تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806938831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته سوم ليگ برتر فوتبال و نتايج دور از انتظار


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هفته سوم ليگ برتر درحالي با انجام ‪۹‬بازي در تهران و شهرستانها به پايان رسيد كه علاوه بر فوتبال دوستان، مربيان تيمها نيز تصور كسب نتايج بدست آمده را نداشتند. به گزارش ايرنا،عجيبترين نتيجه هفته سوم با شكست تيم سپاهان برابر مقاومت سپاسي رقم خورد. درحالي كه بعد از پايان هفته دوم و پيروزي قاطع سپاهان بر مس كرمان همگي سپاهان را مدعي اصلي قهرماني قلمداد كردند،اين تيم مقاومت شيراز بود كه توانست با غلبه بر سپاهان، غول كش اين هفته لقب بگيرد.
زرد پوشان اصفهاني با نتيجه سه بر يك از تيم جوان و با انگيزه مقاومت شكست خوردند.
با اين حال امير قلعه نويي شخصا اين شكست را به گردن گرفت و در سخناني گفت: در اين ديدار هيچ كدام از بازيكنان ما خوب نبودند اما مقصر اصلي اين شكست من هستم. ما در دقايقي از شروع بازي كه حاكم بوديم روي يك ضد حمله گل خورديم كه از ارزش كار تيم حريف كم نميشود.
وي ضمن درس عبرت دانستن اين بازي تاكيد كرد: اين شكست ميتواند درس بزرگي براي تيم ما باشد. بايد روح تازهاي را در اين تيم بزرگ ايجاد كنيم.
از سوي ديگر داوود مهابادي سرمربي جوان مقاومت شيراز از پياده شدن برنامه هاي تيم مقاومت به عنوان دلايل پيروزي خود در اين بازي نام برد: در نيمه اول، بازي درگيرانهاي را انجام داديم و آنچه را به بازيكنان خود گفته بودم در زمين انجام دادند. در بين دو نيمه نيز نقاط قوت و ضعف حريف را به بازيكنان گوشزد كردم و تعويضهايي كه انجام داديم جواب داد و توانستيم سه امتياز حساس را از تيم حريف بگيريم.
مهابادي كه نميتوانست خوشحالي خود را از اين پيروزي شيرين پنهان كند، تصريح كرد: در اين ديدار با توجه به قدرت تيم حريف سعي داشتيم اين تيم را در دو سوم زمين كنترل كنيم كه بازيكنان ما موفق بودند ضمن اينكه تيم سپاهان هم سعي داشت توپ را به پشت دفاع ما ارسال كند كه اين امر باعث شد تحت فشار باشيم.

** استقلال - فولاد خوزستان
تيم فوتبال استقلال باز هم توانست در ورزشگاه آزادي با يك گل پيروز شود اما اين بار برابر شاگردان لوكا بوناچيچ. اين تيم در هفته سوم در حضور هوادارن خود مقابل فولاد با يك گل پيروز شد و با كسب سه امتياز اين بازي خود را جزو سه تيم صدرجدولي قرار داد.
صمد مرفاوي همانند اكثر مربيان ديگر معتقد است كه تيم استقلال باز هم به زمان احتياج دارد: من هم مانند ساير مربيان اعتقاد دارم بايد چند هفته بگذرد تا تيم به انسجام و هماهنگي خود برسد و نبايد با گذشت سه هفته به خاطر عدم هماهنگي از كار تيم انتقاد كرد.
وي همچنين عملكرد تيم فولاد را نيز قابل تقدير دانست: تيم فولاد با توجه به نتايج نه چندان خوب خود در ديدارهاي گذشتهاش با انگيزه بسيار بالايي در مقابل ما به ميدان آمده بود. فولاديها در مقابل ما بسيار دفاعي بازي كردند و سبك بازي اين تيم كار را براي ما دشوار ساخته بود.
لوكا بوناچيچ اين بار در ورزشگاه آزادي و برابر استقلال مغلوب شد تا اين تيم همچنان يك امتيازي باقي بماند. بوناچيچ بعد از تبريك به بازيكنان استقلال به خاطر اين پيروزي، تيمش را شايسته برتري دانست: به استقلال و هوادارانش به خاطر اين پيروزي با ارزش تبريك ميگويم ولي بايد بگويم كه تيم ما لايق باخت در اين ديدار نبود. ما روي يك اشتباه گل را دريافت و نتيجه را به استقلال واگذار كرديم.
وي خاطرنشان كرد: بازي بسيار دشوار و جذابي را در مقابل استقلال برگزار كرديم كه به احتمال فراوان هواداران از اين ديدار زيبا راضي هستند.

** راه آهن - سايپا
شايد ارني برندتس، سرمربي هلندي تيم فوتبال راه آهن كه هفته اول را با پيروزي پشت سر گذاشته بود، تصور چنين روزهايي را نداشت. تيم راه آهن دو هفته متوالي برابر ملوان و سايپا شكست خورد تا اين مربي تا حدودي احساس خطر كند.
برندتس عملكرد نامناسب بازيكنان تيمش را عامل شكست برابر سايپا دانست:
متاسفانه بازيكنان راه آهن در ديدار برابر سايپا نتوانستند انتظارات كادر فني را برآورده كنند و با از دست دادن توپهاي فراوان فرصت گلزني را به مهاجمان حريف دادند. بازيكنان راه آهن در نيمه نخست بازي بدي را به نمايش گذاشتند اما، در ادامه بازي و در نيمه دوم، عملكرد قابل قبولي را از خود نشان دادند اما نتوانستند بازي را به تساوي بكشانند تا بازنده ميدان شويم.
سرمربي راه آهن در پاسخ به خبرنگار ايرنا مبني بر نبود يك مهاجم كارآمد در اين تيم تاكيد كرد: بضاعت باشگاه اجازه جذب بازيكنان سرشناس را نمي دهد. اميدواريم در هفتههاي آينده با تلاش بيشتر امتيازات بيشتر را به دست آوريم.
محمد مايلي كهن نيز كه دومين پيروزي تيمش را در ليگ نهم تجربه ميكرد بعد از تقدير از عملكرد بازيكنان تيم سايپا يادآور شد: سايپا در اين ديدار دو نيمه متفاوت را در مقابل راه آهن به نمايش گذاشت. تيم ما در نيمه نخست بر توپ و ميدان مسلط بود به طوري كه بازيكنان ما با آرامش كامل به رختكن رفتند. در نيمه دوم بازيكنان راه آهن قصد به تساوي كشيدن بازي را داشتند كه بازيكنان ما مانع اين كار شدند.
مايلي كهن همچنين با بيان اينكه اين دو تيم در فصل نقل و انتقالات تغييرات زيادي را در تيم خود به وجود آورده اند،افزود: هر دو تيم به زمان نياز دارند تا بتوانند عملكرد بهتري را به نمايش بگذارند.

** ذوب آهن - استيل آذين
صدرنشين ليگ نهم تا پايان هفته دوم، در مقابل ذوب آهن شكست سختي خورد تا سرمربي تازه كار اين تيم يعني حميد استيلي يادآور شود كه تيمش مدعي قهرماني نيست: ما مدعي قهرماني نيستيم زيرا اين تيم براي اولين بار ليگ برتر را تجربه ميكند و با جذب بازيكنان جديد بيشترين تغيير و تحول را در خود انجام داده است اما سعي ميكنيم با ارائه بازيهاي جذاب جايگاه خوبي را در ليگ برتر به دست آوريم.
وي درخصوص عملكرد بازيكنانش نيز يادآور شد: برخي از بازيكنان ما در حد خود ظاهر نشدند و نتوانستند انتظارات كادر فني را برآورده كنند. هر چند كه نيمه دوم را خوب شروع كرديم اما بازهم بر روي يك ضربه ايستگاهي گل خورديم و بعد از آن گل ، شيرازه تيم ما از هم گسست.
در مقابل شاگردان منصور ابراهيم زاده همچنان بدون شكست به كار خود ادامه مي دهند. اين تيم از سه بازي صاحب هفت امتياز است تا نشان دهد همچنان با ثباتترين تيم ليگ به حساب ميآيد.
ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن نيز به رغم كسب اين پيروزي دلچسب، در پايان بازي بدون توجه به خبرنگاران در كنفرانس خبري حاضر نشد و ورزشگاه را ترك كرد.

** پيكان قزوين - ملوان بندر انزلي
يكي ديگر از نتايج عجيب هفته سوم در جايي رقم خورد كه شايد كمتر كسي تصورش را ميكرد. در قزوين تيم فوتبال پيكان توانست با چهار گل ملوان را در هم بكوبد.
همين شكست سنگين باعث شد تا احمدزاده سرمربي تيم ملوان ضمن يادآوري اين نكته كه بازيكنان پيكان خودشان نيز تصور اين نتيجه را نداشتند اين باخت را عامل افت روحيه بازيكنان اين تيم براي رويارويي با استقلال دانست: با اين شكست روحيه بازيكنان ما در آستانه ديدار حساس با استقلال پايين آمده است و به همين دليل بايد هر چه سريعتر اين روحيه را به بازيكنان بازگردانيم.
احمد زاده با بيان اينكه در زدن ضربات آخر بازي مشكل داشتيم، اظهار كرد:
تيم ملوان در نيمه دوم بازي تلاش زيادي براي زدن گل داشت، اما اين تلاش بي نتيجه بود، معتقدم امروز شانس با ملوان نبود و اقبال و شانس به پيكان روي آورد.
در مقابل تيم پيكان كه از دو بازي گذشته خود تنها يك امتياز اندوخته بود، با اين پيروزي چهار امتيازي شد و نفسي كشيد. حميد درخشان سرمربي پيكان در پايان بازي ارزيابي دقيق و آناليز تيم ملوان را يكي از عوامل اصلي اين پيروزي دانست: قبل از اين ديدار به خوبي تيم ملوان را شناسايي و روي نقاط ضعف و قوت آنها كار كرده بوديم. گلهاي پيكان تاكتيكي بود نه اتفاقي و بايد براي تاكتيكي شدن بازيكنان بيشتر سرمايهگذاري كنيم.
وي با اشاره به اينكه هنوز انتظارات من از بازيكنان پيكان برآورده نشده است، افزود: تلاش ما اين است كه طي هفتههاي آينده روند رو به رشدي داشته باشيم. تيم پيكان زمان بازسازي براي بازيهاي تاكتيكي نداشت و با وجود تنها سه هفته تمرين، بازيكنان آمادگي خوبي براي يك بازي تماشايي كسب كردند.

** شاهين بوشهر - تراكتورسازي تبريز
تيم فوتبال شاهين بوشهر كه به تازگي به ليگ برتر صعود كرده است،به كمك گرماي طاقت فرساي جنوب هم نتوانست از پس نماينده تبريز برآيد و در سومين ديدار خود مقابل تراكتورسازي شكست خورد تا امتيازات اين تيم در پايان هفته سوم همچنان يك بماند.
كللي فر سرمربي تيم شاهين بوشهر در واكنش به اين شكست، داور و اشتباهات فردي را هدف قرار داد.
او گفت: اگرچه تراكتورسازي بهتر از ما بازي كرد اما مستحق برد نبود و اتفاقات بازي در كنار اشتباهات فردي و ضعف داوري به نفع تيم حريف كارساز شد.
سرمربي شاهين بوشهر با اشاره به ضعف شديد خط دفاعي و دروازه بان تيمش، اظهار داشت: در گزينش و جذب بازيكنان خط دفاع و دروازه بان در اول فصل با مشكل مواجه شديم و اين وضعيت به تيم آسيب ميرساند. ما در گزينش بازيكنان بد عمل نكرديم بلكه امكان جذب بازيكنان موثر بيشتري نداشتيم.
در مقابل فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي درخصوص اين پيروزي اظهار داشت : شاهين نقاط قوت زيادي در خط فوروارد و هافبك دارد ولي دفاع اين تيم بسيار ضعيف است و باتوجه به اين شناخت توانستيم آنها را شكست دهيم.
وي تاكيد كرد: به اعتقاد من بازي بسيار خوبي انجام شد هرچند كه گرما و رطوبت بسيار بالا تاثير زيادي در كيفيت مسابقه داشت.
كمالوند درخصوص قضاوت بازي بيان كرد: قضاوت در مورد داوري مختص كارشناسان اين بخش است اما به اعتقاد من در مجموع قضاوت خوبي انجام شد هرچند خطايي كه منجر به ايجاد يك ضربه پنالتي براي ما شد بايد با اخراج بازيكن خاطي همراه ميشد.
وي درخصوص نقش ضربههاي ايستگاهي در روند پيروزي تيمش در اين بازي گفت:


‪ ۱۸‬ساعت در هفته فقط روي ضربههاي ايستگاهي تمرين ميكنيم كه در سال






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن