تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تيم‌هاي ملي واترپلو تشكيل شد نشست مسوولان فدراسيون با كادرفني و بازيكنان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سازمان تيم‌هاي ملي واترپلو تشكيل شد نشست مسوولان فدراسيون با كادرفني و بازيكنان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

طي حكمي از سوي وحيد مرادي رييس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، احكام اعضاي سازمان تيم هاي ملي واترپلو صادر شد و اين سازمان براي نخستين بار فعاليت خود را آغاز كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حكم رييس فدراسيون، كاوه سرحدي مدير سازمان تيم هاي ملي، نادر غفوري معاون سازمان، محسن رضواني مدير فني تيم‌هاي ملي، نون كواكويچ سرمربي تيم‌هاي ملي، سيروس طاهريان و سيد احمد حسيني مربيان تيم ملي واترپلو بزرگسالان، دكتر مهرشاد پورسعيد پزشك تيم‌هاي ملي، ابراهيم عباسي فيزيوتراپ تيم‌هاي ملي منصوب شده‌اند.

هم‌چنين با توجه به برگزاري مسابقات نوجوانان آسيا كه از دهم آبان ماه جاري در تهران بر پا مي‌شود، احمد حسيني و كامبيز رخشاني مهر به عنوان مربيان نوجوانان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند و پس از اين رقابت‌ها مربيان تيم‌هاي جوانان و نوجوانان انتخاب خواهند شد.

وحيد مرادي رييس فدراسيون شنا، هدف از تشكيل سازمان تيم‌هاي ملي واترپلو را سازماندهي و برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي تيم‌هاي ملي واترپلو در رده‌هاي سني مختلف عنوان كرد و افزود: اين سازمان بر اساس اهداف تعريف شده شناسايي نيروها، گزينش نخبگان سراسر كشور و پرورش آنها در سيستم قهرماني تيم هاي ملي واترپلو تشكيل شده است.

وي اضافه كرد: اميدوارم تيم ملي واترپلو در نخستين گام بتواند به فينال بازي‌هاي آسيايي صعود كند.

مرادي در پايان گفت: در اين سازمان كار تشكيلاتي در بخش قهرماني از تيم نوجوانان آغاز مي‌شود و به مرور واترپلوييست‌هاي برتر وارد تيم‌هاي ملي جوانان و بزرگسالان خواهند شد.

** نشست مسوولان فدراسيون شنا با كادرفني و بازيكنان تيم ملي واترپلو روز گذشته و همزمان با آغاز دور جديد تمرينات اين تيم در محل استخر قهرماني ورزشگاه آزادي برگزار شد.

در ادامه اين جلسه دكتر "عليرضا رمضاني" دبير فدراسيون شنا با بيان اينكه نتايج تيم ملي واترپلو در مسابقات مقدماتي المپيك و ليگ جهاني نشان داد كه واترپلوي ايران از پتانسيل بالايي برخوردار است و با طراحي برنامه اي مناسب مي توانيم به اهداف بلندي دست يابيم، اظهار داشت: فدراسيون شنا با هدف‌گذاري بازي‌هاي آسيايي اين آمادگي را دارد تا با حمايت كامل از برنامه هاي كادر فني، زمينه موفقيت تيم ملي واترپلو ايران در مسابقات مهم را فراهم كند.

وي با بيان اينكه فدراسيون با هماهنگي لازم بين مسابقات جام حذفي ، ليگ برتر ، سوپر جام و برنامه‌هاي آماده سازي تيم ملي در نظر دارد شرايط موفقيت تيم ملي را در بازي‌هاي آسيايي فراهم كند ، تاكيد كرد: در برنامه اي كه كادر فني تيم ملي به فدراسيون شنا ارايه كرده بر چهار فاكتور آمادگي جسماني ، رواني ، پزشكي و مهارتي تاكيد شده و تلاش خواهيم كرد تا با فراهم كردن امكانات لازم در اين بخش ها و نظارت و كنترل دقيق برنامه‌ها، بتوانيم در بازي‌هاي 2010 گوانگ جو روي سكو بايستيم.

در ادامه اين جلسه "كاوه سرحدي" سرپرست جديد تيم‌هاي ملي با بيان اينكه فدراسيون شنا در نظر دارد با يك كار مديريتي و حرفه اي زمينه حضور موفقيت‌آميز تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي را فراهم كند ، اظهار داشت: فدراسيون شنا با تدوين برنامه بلند مدت كه در آن اردوها، ديدارهاي تداركاتي و برنامه هاي تمريني بطور دقيق پيش بيني شده است گام در راه جديدي گذاشته و از تمام نفرات دعوت شده مي خواهم با رعايت نظم و انضباط اردويي ، مسئوليت‌پذيري و زندگي حرفه‌اي خود را در اين مسير با تيم ملي هماهنگ كنند.

وي اهداف تيم ملي واترپلو را حضور در بازي‌هاي قهرماني مردان آسيا در چين ، قهرماني در دومين دوره بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي و حضور در فينال بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌جو عنوان كرد و گفت: با برنامه ريزي كاملي كه فدراسيون شنا و كادر فني تيم ملي تنظيم كرده اند مي توانيم در هر سه اين مسابقات به عنوان يك تيم قدرتمند و مدعي حضور داشته باشيم.

انتهاي پيام
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن