تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمار مبتلايان سرطان سينه در كشور روبه افزايش است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آمار مبتلايان سرطان سينه در كشور روبه افزايش است
دبير چهارمين همايش انجمن سرطان ايران گفت : با مسن تر شدن جمعيت جوان كشور طي دهه هاي آينده شاهد افزايش آمار مبتلايان به سرطان سينه در كشور خواهيم بود.
دكتر پيام آزاده كه به مناسبت برپايي « چهارمين همايش انجمن سرطان ايران » كه اول تا سوم آبان ماه در تهران برگزار مي شود سخن مي گفت با اعلام خبر فوق افزود : در حال حاضر سرطان پستان شايع ترين سرطان در ميان زنان كشور به شمار مي رود و حدود يك چهارم كل سرطان هاي زنان در كشور مربوط به سرطان پستان است .
وي ادامه داد : سرطان پستان دومين سرطان كشنده در كشور پس از سرطان ريه است كه با وجود پيشرفت هاي درماني هنوز در زمينه اين نوع سرطان با آمار بالايي در كشور روبرو هستيم .
دكتر آزاده از كم تحركي چاقي افزايش دريافت كالري و چربي رژيم غذايي نامناسب و سابقه خانوادگي به عنوان عوامل مهم افزايش خطر ابتلا به سرطان پستان نام برده بر تغيير سبك و شيوه زندگي افراد به ويژه زنان به عنوان عوامل بازدارنده ابتلا به اين نوع سرطان نام برد.
وي گفت : باتوجه به اهميت موضوع سرطان ها به ويژه سرطان پستان چهارمين همايش انجمن سرطان ايران اول تا سوم آبان ماه با حضور پزشكان متخصص داخل و خارج كشور در مركز همايش هاي امام خميني تهران (بيمارستان امام ) برپا مي شود.
دكتر آزاده ادامه داد : ثبت سرطان اخلاق و اقتصاد در سرطان جنبه هاي تشخيصي و درماني سرطان پستان بدخيمي هاي دستگاه گوارش فوقاني لنفوم هاي دستگاه گوارش كاربردهاي باليني ژنتيك در سرطان هاي پستان و گوارش سرطان هاي اطفال سرطان مثانه درمان هاي تسكيني و حمايتي در سرطان پرستاري در سرطان و... ازجمله مباحثي است كه طي روزهاي برگزاري همايش مورد بحث و هم انديشي متخصصان قرار مي گيرد.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن