تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از بين بردن ويروس رم هاي موبايل و فلش مموري ها بدون انتي ويروس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بسياري از شما تا به حال با اين امر مواجه شده ايد كه پس از وصل كردن موبايل يا رم موبايل يا فلش مموري به كامپيوتر، كامپيوتر شما ويروسي شده است.
اين نوع ويروس ها معمولا خود را به شكل اينكه وقتي روي درايو هايتان كليك ميكنيد اروري دريافت ميكنيد و نميتوانيد به درايو دسترسي داشته باشيد يا اينكه وقتي روي درايو دو بار كليك ميكنيد درايو مربوطه در صفحه اي جديد باز ميشود يا اينكه حتي ممكن است در برخي موارد اگر ويروس نويس خيلي نامرد باشد Folder Option شما را حذف كند و برخي موارد شبيه كه معمولا از طريق رم ها و فلش مموري ها وارد كامپيوترميشوند.
شما ميتوانيد به راحتي و در عرض 1 دقيقه بدون نياز به انتي ويروس با اين نوع ويروس ها قبل از وارد شدن به كامپيوترتان مقابله كنيد.
اموزش:
توجه: هرگز قبل از انجام دادن كارهاي زير درايو را باز نكنيد.
براي اين كار برنامه notepad را باز كنيد و بدون نوشتن چيزي در صفحه از منوي File گزينه Save As را بزنيد. در قسمت اسم فايل يا File Name اين عبارت را بنويسيد:
autorun.inf
حا لا گزينه Save را انتخاب كنيد تا فايلي به نام autorun.inf ايجاد شود. حالا روي فايل ايجاد شده كليك راست كرده و كپي را بزنيد. حالا به My Computer رفته و روي درايو فلش مموري يا رم كليك راست كرده و Paste را بزنيد. اگر پيغامي براي شما مبتني بر اينكه ايا مي خواهيد اين فايل جايگزين فايل قبلي شود يا خير؛ Yes را بزنيد.
توجه: هرگز درايو را براي Paste كردن فايل باز نكنيد! اگر درايو را باز كنيد كار از كار ميگذرد.
كامپيوت ر را ريست كنيد و با خيال راحت درايو خود را باز كنيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن