تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش مديران و مسوولان فرهنگي باشگاههاي ورزشي يزد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش مديران و مسوولان فرهنگي باشگاههاي ورزشي يزد برگزار شد
نخستين همايش آموزشي و توجيهي مشترك مديران عامل ، سرپرستان و مسوولان فرهنگي و روابط عمومي باشگاه هاي فرهنگي ورزشي استان يزد برگزار شد.


به گزارش ايرنا در اين همايش كه باحضور 30 نفر در محل هيات فوتبال استان برگزار شد ، مسائل و مشكلات باشگاه هاي فوتبال و راه هاي گسترش فعاليت هاي مذهبي و فرهنگي درمكان هاي مسابقات مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
نايب رييس هيات فوتبال استان يزد در اين همايش گفت: انجام فعاليت هاي مختلف فرهنگي توسط باشگاه هاو بين بازيكنان و هواداران بايد با جديت دنبال شود.
" محمدرضا حق شناس" افزود: متاسفانه يكي از مهمترين مشكلات موجود در ورزش فوتبال ، بي توجهي به اين امر مهم است.
وي اضافه كرد: باشگاه هاي فرهنگي و ورزشي و نمايندگان فوتبال استان در ليگ هاي كشوري بايد بخشي از اعتبارات خود را در خصوص مسائل فرهنگي هزينه نمايند.
حق شناس اظهار داشت: در اين رابطه اولين بار توسط هيات فوتبال استان ، آيين نامه فرهنگي و منشور اخلاقي براي اجرا در سطح تيم هاو باشكاه ها تدوين شده است.
وي گفت: در قالب اين آيين نامه و منشورافزون بر 30 فعاليت فرهنگي كه بايد در طول سال براي بازيكنان و تماشاگران صورت گيرد، پيش بيني شده است.
حق شناس همچنين بيان داشت: امسال از طرف هيات فوتبال،افراد مجرب فرهنگي به عنوان ناظر به مسابقات اعزام و ضمن ارزيابي فعاليت تيم ها و باشگاه ها به تبيين مسائل و اهداف فعاليت خواهند كرد.
در سطح استان يزد افزون بر 500 تيم رسمي فوتبال فعاليت دارند.
ك/2 7536/1027/ 607 شماره 791 ساعت 17:35 تمام
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن