تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814291073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: نمى‌شود هميشه انتظار برد داشتهمه ديدند ‌ما بهتر بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: قطبي: نمى‌شود هميشه انتظار برد داشتهمه ديدند ‌ما بهتر بوديم
همه چيز داربى براى قطبى و پرسپوليس تكرارى بود. آنها مثل دو بازى فصل گذشته شرايط بهترى از حريف داشتند و تحت فشار شديد روانى براى كسب پيروزى مقابل استقلال قرار داشتند. پرسپوليس قطبى اما باز هم از حريف عقب افتاد و در ادامه بازى موفق به كسب نتيجه مساوى شد.سرمربى پرسپوليس در گفت و گو با خبرگزارى فوتبال ايران با دفاع از عملكرد تيمش گفت:من فكر مى‌‌كنم همه ديدند كه ما از هر نظر برتر بوديم.

داربى را براى سومين بار با تساوى به پايان رسانديد ‌از نتيجه راضى هستيد؟

من راضى نيستم. ما براى برد بازى كرديم. فكر مى‌‌كنم بازى خوبى بود و خوب بازى كرديم اما از نتيجه به هيچ وجه راضى نيستم. همه فكر و انديشه من براى برد بود. تلاش خودمان را كرديم اما فرصت‌ها از دست رفت.

شما تيم پر ستاره اى داشتيد و همه انتظار داشتند استقلال را مغلوب كنيد.

اين انتظار درست نيست. همه فراموش كرده اند كه استقلال هم يك تيم بزرگ است. آنها هم از خط دروازه تا نوك حمله ستاره‌هاى زيادى در اختيار دارند. استقلال تيم كوچكى نيست اما همه انتظار دارند تيم ما بايد آنها را مغلوب كند. من فكر مى‌‌كنم با توجه به هفته‌هاى گذشته تيم ما برتر بود و همه انتظار برد داشتند اما نبايد فراموش كرد كه استقلال هم توانايى زيادى دارد و بهترين رقيب ماست. اين بازى بهترين تيم‌هاى فوتبال ايران است. نمى‌‌شود انتظار داشت كه حتما يك طرف به پيروزى برسد.

پرسپوليس باز هم از حريف عقب افتاد و ابتكار را از دست داد،‌چرا اينطور شد؟

ما كار خودمان را سخت كرديم. در شروع نيمه‌ها تمركز لازم را نداشتيم.خصوصا در شروع نيمه دوم كه گل را خورديم. اين اشتباه بزرگ ما بود. از فرصت‌هاى خودمان هم به خوبى استفاده نكرديم و نتوانستيم گل اول را بزنيم. ما شانس‌هاى زيادى داشتيم كه گل نشد.

استقلال 90 دقيقه عمق دفاع شما را نشانه گرفت و با توپ‌هاى بلند به راحتى صاحب موقعيت شد. شما هيچ فكرى براى حل اين مشكل نداشتيد.

ببينيد،‌وقتى يك تيم حمله مى‌‌كند طبيعتا در ضد حمله آسيب پذير است. در همه جاى دنيا فوتبال اينطور دنبال مى‌‌شود. همه تيم‌هاى تهاجمى‌‌چنين مشكلى دارند. حريفان آنها فقط به استفاده از ضد حملات اميد دارند. ما سعى خودمان را كرديم و بازى را در اختيار داشتيم. بيش‌تر دقايق بازى در اختيار ما بود. وقتى حمله مى‌‌كنيم طبيعتا حريف هم روى ضد حمله كار مى‌‌كند. ما اشتباهات فردى زيادى داشتيم. توپ‌هاى آسانى را لو مى‌‌داديم كه حريف را در موقعيت مناسب قرار مى‌‌داد.

اما استقلال موقعيت‌هاى زيادى به دست آورد و مى‌‌توانست به گل‌هاى زيادى برسد.

قبول دارم كه اشتباهاتى در دفاع داشتيم اما ما هم فرصت‌هاى زيادى به دست آورديم. مى‌‌توانستيم از فرصت‌هاى خودمان استفاده كنيم. دو بار توپ به تيرك دروازه برخورد كرد. چند موقعيت مناسب ديگر هم به دست آورديم كه گل نشد. موقعيت توره خيلى خوب بود. كريمى‌‌مى‌‌توانست يك گل ديگر بزند.

استقلالى‌ها معتقدند شانس بيش‌ترى براى پيروزى در اين مسابقه داشتند.

من فكر مى‌‌كنم همه ديدند كه ما از هر نظر برتر بوديم. همه آمارها به نفع ما بود. درصد مالكيت توپ ، موقعيت گل و هر چيز ديگرى به نفع ما بود. در اكثر دقايق بازى صاحب توپ و ميدان بوديم. به هر حال بازى با تساوى تمام شده و حالا نظرات مختلفى مطرح مى‌‌شود.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن