تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رابطه نوع خوابیدن و شخصیت شما


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خوابيدن به حالت جنينى:
كسانى كه به حالت جنينى مىخوابند، به عبارتى به پهلو مىخوابند و پاهايشان را در شكم خود جمع مىكنند در حالى كه دستهايشان روى هم و در جلوى صورتشان قرار دارد، معمولا از جمله اشخاصى هستند كه بسيار حساساند. آنها ممكن است در ابتدا كه با ديگران ملاقات مىكنند خيلى خجالتى به نظر برسند اما به زودى با ديگران ارتباط برقرار مىكنند. اين وضعيت خواب در ميان اشخاص مختلف بسيار متداول است و در زنان نسبت به مردان دو برابر افزايش مىيابد.
خوابيدن به حالت صاف:
اغلب كسانى كه به پهلو و حالت صاف مىخوابند و دستهايشان نيز به حالت صاف در كنارشان قرار دارد، افرادى اجتماعى هستند كه خيلى زود به غريبهها اطمينان مىكنند اگرچه ممكن است گول بخورند.
خوابيدن به حالت نيمهخميده:
كسانى كه به پهلو مىخوابند در حالتى كه تنهشان كمى به سمت جلو خم شده و دستهايشان هم كشيده و در جلوى صورتشان قرار دارد، بهطور معمول آدمهاى رك و در عين حال شكاك و عيب جو نيز هستند. آنها خيلى دير تصميم مىگيرند اما وقتى تصميم گرفتند، هرگز آن را عوض نمىكنند.
خوابيدن به حالت طاقباز:
كسانى كه به پشت مىخوابند در حالى كه دستهايشان در كنارشان قرار دارد اغلب اشخاصى آرام و محتاط هستند. آنها هياهو و سروصدا را دوست ندارند اما استانداردهاى بالايى را براى خود و ديگران تعيين ميكنند.
خوابيدن روى شكم:
معمولا كسانى كه به حالت دمر مىخوابند، دستهايشان هم روى بالش است و سرشان به يك طرف قرار دارد، از جمله اشخاصى هستند كه اغلب اجتماعي، بىپروا و گاهى پررو هستند. آنها از انتقاد خوششان نمىآيد و افراط را دوست ندارند.
خوابيدن به پشت:
كسانى كه به حالت طاقباز مىخوابند و دستهايشان را روى بالش مىگذارند، بهطور معمول دوستان خوبى براى خود پيدا مىكنند، زيرا آنها هميشه آماده شنيدن حرفهاى ديگران هستند و درصورت نياز به آنها كمك مىكنند.

در اين تحقيقات همچنين مشخص شد كه اين شش حالت خواب بر سلامت اشخاص نيز تاثير مىگذارد. به عنوان مثال خوابيدن به حالت دمر در حالى كه دستها روى بالش قرار دارد، براى گوارش مفيد است.

در حالى كه طاقباز خوابيدن به حالتى كه دستها روى بالش قرار داشته باشد يا در كنار بدن باشد موجب خرخر كردن و خواب بد شبانه مىشود. خوابيدن به پهلوى چپ نيز موجب استرس بيشتر اندامهاى درونى از جمله كبد و ريهها مىشود. طاقباز خوابيدن به حالت صاف نيز موجب فراهم شدن فضاى بيشترى براى تنفس اندامهاى درونى شما مىشود و وقتى شما از خواب بيدار مىشويد احساس بهترى خواهيد داشت.گفتنى است از آنجايى كه وضعيت خواب بيشتر اشخاص در طول شب تغيير نمىكند، بنابراين نحوه خواب آنها مىتواند مسايل بسيارى را در خصوص شخصيت آنها بگويد..







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن