تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799692075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی دوربین canon EOS-50D


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

دوربين ديجيتال کانن مدل EOS 50D دوربين ارتقا يافتهي مدل EOS 40D ميباشد که مشخصههاي خوب و کارآمدي را ارايه ميکند. از ويژگيهاي برتر اين مدل ميتوان به حسگر 15 مگاپيکسلي CMOS، پردازشگر سريع DIGIC 4، صفحه نمايش 3.0 اينچي VGA به همراه مود Live View و سه حالت AF اشاره کرد. همچنين، ايزوي ارتقا يافته تا 12800 و اتصال HDMI براي تماشاي تصوير با کيفيت Quality Image ويژگيهاي جالب توجه ديگري هستند که در اين دوربين ميبينيد. نمايشگر Quick Control نيز در بيشتر تنظيمات به کار ميرود. به کمک مود Creative Auto نيز ميتوانيد نوردهي و فوکوس اتوماتيک خوبي داشته باشيد.

دوربين کانن مدل EOS 50D با ابعادي در اندازههاي 74×108×146 ميليمتر طراحي شده و وزن آن نيز بدون در نظر گرفتن باتري 730 گرم، و با در نظر گرفتن آن 822 گرم ميباشد. حسگر CMOS اين دوربين با 15.5 مگاپيکسل کل (15.1 مگاپيکسل موثر) طراحي جديدي دارد و جزييات زيادي را ثبت ميکند. با اين حسگر تصاوير خوبي خواهيد داشت که کمترين ميزان نويز ممکن را دارند. ميکرولنزها و ديودهاي اين حسگر به صورت جديدي طراحي شدهاند و با جذب نور کافي، به داشتن تصاوير باکيفيت کمک ميکنند.

همان طور که ميدانيد حسگر CMOS تکنولوژي پيشرفتهاي دارد و با تجهيز به مدارات لازم براي کاهش نويز، تصاويري کاملا تميز با کمترين نويز ممکن را ارايه ميکند. تصوير ثبت شده توسط حسگر CMOS پيش از آن که در حافظهي دوربين ثبت شود، با پردازشگر داخلي DIGIC که از الگوريتمهاي پيشرفتهاي براي پردازش تصوير بهره ميبرد پردازش ميشود.

ايزوي اين دوربين تا ايزوي 3200 قابل تنظيم است و به اين ترتيب، امکان عکاسي در نور کم و با سرعت بالا ميسر ميشود. شايان ذکر است بسته به شرايط عکاسي ميتوانيد حساسيت دوربين را تا ايزوي 12800 نيز افزايش دهيد.

سيستم تميز کنندهي EOS نيز مشخصهي کارآمدي است که در اين دوربين ارايه شده است. اين سيستم با کم کردن احتمال نشست گرد و غبار روي حسگر و زدودن آن از کيفيت تصوير محافظت ميکند. در صورت باقي ماندن اجزاي مزاحم، Dust Delete Data وارد عمل ميشود.

پردازشگر جديد کانن، DIGIC 4، عملکرد بسيار سريعي دارد. به کمک اين پردازشگر ميتوانيد با سرعتي برابر با 6.3 فريم در ثانيه در حالت عکاسي پياپي کار کنيد و حداکثر تا 90 عکس JPEG را روي کارت UDMA داشته باشيد. سيستم اتوفوکوس کانن EOS 50D نيز به صورت 9 نقطهاي طراحي شده و حتي در نور کم نيز عملکرد خوبي دارد. به کمک اتوفوکوس 9 نقطهاي کانن به راحتي ميتوانيد از صحنههاي مختلف ورزشي يا حيات وحش عکاسي کرده، از نتيجهي کار خود راضي باشيد.

DIGIC 4 در کنار حسگر CMOS عکسهايي خوب، با رنگ و نور طبيعي ارايه ميکند. سرعت روشن شدن EOS 50D در حد خوبي است و تقريبا ميتوان گفت بدون هر گونه فاصلهي آزار دهندهاي بعد از روشن شدن دوربين ميتوانيد عکاسي کنيد.

همان طور که اشاره شد، صفحه نمايش دوربين EOS 50D يک نمايشگر 3.0 اينچي Clear View VGA ميباشد که زاويه وايد خوبي دارد و تصاوير را با کيفيت و وضوح مناسبي نمايش ميدهد. اين نمايشگر 920.000 نقطهاي با سه لايه پوشش ضد انعکاس پوشانده شده است و در نور شديد آفتاب نيز عملکرد بسيار خوبي را از خود نشان ميدهد. زاويه ديد اين نمايشگر 160 درجه است. مود Live View نيز مشخصهي ديگري است که در اين جا ميبينيد و تصوير را در زمان واقعي آن نمايش ميدهد. در صورت فعال کردن اين مود، خواهيد ديد که عکاسي تا چه اندازه ساده ميشود و ميتوانيد از زواياي سخت و دشوار نيز عکاسي کنيد. حالت Live Mode نيز سه راهکار کارآمد را ارايه ميکند که عبارتاند از: Quick AF، Live AF و Live AF با اولويت تشخيص چهره که بهترين فوکوس ممکن را بر اساس چهرههاي تشخيص داده شده در کادر دوربين ارايه ميکند تا يک عکاسي سريع پرتره را تجربه کنيد.

منوي دوربين EOS 50D نيز به گزينههاي متعددي مجهز است که از اين ميان ميتوان به نمايش Quick Control براي دسترسي سريع به بيشتر تنظيمات دوربين اشاره کرد. حالت Creative Auto نيز نوردهي و فوکوس اتوماتيک را شامل ميشود.

از جمله تنظيماتي که در 50D ارايه شده ميتوان به تنظيمات از پيش تنظيم شدهي Picture Style اشاره کرد که فرآيند کنترل و مديريت تصوير را بسيار ساده ميکند. اين تنظيمات شش حالت کلي را شامل ميشود و شما ميتوانيد يکي از آنها را به دلخواه خود انتخاب کنيد. به اين ترتيب، کنترل بهتري روي شارپنس، کنتراست، تون رنگي و اشباع آن خواهيد داشت.

اين شش تنظيم عبارتاند از:
حالت استاندارد (Standard)، حالت پرتره (Landscape)، حالت منظره (Landscape)، حالت خنثي (Neutral)، حالت Faithful و حالت تکرنگ (Monochrome).

تنظيمات پيشفرض Picture Style اعمال شده بر روي تصاوير RAW را ميتوانيد با برنامهي Digital Photo Professional کانن تغيير دهيد.

از ديگر ويژگيهاي دوربين کانن مدل EOS 50D ميتوان به امکان اصلاح خطاي فوکوس اتوماتيک براي لنزهاي مختلف، برطرف کردن مشکل حاشيههاي تاريک کادر، سه سايز مختلف فرمت RAW، مود Quick Control براي استفاده از صفحه نمايش و کليد چند جهته بدون نياز به ساير دکمهها براي کنترل تنظيمات اصلي دوربين، مشخصهي Creative Auto Mode براي کنترل عمق ميدان با علامت و نماد به جاي عدد (مناسب براي عکاسان غير حرفهاي که آشنايي زيادي با اعداد و عملکرد ديافراگم ندارند)، امکان تماشاي تصوير بر روي نمايشگرهاي HDMI و امکان استفاده از فلاش به صورت Wireless با عملکرد TTL اشاره کرد. با کانن EOS 50D يک عکاسي لذتبخش و حرفهاي را تجربه خواهيد کرد.

مشخصههاي اصلي دوربين ديجيتال کانن مدل EOS 50D:

• حسگر 15.1 مگاپيکسلي APS-C CMOS
• مود عکاسي پياپي با سرعت 6.3 فريم در ثانيه، 90 عکس JPEG با کارت UDMA
• پردازشگر DIGIC 4
• ايزوي 3200-100، با قابليت افزايش تا ايزوي 12800
• AF نه نقطهاي
• صفحه نمايش 3.0 اينچي Clear View VGA با مود Live View و Face Detection Live AF
• بدنهي ساخته شده از آلياژ منيزيم
• سيستم يکتکهي تميز کنندهي EOS
• اتصال HDMI براي مرور و نمايش تصوير با کيفيت بالا بر روي تلويزيونهاي HD
• پشتيباني کامل از لنزهاي EF و EF-S کانن و Speedlite سري EX






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن