تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفر كوشنر به سرزمين‌هاي اشغالي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفر كوشنر به سرزمين‌هاي اشغالي
خبرگزاري فارس: وزير خارجه فرانسه شب گذشته بمنظور ديداري دو روزه از سرزمين‌هاي اشغالي و فلسطين وارد تل‌آويو شد.


به گزارش فارس به نقل از راديو بين‌المللي فرانسه، "برنار كوشنر" شب گذشته بمنظور ديداري 2 روزه از سرزمين‌هاي اشغالي و فلسطين وارد فرودگاه "بن گوريون" تل‌آويو شد.
وي قرار است طي اين سفر با "محمود عباس" و "سلام فياض" رئيس و نخست‌وزير تشكيلات خودگردان فلسطين، "ايهود اولمرت" نخست‌وزير مستعفي رژيم صهيونيستي و "زيپي ليوني" وزير خارجه اين رژيم ديدار كند.
اين در حالي است كه عليرغم برنامه پيش‌بيني‌شده درباره برگزاري نشست گروه چهارجانبه صلح خاورميانه موسوم به "كوارتت" در ماه نوامبر آينده در شرم‌الشيخ مصر، كه قرار است بمنظور بررسي پيشرفت روند صلح اسرائيل و فلسطين صورت گيرد، كوشنر بمنظور ارزيابي اوضاع در دوران رياست ادواري فرانسه بر اتحاديه اروپا در منطقه به سر مي‌برد.
راديو بين‌المللي فرانسه افزود: «از نظر پاريس، آناپليس نابود نشده است حتي اگر هيچكس اميدي به رسيدن به توافق صلح جهاني كه "جورج بوش" رئيس‌جمهور آمريكا وعده تحقق آن را تا پيش از پايان دوران رياست‌جمهوري خود داده بود، نداشته باشد. اين در حالي است كه بنا به عقيده طرف فلسطيني حملات همچنان ادامه دارند. از سوي ديگر رژيم صهيونيستي نيز به نوبه خود معتقد است استعمار و ممانعت از تردد و رفت‌وآمد فلسطيني‌ها ادامه دارد.»
اين راديو بين‌المللي در ادامه خاطرنشان كرد: « پاريس ديگر هيچ دليلي براي انكار پيشرفت‌ها ندارد چرا كه بر عكس هم‌اكنون بحث درباره حمايت از پيشرفت‌ها و مذاكرات مربوطه در مقابل جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) است. برنار كوشنر همچنين قصد دارد طي اين سفر بمنظور بررسي پيشرفت‌هاي فلسطينيان در زمينه امنيت، به "جنين" واقع در شمال كرانه باختري برود و طرفين درگير در فلسطين را به ادامه مذاكره تشويق كند.»
انتهاي پيام/.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن