ایلنا دادستان كل كشور در نخستين روز كاري خود در تشكيلات دادستاني كل، با مسئولين ،قضات و كارمندان اين نهاد عالي قضائي كشور ديدار و گفتگو كرد.
حجت الاسلام والمسلمين محسني اژهاي با اشاره به نظر مقام معظم رهبري و رياست قوه قضائيه، زمينه را براي خيزش به سمت ايفاي بهينه وظايف خطير دادستاني كل و ارتقاي جايگاه اين نهاد عالي قضائي مهيا دانست و گفت: با تشريك مساعي و اهتمام دلسوزانه و هدفمند همه بخشهاي دادستاني كل كشور و حسن نظر و درايت تصميمگيران زمينه را براي رفع مشكلات فراروي و ارتقاي جايگاه دادستاني كل مساعد مي بينم.
وي با اشاره به تحولات در سطوح مديريتي و امكان افت و خيز در روند امور تأكيد كرد: بهره از عقل جمعي و تعاون و تلاش مضاعف براي جبران كاستيها و مشورت و همفكري، كارافزار رشد و شكوفايي و پيشرفت و بالندگي است و كارگزاران دستگاه قضا و دادستاني كل وظيفه وجداني خود ميدانند فعالانه در عرصه خدمت به مردم انجام وظيفه كنند .
دادستان كل كشور با اشاره به پشتوانه معنوي نظام اسلامي اظهار داشت: ترديد نكنيم كه نظام اسلامي مورد عنايت الهي و حضرت بقيۀ الله است و با اين رويكرد كار را براي رضاي الهي و خدمت به مردم با معيار قراردادن شاخص عمل كه«ولي فقيه است» به انجام برسانيم.
وي ولايت مداري و التزام عملي به ولي فقيه را ضامن سعادت اجتماعي دانست و گفت: طريق سعادت جز با اتكال الهي و تمسك به قرآن مبين و عترت طاهرين(ع) و با پيروي از ولي فقيه ممكن نيست و ما بايد اين شاخص را همواره فراروي داشته باشيم.
محسني اژهاي تفاوت در سلايق و افكار را فرصتي براي پيشرفت و تعالي دانست و گفت: در برابر طوفانهايي كه بزرگان را گاه دچار تزلزل و فقدان قوه تشخيص حق از باطل ميكند و فضا را غبارآلود و حق را مشوش جلوه ميدهد نورافكن ايمان و انس با قرآن و نماز و اهل بيت(ع) در پرتو بصيرت ديني، انسان را محفوظ از بلايا و لغزشها مي دارد.
وي منش ناصحانه و دلسوزانه و خيرخواهانه و امر به معروف و منهي از منكر را لازمه سلامت و كارآمدي اداري دانست و از همكاران خود خواست براي اصلاح امور از تقيد به فريضه امر به معروف و نهي از منكر مضايقه نورزند.
معاون اول دادستان كل كشور نيز ضمن تبريك انتصاب حجت الاسلام و المسلمين محسني اژهاي، سابقه درخشان وي را پشتوانه اي براي ايفاي مسئوليت خطير دادستاني كل دانسته و اظهار اميدواري كرد: با تشريك مساعي همكاران و تلاش مضاعف، شاهد تحول و پيشرفت دادستاني كل كشور باشيم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن