تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816300134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستین دستپخت قطبی پس از ناکامی بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نخستین دستپخت قطبی پس از ناکامی بزرگ

شاگردان افشین قطبی درحالی فردا شب در ورزشگاه آسیم فرهادوویچ شهر سارایوو به مصاف تیم ملی بوسنی هرزگوین می روند که خوب می دانند نتیجه این دیدار چقدر برای سرمربی تیم ملی ایران حیاتی است.





شاگردان افشین قطبی درحالی فردا شب در ورزشگاه آسیم فرهادوویچ شهر سارایوو به مصاف تیم ملی بوسنی هرزگوین می روند که خوب می دانند نتیجه این دیدار چقدر برای سرمربی تیم ملی ایران حیاتی است.

سرمربی تیم ملی ایران که برای نخستین بار پس از ناکامی تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 تیمش را به میدان میفرستد یقین دارد اگر در این بازی به نتیجهای جز پیروزی فکر کند بدون تردید منتقدان بیپروای او لحظهای دست از سر او برنمیدارند و مرتب لیاقتهای بلاژویچ را به رخ او میکشند و دائما بر این جمله تاکید میکنند که مربیان کروات در ایران به خوبی نتیجه گرفتند اما افشین و امثال او چنین توانایی را ندارد.

قطبی امروز تنها به دنبال وجههای مناسب برای خود میگردد تا با استفاده از آن بتوانند غم بزرگ نرفتن به جام جهانی از اذهان عمومی پاک کند و مردم امیدوار باشند که با قطبی میتوانند در آسیا به خوبی بدرخشند. او با شرط قراردادن این که فدراسیون فوتبال باید در تمامی روزهای مشخص در تقویم فیفا ( FIFA DAY ) بازیهایهای تدارکاتی پیش بینی کنند تا تیم او به میدان برود، سرمربی تیم ملی ایران تلاش میکنند این گونه جلوه دهد که تیم ملی ایران با کمک گرفتن از تفکرات او عزم خود را برای قهرمانی در جام ملتهای اسیا جزم کرده است در صورتی که قطبی به قول جلال چراغپور تمام توان خود را به کار گرفته تا از کنار برند تیم ملی ایران برای خود مقبولیت و محبوبیتی فراهم کند تا فردا با استفاده از آن بتوانند در محافل جهانی مقبولیتی بزرگ به دست آورد.

نزدیکان افشین قطبی میگویند روزی که پیشنهاد اولیه فدراسیون بوسنی و هرزگوین برای بازی تدارکاتی به فدراسیون فوتبال رسید قرار شد این مساله در کمیته تیمهای ملی بررسی شود و در صورت موافقت کمیته تیمهای ملی پاسخ مثبت به فدراسیون بوسنی و هرزگوین ارسال شود. افشین قطبی به محض اطلاع از این پیشنهاد به سفارش مشاوران تاکید بسیار زیادی کرد که این بازی تحت هر شرایطی برگزار شود چرا که اگر شاگردان او مقابل تیم ملی بوسنی هرزگوین که در آستانه ورود به رقابتهای جام جهانی قرار دارد صف ارایی کنند میتواند در آینده از این بازی به عنوان یک گام رو به جلو یاد کند و به خود ببالد که تیمش در برابر تیمهای شناخته شده فوتبال جهان صف آرایی میکند.

قطبی به خوبی میداند با زی با تیمی مثل بوسنی حکم بازی دو سر برد را برای او دارد چون اگر در این بازی چهره پیروز میدان لقب بگیرد میتواند از فردا دائم روی این پیروزی مانور کند که من تیمی را شکست دادم که سرمربی بزرگی در راس آن قرار دارد و ایرانیها علاقه زیادی به او دارند اما اگر ایران بازنده این دیدار باشد افشین قطبی درست مثل روزی که تهران را به مقصد سارایوو ترک کرد در برابر خبرنگاران با سینهای ستبر و قیافه ای حق به جانب میگوید در بازی تدارکاتی برد و باخت مهم نیست مهم شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است.

با تمام این تفاسیر دیدار تیم ملی ایران و بوسنی برای بسیاری از منتقدان و موافقان قطبی فرصت بسیار ایدهآلی است تا متوجه شوند که سرمربی تیم ملی حالا که میداند زمان زیادی برای درخشش در اختیار دارد از چه تفکراتی استفاده می کند. بدون تردید اگر او در این دیدار و دیارهای تدارکاتی پیش رو تغییرات نگرشی خاصی را از خود نشان دهد مطمئنا باب انتقادی جدید برای منتقدانش را باز می کند تا دوباره قطبی و نحوه مربیگری او به سوژه نخست مطبوعات تبدیل شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن