تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخوريد و لاغر شويد - مواد غذايي چربي سوز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با مصرف غذاها و نوشيدني هاي رژيمي، متابوليسمتان را بـالا بـرده و کالري بسوزانيد. پس دفعه ي بعد که براي خريد مواد غـذايي بيرون مي رويد، يادتان نرود که اين مواد را هم جزء ليست خريد خود قرار دهيد.

يادتان بـاشد: ميزان کالري مواد غذايي اهميت زيادي دارد، و هيچ چـيز را نمي توانيد جايگزين يک رژيم غذايي متعادل و برنامه ورزشي منظم کنيد.



اين 10 ماده ي غذايي عبارتند از:



1. آب: تحقيقات جديد اشاره بر اين دارند که نوشيدن آب، کاهش وزن را تسريع ميبخشد. محققان در کشور آلمان دريافته اند که متابوليسم افراد مورد تحقيق، با نوشيدن حداقل 17 اونس آب، تا 30 درصد افزايش يافته است. اين نوشيدني طبيعي همچنين اشتها را نيز کاهش مي دهد و با کمک به دفع سديم و سموم بدن، نفخ و باد شکم را نيز از بين مي برد. نوشيدن ميان کافي آب در روز باعث مي شود ديگر تشنگي را با گرسنگي اشتباه نگيريد!



2. چاي سبز: تحقيقات نشان مي دهد که عصاره ي چاي سبز، متابوليسم بدن را افزايش داده و به کاهش وزن کمک مي کند. اين چاي که در روحيه نيز تاثير مثبت دارد، خواص ضد سرطاني نيز در خود دارد که از بروز بيماري هاي قلبي نيز جلوگيري مي کند.



3. سوپ: با خوردن يک کاسه سوپ به عنوان پيش غذا، هم کمتر غذا خواهيد خورد و هم سريعتر چربي مي سوزانيد. بر اساس تحقيقات انجام گرفته، سوپ در کاهش اشتها تاثير بسيار شگرفي دارد، به اين دليل که از مايعاتي تشکيل شده که گرسنگي را برطرف مي کند. در اين تحقيق، زنان مي بايست از بين سه پيش غذاي 270 کالري يکي را انتخاب مي کردند. زناني که سوپ مرغ و برنج را انتخاب کردند، 100 کالري کمتر از سايرين مصرف کردند.



4. گريپ فروت: رژيم گريپ فروت افسانه نيست! محققان دريافته اند که شرکت کنندگاني که با هر وعده ي غذايي يک نصفه گريچ فروت مصرف مي نمودند، به طور متوسط 3.6 پوند وزن کم کردند. اين تحقيق اشاره بر اين دارد که ويژگي هاي خاص غذايي موجود در اين ميوه سرشار از ويتامين c، باعث پايين آوردن سطح انسولين خون مي شود که به کاهش وزن مي انجامد. نکته: اگر از داروهاي خاصي استفاده ميکنيد، حتماً از پزشک خود سوال کنيد که احياناً گريپ فروت اثر منفي روي آنها نداشته باشد.



5. سيب و گلابي: براساس تحقيقات انجام گرفته، زنان چاقي که به رژيم غذايي خود سه عدد سيب يا گلابي کوچک افزودند، نسبت به زناني که ميوه را در رژيم خود وارد نکردند، بيشتر وزن کم کردند. افراد ميوه خوار ميزان کالري کمتري در روز مصرف ميکنند. مصرف اين ميوه هاي سرشار از فيبر و کم کالري، باعث مي شود که احساس گرسنگي شما برطرف شده و کمتر غذا بخوريد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن