تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816332669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش:90 هزار ميليارد تومان اعتبارات تعاوني استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش:90 هزار ميليارد تومان اعتبارات تعاوني استان تهران
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ معاون تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش گفت: 90 هزار ميليارد تومان اعتبارات براي تعاوني استان تهران در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار موج، علي قطب الديني معاون تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در نشست خبري امروز ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: استان تهران داراي 300 هزار نفر شاغل و بازنشسته فرهنگي است، به همين دليل با يك شركت تجاري پيش نويس تفاهم نامه اي را آماده كرده ايم كه تا سقف 30 ميليون تومان براي هر فرهنگي كالاهاي متعددي را در اختيارشان گذاشته شود، جمع اين اعتبار، 90 هزار ميليارد تومان براي فرهنگيان استان تهران خواهد بود.
وي تصريح كرد: دو اداره كل رفاه و تعاون وزارت آموزش و پرورش و اداره كل تداركات و پشتيباني اين وزارت خانه طي دو ماه گذشته با هم يكي شده و تبديل به اداره كل تعاون و پشتيباني شده است، نيروهاي اين دو اداره نيز در حال حاضر با هم همكاري كرده و علاوه بر فعاليت هاي قبلي خود، فعاليت هاي گسترده تري را نيز در دستور كار خود قرار داده كه بخشي از اين فعاليت ها ستادي و بخشي ديگر برد كشوري دارد.
وي ابراز داشت: اين معاونت فعاليت هاي مختلفي را در دستور كار خود دارد كه يكي از انها ارتقاء خدمات تعاوني مصرف فرهنگيان مي باشد، در سراسر كشور 600 تعاوني مصرف فرهنگيان فعال بوده كه اين تعاوني ها زير نظر يك اتحاديه در هر استان سرپرستي مي شوند.
وي افزود: همچنين يك اتحاديه مركزي با عنوان اتحاديه تعاوني مصرف فرهنگيان ايران وجود دارد كه تمامي تعاوني هاي مربوطه و اتحاديه هاي هر استان زير نظر اين اتحاديه مركزي فعاليت مي كنند.
قطب الديني گفت: تعداد اعضاي تعاوني هاي سراسر كشور، تقريباً با تعداد فرهنگيان شاغل و بازنشسته اين وزارت خانه برابري كرده و 95 درصد از پرسنل آموزش و پرورش را شامل مي شود، ما در تلاش هستيم تا بتوانيم رضايت خاطر اعضاي تعاوني ها در سراسر كشور را فراهم كنيم.
وي اظهار داشت: به همين منظور چهار ماه پيش، از تمامي مديرعاملان اتحاديه هاي مصرف كه 30 نفر مي باشند دعوت شد تا در يك نشست دو روزه، انتظارات آموزش و پرورش را به آنها گوشزد كرده تا به استانداردهاي تعاون دست پيدا كنيم.
وي تصريح كرد: اولين گام در اين خصوص، شناسايي واحدهاي توليدي، صنعتي و تجاري در سراسر كشور بوده به گونه اي كه محصولات معروف و اول هر استان را انتخاب كرده و در نمايشگاهي در تهران به نمايش گذاشته، در اين نمايشگاه كه در اول ماه مبارك رمضان برگزار شد، استان ها محصولات خود را معرفي كرده تا در تعاوني هاي مصرف توزيع شود.
وي ابراز داشت: همچنين 18 استان امروز با واحدهاي تجاري و صنعتي منطقه خود براي ارتقاع فعاليت هاي تعاوني هاي مصرف و چگونگي سرمايه گذاري در اين تعاوني ها به گفت و گو نشينند.
وي افزود: اميدواريم با راهكارهاي ارائه شده، اعضاي تعاوني ها با رقبت بيشتري به اين مراكز مراجعه و مايحتاج روزانه خود را دريافت كنند.
معاون تعاون و پشتيابني وزارت آموزش و پرورش گفت: تعاوني مصرف در سال جاري سبد كالاي ماه رمضان را بين يك ميليون و 560 هزار نفر در حال توضيع است، 60 درصد از اين اقلام توسط وزارت بازرگاني تهيه شده و باقي به زودي تامين خواهد شد.
وي در خصوص واگذاري خودرو به فررهنگيان اظهار داشت: يكي ديگر از فعاليت هاي قابل توجه معاونت تعاوني و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش ايجاد تسهيلات واگذاري خودرو به فرهنگيان است، طبق قراردادي كه بين وزارت آموزش و پرورش و شركت خودرو سازي سايپا برقرار شده است، تعداد 100 هزار خودرو به فرهنگيان واجد شرايط داده خواهد شد، از اين تعداد 45 هزار دستگاه خودرو پرايد در سال 87 و 55 هزار دستگاه خودرو در سال 88 به متقاضيان داده خواهد شد.
وي تصريح كرد: تا امروز 5 هزار 174 نفر خودرو خود را دريافت كرده و 2 هزار نفر نيز بعد از پايان تكميل پرونده و تا هفته ديگر خودروي خود را دريافت كرد، كه در جمع تا پايان سال 87، 9 هزار نفر از فرهنگيان بازنشسته سال 86، 87 پيش از موعد خودرو خود را دريافت خواهند كرد.
وي ابراز داشت: همچنين تفاهم نامه اي با شركت ايران خودرو بسته شده كه 27 هزار دستگاه از انواع توليدات اين شركت در اختيار فرهنگيان قرار گيرد.
وي افزود: تحصيلات بانكي خودرو هاي شركت سايپا 3 ميليون 500 هزار تومان در اقساط 36 ماهه بوده و كارمزد آن 15 درصد خواهد بود.
قطب الديني در پايان اعلام كرد: آموزش و پرورش هيچگونه اعتباري را در اين زمينه در نظر نگرفته و در واقع همكاري شركت سايپا و ايران خودرو با اموزش و پرورش به نفع آنها است.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن